Protesta davant la seu d’ERC enmig de les negociacions per formar Govern

Més d'un centenar de persones acusen els republicans de "botiflers"

Unes 120 persones, segons fonts municipals, s’han concentrat aquest dilluns davant la seu d’ERC enmig de les negociacions per formar govern a Catalunya. Els agents de la Guàrdia Urbana han estat realitzant desviaments de trànsit des de les set de la tarda al carrer Calàbria de Barcelona, el lloc on està ubicada la seu nacional dels republicans. Els assistents han cridat consignes en contra dels dirigents del partit, titllant-los de “botiflers”. També s’han pogut escoltar altres proclames a favor de la independència i de l’expresident del Govern i president de Junts, Carles Puigdemont. Tot plegat arriba després que el coordinador nacional i candidat dels republicans, Pere Aragonès, hagi anunciat aquest passat cap de setmana que assumeixen formar govern en minoria. Paral·lelament, des de Junts demanen seguir negociant.

Comentaris

    GROC 11/05/2021 1:22 pm
    Ramon l'anima dels junters
    GROC 11/05/2021 1:21 pm
    Xavier tu que ets mes espavilat , as comprat el producta de JxC El producta teu deu ser mes bò. Producta de mercat ,com els altres o no?.
    ciutadà 11/05/2021 5:59 am
    Quin fàstic tot plegat!. I, tanmateix jo, després de 31 anys sense anar a votar, vaig caure en el seu parany....... També vaig ser un ruc i un ingenu.
    53
    13
    Respon
    3% 10/05/2021 10:19 pm
    Els Hereus de CIU enrabietats cridant 4 merdes davant la seu de ERC, Tota la vida manant i colocant els seus amb sous de 80000 anuals en amunt, ja els tremola les cames pensant q nomes tindran feina per 32
    125
    378
    Respon
    Pedro 10/05/2021 10:13 pm
    Que bueno, sois el hazmerreir de todos. Y ni os enterais.
    87
    74
    Respon
      Gonzalo 11/05/2021 3:36 pm
      Lo jodido es que este teatrillo lo padecemos el resto de catalanes que no somos unos frustrados separatistas....en fin.....putos laZisnaZis.....
    Pobres viejos corrupgentes, morirán vomitando odio. 10/05/2021 9:53 pm
    Saben que nunca más tendrán otro President ( ni aunque sea corrupto, cobarde ó xenófobo) ,
    117
    199
    Respon
    Indulto pro.sanchez.155, NO GRACIAS 10/05/2021 9:31 pm
    Erc el Movimiento nazional por el indulto del Beato Junqueras de España.Una
    52
    51
    Respon
    Protesta ridícula 10/05/2021 9:28 pm
    Quatre avies corruptgents amb baixa capacitat intelectual, no arriban al centenar. Es que Puigdemont és molt guapo per les viudes...
    195
    244
    Respon
    Xavier 10/05/2021 8:58 pm
    Ni d'esquerres ni independetistes. No puc entendre com l'electorat els compra el producte. No cal oblidar quan van fer president en Montilla ...
    206
    93
    Respon
      Si noi, 11/05/2021 7:03 am
      i els corruptgents van fer president Aznar i Rajoy?
      51
      115
      Respon
        Ramon 11/05/2021 3:22 pm
        No recordo que Convergència fes costat a Rajoy. Però sí a Aznar. I amb bons resultats per Catalunya. Molt millors que amb cap suport català a cap govern espanyol d'esquerres.
    Jo 10/05/2021 8:53 pm
    Erc. todo por la pasta.
    109
    47
    Respon
      Anònim 11/05/2021 12:07 am
      Jo,creo que en lo de todo por la pasta te equivocas de partido,solo hay que mirar los condenados por corrupción de que partido son y me refiero en Catalunya,ya sé que en todos los sitios hay corrupción
      39
      89
      Respon
    Ramon 10/05/2021 8:44 pm
    Jo continuo pensant que és un error dir-los "botiflers". Hem d'actualitzar aquest adjectiu. Queda massa enrere. Diguem-los COSCUBIELES!
    153
    39
    Respon
      En Patufet astronauta 10/05/2021 10:13 pm
      Ramon , estàs obsessionat amb en Coscubiela. Estàs gelós?
      Vendetta 10/05/2021 9:43 pm
      Orioljudes sens el runrún va per tu botifler