Sánchez veu l’ampliació del Prat com una via perquè Catalunya “contribueixi més” a l’economia espanyola

El president del govern espanyol sosté des de Mallorca que és una "molt bona notícia"

El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha defensat que amb l’acord per ampliar l’aeroport del Prat s’estan “establint les bases” perquè Catalunya “es recuperi a un ritme més gran” i “contribueixi més” a la recuperació de l’economia espanyola. Segons Sánchez, és una “molt bona notícia” per a Catalunya i també per a la resta de l’estat espanyol en un moment en què s’està posant “rumb a la consolidació de la recuperació econòmica”. “Catalunya ha anat per darrere últimament i és bo que millori la seva economia, ja que és el 25%, aproximadament, del PIB espanyol”, ha argumentat.

En roda de premsa després de reunir-se amb Felip VI al Palau de Marivent (Mallorca), Sánchez ha apuntat que Catalunya en els últims anys ha anat “per darrere” i que l’ampliació contribuirà a “catalitzar l’economia”. I també ha recordat que paral·lelament a la inversió del Prat hi ha un altre gran projecte per a Barajas.

Comentaris

    Robeu-nos-ho tot, ja 03/08/2021 4:17 pm
    Encara més?
      Tela 04/08/2021 1:15 am
      Cal anar a per els Nostres Traidors, els colaboracionistes, els nostres veins, els coneixem. Els Nostres Traidors.
    2021 03/08/2021 5:52 pm
    Perquè estan farts de mantenir-nos, segurament. És difícil tenir la cara tan dura com la té aquest home.
      Si 04/08/2021 1:17 am
      Sense un Aragones, un traidor, en sanchez no ho podria fer, ni dir.
    Layetana 03/08/2021 6:19 pm
    El comentario del Presidente español es de lo más jugoso: Estos años no se ha podido expoliar suficientemente a Cataluña y hace falta que se ponga al día. Ahora es cuando debería salir Aragonés, no para decirnos que no será fácil, cosa que por otra parte, parece que solo él y su mano derecha -Laura Villagrà, la que iba a negociar y a estrechar lazos- debían creer hasta que han vuelto a recibir sempiterna bofetada del gobierno español, sino para contestar un comentario que, a mi entender, es la segunda entrega del que hizo la prepotente e impertinente ministra Rodríguez. Creo que este Govern y el partido que lo encabeza, son cada día menos capaces de defender siquiera la dignidad catalana.
    X2 03/08/2021 6:36 pm
    Més ! ?
    Tres coses ha dit que ho fan entendre tot 03/08/2021 6:39 pm
    1) que estan establint les bases perquè Catalunya contribueixi més a la recuperació de l’economia espanyola. 2) que Catalunya és el 25%, aproximadament, del PIB espanyol. 3) ha recordat que paral·lelament a la inversió del Prat hi ha un altre gran projecte per a Barajas. Qui ho vulgui entendre...No es fa res per a Catalunya, es fa tot per a Espanya (o Madrid) servint-se de Catalunya. Només servim, res més.
    Georgiana 03/08/2021 6:44 pm
    La Generalitat no ha pogut ni triar el nom de l'aeroport del Prat. I ara passen d'ampliar la base a ampliar l'aeroport, com ens prenen el pèl, tots. I la CUP tan revolucionaries elles i ni se les sent. Això si, La Corte i els socis-inversos d'Aena contents. Les eleccions han estat una enganyifa.
    Ricard 03/08/2021 6:57 pm
    Els castellans sempre han de demanar-se perdó per no anar aniquilant catalans. Es fastigós.
    Rosa 03/08/2021 7:23 pm
    Jo tenia dubtes si això del Prat era bo per nosaltres. Ara ho tinc claríssim, ens volen destrossar el país per eixamplar l'aeroport i seguir robant-nos a mans plenes. No ho hem de permetre!. No a l'eixamplament del aeroport del Prat!
    Josep 03/08/2021 7:29 pm
    Encara més? lladre fill de puta
    Amb aixó n'hi ha prou. 03/08/2021 8:14 pm
    Sánchez és un reptilià.
    GAVANENC 03/08/2021 9:59 pm
    Encara ens volon robar mes....???? Lladres fills de puta
      Puta vergonya 04/08/2021 1:12 am
      L'Aragones i en Junqueras, la cup, i en Jordi Sanchez, cobren igualment.
      Porcs traïdors 04/08/2021 1:19 am
      És un fill de la gran p , per que te qui ens ven a Catalunya. I tots els coneixem.
    Xinoxano 04/08/2021 12:50 am
    Aixó. es com varem obrir el comerç america als catalans. Necesitaven diners a les acaballes de l’imperi i els unics que eren capaços sembla ser, eren els catalans. D’aquí va sortir la Renaixenxa amb l’ajuda de lla incipient revolució industrial a Catalunya, contemporanea a l’inglesa..
    Bor 04/08/2021 12:52 am
    A ver si nos haceis dinero. Que hay de lo mio!
    Està a punt 04/08/2021 1:09 am
    L'Aragonès ja s'ha untat l'anus amb baselina, Sànchez. Tot a punt. Porcs traïdors
    JordiT 04/08/2021 7:56 am
    Un tipus d'acord, economic, de gestio.... que durarà anys, o sigui que no es contempla la independencia per al Govern en els propers anys.
    ERFagats, 8ndependentisme del burdell español 04/08/2021 8:32 am
    Erc, putes españoles a euro, votants d'erc fills d 'españa a euro
    Jo 04/08/2021 8:47 am
    Fastigós! Que ens vinguin a dir que hem de fer i com, per mantenir més vagos espanyols...ens volen treure el suc i la sang! No a l'ampliació del Prat! Que ampliïn Madrid, que al voltant només hi ha desert!
    Ferran 04/08/2021 9:03 am
    El subconsciente ha traicionado al trilero, aún quieren desangrar nos más...
    Luisnomeacuerdo 04/08/2021 12:30 pm
    Esta colonia hay que ordeñarla hasta que se seque, que se van a creer este hatajo de paletos pueblerinos aprendices as de pequeños fascistass. Son más tiernos que winii de pooh.
    uno que vive en Tabarnia 04/08/2021 12:37 pm
    ja ja ja ja ja, al tonto aquest s,ha lhi escapat que ens vol robar mes i amb la complicitat del titella de l;aragones i sequit, i ha sobre gaudeix que els catalanets de pro es possin a favor de l,apliacio del aeroport i el altres tiranse els trastos per el cap, com riuen desde Madriz, i que burros que sou els catalanets de pro
    Clara 04/08/2021 12:45 pm
    L'inconscient el traeix. És a interès Ñ perquè Catalunya contribueixi ENCARA MÉS.
    Fidel 04/08/2021 7:28 pm
    Vol dir per seguir amb l'espoli. En aquest cas, el que fa AENA via aeroport del Prat.. De fer-se l'ampliació de l'aeroport, segur que Ñ hi guanya encara més. Mal senyal quan Sánchez va sortir molt content del resultat de la reunió.
    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 05/08/2021 1:08 am
    Això és parlar clar ! "No li donem palla al burro perquè s'engreixi, li donem perquè continuï estirant el carro", ve a dir Xanxess