Sànchez defensa que un acord entre ERC i JxCat inclogui una “estratègia compartida” a Madrid

El secretari general de Junts només acceptaria governar amb els comuns si assumeixen un programa independentista

Primera condició de JxCat. El seu secretari general, Jordi Sànchez, ha defensat que un acord de Govern amb ERC ha d’incloure una “estratègia compartida” al Congrés. En una entrevista d’aquest dimarts a Catalunya Ràdio, Sànchez ha apuntat que si es vol un executiu “fort” no es pot pretendre que les accions dels partits que l’integren siguin “dissonants” a la cambra baixa espanyola: “Seria molt positiu que fóssim lleials a la presidència i al Govern”, ha argumentat. Junts, que està “a disposició” d’ERC per iniciar les converses, insisteix en formar un executiu només amb independentistes. Sànchez ha subratllat que no veta els comuns, i que acceptaria governar-hi si el partit de Jéssica Albiach assumeix un programa independentista.

Comentaris

    Quatripartit per la Venezuela Catalana del Maduro Junqueras y sus pajaritas 16/02/2021 7:56 pm
    Junts, no perdeu el temps, que els comunistes erc.comun.cup.psc ja ho tenen tot muntat. De tripartit dels chorizos, al quatripartits dels ferrovials. Junqueras es un estafador, un farsant, un Carod encara més ruc
    Ramon 16/02/2021 1:53 pm
    No sé per què, però hom diria que els sabatots d'ERC comencen a adonar-se de l'atzucac en el que s'han ficat. Sobretot, compatriota Jordi Sánchez, no fem cap passa en fals. Que siguin ells mateixos els que es vagin coent en llurs mentides i contradiccions a foc lent. Els tenim ben agafats per l'entrecuix. I quan sigui el moment, nyaca. Eleccions.
      Ramoneta i puta 16/02/2021 2:55 pm
      Fill meu, no hi ha qui t'entengui. Tan aviat lloes als fexistes com als corruptes, què són el mateix?
        Erc entre pijos opus.dei i parrocos cope 16/02/2021 7:58 pm
        No diguis puta al mossen Junquerasi ramoneta al pijo de Viaró Aragones el rico
    Millor que no 16/02/2021 1:47 pm
    Els diputats a Madrid de JxSou ja son la mitat, l'altra mitat (PedoCat) s'han perdut. Ningú amb seny pactaria amb processistes i corruptes, cadascú a casa seva i la independència a casa de tots!
    Més pragmatisme i menys declaracions 16/02/2021 1:20 pm
    Potser seria bo que els que dirigeixen la negociació siguin més discrets, per tal d'evitar que tot plegat es converteixi en un cúmul d'informació no contrastada, i de declaracions inoportunes que impedeixin aconseguir acords positius pel país.
    No es així doctor 16/02/2021 1:14 pm
    Nosaltres no paguem als bascos, son ells que es queden amb la seva recaptació d'impostos. El que si paguem els catalans es la part proporcional de la manutenció de la reialesa, de l'exercit, de la església, del TS i allegats... Per aixó i participem amb la bestreta generosa de 16 mil milions (16.000.000.000€) Fins i tot Espanya ens vol robar la nostra identitat.
    Un català 16/02/2021 12:19 pm
    Sànchez calla i tira cap a la trena!!!! allà pots ser el president de la cinquena galeria. Un altre valent quan està envoltat dels lazis però un cagat quan està davant del tribunal.
    18
    33
    Respon
      Al catalanet 16/02/2021 12:48 pm
      En part tens tota la raó. Et tens de cagar i pixar quant un tribunal "democràtic" et condemna per ser independentista.
      Un no català 16/02/2021 12:40 pm
      Doncs mira tu, jo crec que ets un castellà que viu a Catalunya.
    Octubrista 16/02/2021 12:18 pm
    Els catalans no hi hem d'anar a fotre res a Madrid. Les properes eleccions catalanes no votaré cap partit que enviï representants a fer acatament al poder colonial al "Congreso", humiliant-se i humiliant tots els catalans en la llengua de Castella.
      Dr Sallop 16/02/2021 1:05 pm
      Millor anar al Pais Vasco, que ens tornin tot el que ens roben !!
    Visió estreta 16/02/2021 12:17 pm
    La visió unidimensional de Jordi Sanchez pot ser un impediment per fer progresos, i ens podem quedar encallats en debats estèrils. Si el PSC fos el de fa dècades l'autodeterminació seria impossible de parar, i això el PSOE ja ho va veure i ho va solucionar fa temps deixant un PSC ple d'ineptes.
    Serafín 16/02/2021 12:16 pm
    Que no t'enganyis. Les jessiques colauites, tant et poden dir que son independentistes avui i unionistes demà. El seu nom és populistes com ho es el seu vicepresident a Madrid. Molta xerrameca per no arreglar res. Aprovar el pressupost més elevat de la casa reial. No bellugar res de la llei mordassa. Deixar que el feixisme campi per la pradera espanyola.... Res home, que son uns domesticats.
    Dr Sallop 16/02/2021 12:13 pm
    Sànchez defensa que un acord entre ERC i JxCat inclogui una “estratègia compartida” a Madrid El secretari general de Junts només acceptaria governar amb els comuns si assumeixen un programa independentista, que inclogui deixar de pagar el CUPO als VASCOS i NAVARROS !! aixo ho ha deixat molt clar...
      Octubrista 16/02/2021 10:21 pm
      De què et ve aquesta caguera contra els bascos ? Es nota que penses amb l'allop. Els únics que ens roben són els teus amics del PPSOEVOC's
    Dr Sallop 16/02/2021 12:12 pm
    Sànchez defensa que un acord entre ERC i JxCat inclogui una “estratègia compartida” a Madrid El secretari general de Junts només acceptaria governar amb els comuns si assumeixen un programa independentista, que inclogui deixar de pagar el CUPO als VASCOS i NAVARROS !! aixo ho ha deixat molt clar.
      No menteixis gratallop 16/02/2021 12:33 pm
      El programa independentista sols es per Catalunya, la resta son confabulacions teves. En tot cas Madrid (centralista) que s'entengui o es baralli amb bascos i navarresos.
        Dr Sallop 16/02/2021 12:35 pm
        No despistis, no facis d'independentista : t'ho repeteixo : que inclogui deixar de pagar el CUPO als VASCOS i NAVARROS !! aixo ho ha deixat molt clar, el CUPO a VASCOS i NAVARROS el paguem els Catalans !! españaensroba oi ???
          No es així doctor 16/02/2021 1:09 pm
          Nosaltres no paguem als bascos, son ells que es queden amb la seva recaptació d'impostos. El que si paguem els catalans es la part proporcional de la manutenció de la reialesa, de l'exercit, de la església, del TS i allegats... Per aixó i participem amb la bestreta generosa de 16 mil milions (16.000.000.000€) Fins i tot Espanya ens vol robar la nostra identitat.
            Dr Sallop 16/02/2021 3:16 pm
            Sapigues que els VASCOS ells solets no es poden mantenir, per tant am els impostos que paguem els catalans, paguem el CUPO als VASCOS !! ho sabeu pero no teniu ( ....... ) de fer o plantar cara als VASCOS !!! o al menys dir-ho alt i clar !!!
    Pau 16/02/2021 12:02 pm
    Els comuns diuen que no volen pactar amb Junts tot i que Jordi Sanchez es més d'esquerres que la Jessica Albiach. De cap manera s'ha de pactar amb els comuneros espanyolistes del 155
    El chiste te ha quedado flojito 16/02/2021 11:54 am
    Chordi Chànches inicia su carreta de humorista en solitario.