Torra, contra l’ampliació del Prat pactada per Puigneró amb el ministeri

L'expresident arrasa amb un tuit ecologista hores després de l'anunci del vicepresident

L’expresident de la Generalitat Quim Torra ha fet aquest dilluns a la nit una aparició a Twitter que ha provocat una petita tempesta de comentaris, m’agrades i retuits. Amb un breu text de to reflexiu de contingut ecologista, ha qüestionat, sense esmentar-lo directament, l’acord per l’ampliació de l’aeroport del Prat tancat hores abans pel vicepresident de la Generalitat, Jordi Puigneró, en una reunió amb la ministra de Transports, Raquel Sánchez, a Madrid, abans de la Bilateral. Es dona la circumstància que Puigneró era un dels seus consellers en la legislatura anterior i, com ell mateix, havia anat a les eleccions amb la llista de JxCat.

Comentaris

    Gonzalo 03/08/2021 9:10 am
    Anda, chis-torra, vete a poner pancartas....payaso!!!!
      Burí 03/08/2021 10:17 am
      Ets un típic castellà ignorant.
        Gonzalo 03/08/2021 10:54 am
        Y tú el típico laZinaZi aborregado de mierda. Un puto tractoriano.
    Carles Serrano 03/08/2021 9:36 am
    Amb aquest Gonzalo, li permeteu aquest comentari??. Primer hauria d'anar a escola i aprendre modals.
      Gonzalo 03/08/2021 10:54 am
      Calla, laZinaZi de mierda!!!!!
    Vichy Catalán 03/08/2021 10:10 am
    El Govenr de Vichy Catalan fa aquestes coses. Acata com un covard venut, i ho intenta vendre als colonitzats que gestiona per a l'amo.
      El govern de Vichy està a Waterloo 03/08/2021 1:57 pm
      És el que va suspendre la DUI en segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat. També va posar al pallasso Torra, el pitjor president que mai ha tingut la Generalitat.
      per covard... 03/08/2021 2:57 pm
      ...ningú pot superar al batxiller que va suspendre la DUI en segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat
    James from Walla Walla 03/08/2021 11:01 am
    El llegat per als seus fills hauria de ser el progrés i la possibilitat de volar més enllà de Suissa. A Amèrica no si pot anar nedant, i encara no hi tornen a haver vaixells de passatgers (regulars). Pensava que tenieu idees progressistes que volien una Catalunya que deixés de ser una comunitat... de propietaris. És ridícul anar a cercar inversions per crear treball i riquesa, i que els inversors no puguin venir aquí sense perdre el temps de passar per altres aeroports europeus o, per més INRI, per Madrid. D'altra banda, el nostrat club del tercer món (Colau, Albiach, etc..) diuen voler turisme de més "qualitat"; els nordamericans no venen a "petar-se", i la majoria dels turistes de "baixa" qualitat (segons aquell club) tampoc, i força diners que deixen i que ara trobem a faltar.
    El arlequin de waterlooo 03/08/2021 11:51 am
    Hombre no podia faltar el tonto del pueblo dando su opinion, que por cierto a nadie le interesa aparte de los de apreteu, que fantasma.
      A la escuela 03/08/2021 1:00 pm
      Al menos Torra tiene la cultura para escribir sin faltas de ortografía o tienes teclado inglés.
    Doctor Strangelove 03/08/2021 12:26 pm
    A veure Torra el llegat que un pare ha de donar al seus fills és una bona educació per poder-se realitzar ell mateix a la vida. Deixa de dir animalades com fas usualment, i dedica't a administrar aquesta immerescuda pensió que t'ha quedat. Finalment, els que podem també els hi lleguem un molt bon ADN als nostres fills! Doc.