Poble Lliure i La Forja engeguen una campanya per fer que “l’ocupació de l’Estat sigui insostenible”

Les dues organitzacions constaten "l'estancament" de l'independentisme i aposten per fer "mobilitzacions permanents"

Poble Lliure i La Forja han engegat una campanya “d’embat contra l’Estat” perquè l’independentisme recuperi la iniciativa. En una roda de premsa des de davant de la caserna del Bruc, les dues organitzacions han presentat la campanya Anar-hi: en moviment per la República, dins la que volen emmarcar accions de desobediència civil no violenta. “Espanya és un Estat irreformable i només generant inestabilitat en el seu sistema de dominació serem capaços de doblegar-los”, han assegurat.

També han constatat “l’estancament” dins l’independentisme i aposten per la “mobilització permanent” i passar “de la reacció a l’acció al carrer”. Paral·lelament, han fet públic un vídeo protagonitzat per l’activista condemnat a cinc anys de presó Marcel Vivet, que adverteix que la independència no s’aconseguirà “només amb urnes”, sinó que calen accions de desobediència contra l’Estat i contra “les empreses de l’oligarquia” per fer que “l’ocupació” sigui “insostenible”. “Només amb boicots, vagues i bloquejant el funcionament de les infraestructures aconseguirem frenar l’enemic”, assegura Vivet.

L’activista també lamenta que tot i que els darrers tres anys està creixent la repressió al moviment, l’independentisme “s’està estancant” i està “acceptant el marc espanyol i caient en la il·lusió d’una Espanya democràtica”. Les dues organitzacions han escollit la caserna militar del Bruc com a escenari del llançament de la campanya perquè “representa un dels símbols de l’ocupació espanyola” que busca “assimilar-nos mitjançant la imposició de la seva llengua, els seves lleis i els seus tribunals per virtut del dret de conquesta”.

Comentaris

    Charnego 06/09/2021 5:25 pm
    Ya estoy acojonao.....
      Carles 07/09/2021 10:26 am
      Charnegoooo! jajajajaj
    Independentista 06/09/2021 5:32 pm
    Els partits polítics no volen la independència; ja els està bé així. Hem de ser nosaltres, el Poble, els que hem de lluitar per aconseguir-la. Hem de plantar cara al estat franquista i repressor. I girar l'esquena i bandejar els partits. A tots.
    Mira, Justo ahora que les han visto el plumero con Rusia.. 06/09/2021 5:50 pm
    Que curioso, salen a la luz ( y confirman que se reunieron ) el tema Ruso y de repente sale Puigdemont diciendo que hemos de Entrar en conflicto con el Estado, salen estos y dicen lo mismo.. curioso al menos ..
      el verdugo del Cid 06/09/2021 10:28 pm
      Да здравствует Свободная Каталония! No sé si serà amb Rússia; el que sé del cert és que serà CONTRA merdespaÑistán! Tant de bo que us ofegueu amb la merda que us caurà, fills de puta espanyols!
    Realitat 06/09/2021 5:54 pm
    Si us penseu que bloquejant estacions de tren, metro, aeroport, etc. el que vulgueu fareu mal a l'estat, ho teniu clar. Als unics que putejareu serà com sempre als ciutadans catalans i generareu desafeccio cap la moviment. Al pais basc ho saben prou be i hi van veure rapid. Aneu a bloquejar Barajs per exemple
    SinChan 06/09/2021 6:05 pm
    Que pesados!, entonces cuento que habrá que prevenir retrasos en rodalies por sabotajes, o cortes de calles. Con lo que el objetivo final es fastidiar al ciudadano de pie. Vinga andavan!
      Un de pas 06/09/2021 8:07 pm
      Per a això no cal pas fer res especial, amb totes les autoritats involucrades, ja fem tard cada día... (rodalies, TMB, autopistes i altres elements habituals...) Marxem ja, que fem molt tard Salut i República Catalana
    Doctor Strangelove 06/09/2021 6:10 pm
    O sigui que aquests són ninis sense ofici ni benefici que es dediquen a putejar catalans! Sempre he pensat que els indepres no són gaire espavilats, però aquests directament són més rucs que pixar de cara al vent! Doc
    Bona iniciativa 06/09/2021 6:26 pm
    Gas a fondu!
    Rufina : PPobra desgraciada i filla de rePPresor franquista . 06/09/2021 6:28 pm
    Eso es lo que a mi me hase farta ! Marxa a tope con auténticos maxos catalanes y no con castrados Ñordos.
    Gonzalo 06/09/2021 6:44 pm
    Venga....más alfalfa para la borregada laZinaZi.
    Alex 06/09/2021 6:45 pm
    talibanismo puro y duro
    Òscar 06/09/2021 6:58 pm
    el personatge que ens diu talibans, com es nota que ets espanyol, no tens ni puta idea del que significat i del que significa ser talibà, de fet, s'apropa bastant més a postulats de VOX, però, com sou una colla d'ignorants, doncs infleu de comentaris de merda que no fa més que evidenciar-vos vosaltres mateixos, sou puta escòria analfabeta i inútil. Visca Catalunya Lliure!
    kim 06/09/2021 6:59 pm
    Això és el que hauria de fer l´ANC i no pas campanyes per a pagar els impostos a l´Agencia Tributaria Catalana quan tots sabem que ERC no anira mai per la unilateralitat, no serveix de res que tinguin els impostos al seu abast. Campanya al carrer és el que cal.
    Pedro 06/09/2021 7:01 pm
    Perfecto. Acabar ya de una vez con la economía de Cataluña. No debéis de tener suficiente aún.
    Luisnomeacuerdo 06/09/2021 7:06 pm
    Con los fascistas independentistas y sus tonterías ya hemos pasado de pantalla, a mi lo quede verdad me pone palote es la historia del pájaro espino lazinazi y su cachondo rollete, de esto si que teníais que hablar, quico encárgate tú que tus colegas del panfletillo están ocupados en recoger calzones.
    Vendetta 06/09/2021 7:31 pm
    Pacificament........?, no home no.
    Por fin un paso! 06/09/2021 7:39 pm
    Si señor! A contrarrestar el vergonzoso colaboracionismo y a devolver el protagonismo al país. A por una Cataluña libre. Y al que no le guste, ya sabe... Y ésto va, no solo por los ciudadanos que gustan de vivir con la cabeza gacha y la pancha contenta, también va por los políticos y los partidos que forman el Govern que, haciendo lo mismo que esos ciudadanos acomodaticios, traicionan en voto que les puso donde están.
    Josep 07/09/2021 7:46 am
    Sense sang no farel l,independèmcia
      Gonzalo 07/09/2021 12:55 pm
      La tuya la primera, valiente.
    JordiT 07/09/2021 8:10 am
    Em sembla curiós, aquest Marcel Vivet. Predicant la Lluita al carrer i quan el van enxampar es va defensar dient que el no va fer res que solament estava allà mirant.
    Maria Carme Catalana Austricista 08/09/2021 12:15 pm
    A la revolució francesa, abans de la guillotina, es va anar per els jutges i jutjats, per el mateix motiu qu ara. És tot el poble que ha de sortir al carrer i ara més que mai, amb accions concretes i constants i tots aquest polítics de pa sucat amb oli, fer los fora I noves éleccions i tothom al peu del canó, perquè l errada no és només dels polítics, és del poble també esperant ordres i està desmobilitzat desde fa molt de temps, tècnica per desmoralitzar a tothom i ara més que mai tothom al carrer.