Parlem s’ha convertit en l’operadora de telecomunicacions més ben valorada de tot l’estat espanyol. Així ho ha anunciat la mateixa companyia a través d’un comunicat. En aquest cas, aquesta és la conclusió de l’enquesta de satisfacció que l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) que ha realitzat entre els més de 16.000 socis de la companyia. Parlem ha aconseguit una puntuació de 85 sobre 100 punts en unes preguntes que tenien en compte la satisfacció general de tots els clients, així com els serveis de veu i de dades que proporciona l’empresa catalana. El CEO de la companyia, Ernest Pérez-Mas ha reiterat que “apostar per la nostra llengua, que garanteix els drets lingüístics dels nostres clients, i el compromís que tenim amb el territori”.

Segons ha explicat la companyia en un comunicat, en les deu millors empreses del rànquing no n’hi ha cap que tingui una xarxa pròpia sinó que totes treballen subcontractant l’espectre a les companyies més grans. D’aquesta manera, tal com ha explicat Parlem, “cap de les grans del sector obté una bona nota“. Per tant, la companyia dedueix que els usuaris prefereixen operadores petites amb una atenció més personalitzada per davant de les grans corporacions, tot i que puguin tenir tarifes de preus més ajustats. Segons l’OCU, malgrat que Parlem no sobresurt per tenir les tarifes més ajustades, els clients premien que faci bandera de “l’atenció propera, personalitzada i en català” i, a més valoren, “la vinculació de l’operadora amb el territori”.

La millor gestió i presentació de factures

Parlem també ha assolit el màxim reconeixement dels usuaris pel que fa a la gestió i la presentació de les factures i l’atenció al client. En concret, ha superat a totes les teleoperadores més petites i ha deixat a molta distància els grans grups. En aquests dos aspectes, les diferències entre operadors és molt àmplia i Parlem torna a encapçalar el podi amb 91 i 92 punts, respectivament, que la situen a més de 38 punts de l’operadora pitjor qualificada -una de les grans-, que només n’obté 56.

Més notícies
Notícia: Brussel·les corregeix Espanya i assegura que ha d’haver-hi peatges el 2024
Comparteix
Pedro Sánchez ha negat taxativament que la Llei de mobilitat sostenible incorpori el pagament de peatges
Notícia: Cecot alerta d’una caiguda industrial que “posa en risc les empreses”
Comparteix
Les dades del segon baròmetre de la patronal Cecot apunten a una caiguda de les expectatives de producció en un secundari que encara no s'havia recuperat de la pandèmia
Notícia: Aquestes són les deu start-ups més revolucionàries de Catalunya
Comparteix
L'Exponential Day d'ACCIÓ ha reunit més de 600 empresaris catalans a Barcelona
Notícia: Les llars catalanes el 2022 gasten de mitjana 33.085 euros, un 4,3% més
Comparteix
Destaca el creixement del 9% anual de la despesa mitjana de les llars formades per dos adults amb un o més fills dependents

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Gironí. a juliol 21, 2023 | 08:19
    Gironí. juliol 21, 2023 | 08:19
    Doncs jo vaig intentar durant un mes i mig de ser-ne usuari. No vaig poder parlar-hi mai, i vist aixó, em vaig apuntar en una altra companyia de la que n'estic plenament satisfet. Em sap greu.
    • Icona del comentari de: Aleix a juliol 21, 2023 | 10:03
      Aleix juliol 21, 2023 | 10:03
      Això deu anar a casos. Jo vaig tenir experiència contraria, problemes amb O2. En canvi amb Parlem va anar tot ràpid i sense problemes, vaig haver de configurar una cosa especial que necessitava que m'activessin ells (desctivar CGNAT) i tot molt ràpid i fàcil. Fins ara no he tingut cap problema i ja porto un parell d'anys.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa