La fiscalia manté el setge a Tamara Carrasco

Anuncia que porta el cas al Suprem

Semblava dat i beneit. Però, finalment, la fiscalia continuarà l’assetjament judicial a l’activista Tamara Carrasco. Malgrat dues sentències absolutòries, del jutjat número 25 i de l’Audiència de Barcelona, el ministeri públic vol portar el cas a la més alta instància judicial de l’Estat, el Tribunal Suprem. Segons ha anunciat el despatx dels lletrats defensors de Carrasco, Salellas Advocats, a través del seu compte de Twitter, la fiscalia porta el cas al Suprem “malgrat les absolucions contundents de l’Audiència de Barcelona i del Jutjat Penal núm. 25”. Una decisió que, pels advocats,  “diu molt del concepte que la fiscalia actual té del dret a la protesta i de quina percepció té del Tribunal Suprem”. 

El passat 22 de gener, l’Audiència de Barcelona va rebutjar el recurs de la fiscalia i va confirmar l’absolució de l’activista . El ministeri públic havia recorregut la decisió del jutjat penal número 25 de Barcelona d’absoldre Carrasco del delicte d’incitació a desordres públics, pel qual la fiscalia li demanava set mesos de presó. En la sentència el tribunal constatava que no va incitar a cometre desordres públics el 26 i 27 de març del 2018 pel fet d’enviar un àudio en un grup de Whatsapp. 

A més de subratllar que això no implica difusió pública, afegeix que el contingut del missatge de veu no crida a participar en les accions que es van produir aquells dies, que sí que qualifica de desordres públics. Els magistrats consideraven que no se la podien fer responsables d’un delicte que no havia comès ni incitat. De tota manera, la fiscalia no deixa treva i continua deixant obert un cas que va començar amb una presó provisional ordenada per l’Audiència Nacional de terrorisme. 

Comentaris

    Donec Perficiam 05/02/2021 1:03 pm
    Ens queda molt poc temps de vida.... Els Janets de l'Apocalipsi de Caspaña frisen per tenir el poder de Catalunya i acabar-nos d'esclafar com un cuc. No ho dubteu. Les 4 engrunes que are tenim a la Generalitat, dins d'un temps ens semblaràn una fortuna...Hem de fotre el camp aviat o no ho explicarem.
    Anònim 04/02/2021 11:37 pm
    I de quí depèn la fiscalia?. Voteu Illa, que tornaran a jutjar en Companys!!!!!!
    LSO 04/02/2021 9:33 pm
    No olvidemos todos los apoyos que ha recibido el PSOE por parte de ER, para que puedan reprimir con el apoyo de este traidor supremo que es Junqueras y sus secuaces. Los repugnantes Comunes haciendo un rap mientras el rapero Hasél lo encierran, estos de comunes, el asco que provocan no lo superan ni los de vox, que por lo menos no engañan que son fascistas, la Colau, lo es, pero se etiqueta con la palabra de izquierdas, palabra muy trillada, anacrónica y sin sentido, hoy día el mundo se divide entre opresores y oprimidos, solo hay que ver en que lado se posiciona cada uno, lo demás son juegos florales.
    GAVANENC 04/02/2021 8:54 pm
    Molt progresista tot plegat.....
    Ferran 04/02/2021 8:04 pm
    A lo largo de los últimos años me he hecho pesado explicando quienes eran los hijos de la Gran Pluta y aparentemente hay para largo!. Bien, ella era una gran artista novia de Pluto, y a los hijos, y tuvieron muchos, se les denominó los hijos de la Gran Pluta
    Rufian, muchas gracias psoe.ercista pir el TRIPARTITO de izquierdas del PARO Y LA MISERIA 04/02/2021 6:44 pm
    Fisacalia Psoe, gracias junqueras del psoe.erc
    Doctor Strangelove 04/02/2021 6:24 pm
    A mi em fa por aquesta dona, ho sento. Doc
      Vostè es un malalt, Doctor... 05/02/2021 8:03 am
      Es un malalt que escampa la seva malaltia per aquest diari. Al Dolça Catalunya passaria desapercebut, però aquí, es pensa que pot fer mal, i l’única cosa que passa es que els indepes ens reafirmem mes encara. Vostè ni es català ni es doctor. Només es un mal ciutadà que no te lloc ni aquí ni a ecspanya...
    fideli 04/02/2021 5:46 pm
    o enamorat o mala baba
    el verdugo del Cid 04/02/2021 5:45 pm
    Tranquil·la, Tamara: aquests putrefactes espanyols tindran el 100% del que mereixen -a part de perdre definitivament Catalunya, és clar- ; mai podran donar la culpa del que els hi haurà passat als catalans, però ho sabran, sabran que paguen per la seva gosadia, aquella escòria filla de meretriu! Estem amb tu. Bon cop de falç!
    Angelblau 04/02/2021 5:41 pm
    Torna la taula de dialeg de ERC- PSOE-COMUNA
    remigio III 04/02/2021 5:19 pm
    Quina defensa tenim contra el terrorisme de toga? Si fan mal a un innocent , com podem reclamar una justa compensació per part d'ells? Tot i que, de poc ens servira, si tots plegat formen una conxorxa. Crec que ja es pot veure amb la persecució togada contra els catalans i els bascos.Huit joves empresonats en falses proves, basades en falses al·legacions i sense donar condicions a defensar-se. País Basc: Oihan, Julen, Aratz, Adur, Jonan, Iñaki, Jokin, Ainara. Presos per la desgracia de falsa justícia, o siga justícia de l'ocupant. Pagaran algun dia el mal provocat als joves i les seues famílies?
    Anònim 04/02/2021 5:18 pm
    Fiscalia feixista. Justícia espanyola = colla de franquistes casposos. Seguem cadenes i marxem de la PRESÓ espanyola!!
    David 04/02/2021 5:15 pm
    La fiscalia és... "la fiscalia del estado"? Aquella que "ostenta la jefatura superior y representación del Ministerio Fiscal de España", és a dir que goberna el PSOE?
    falco 04/02/2021 5:13 pm
    np en tenen mai prou
    Ricard 04/02/2021 5:10 pm
    Vistes les coses a la curta a Castella una majoria parlamentària al voltant de VOX, PP i Ciudadanus és inevitable. Cal preparar-se
    RAMON A 04/02/2021 5:09 pm
    Quin resentiment que tenen els funcionaris estrangers que menjen a casa nostra,
    Ricard 04/02/2021 5:09 pm
    Només puc dir que és molt saludable i democràtic això de discutir-se entre independentistes. Però els castellanistes ens continuen fotent. Jo em permeto recomanar als catalans que menys discutir i més fotre als castellanistes, ni més ni menys que com ells ens fan nosaltres. Em sap greu haver-ho de dir, però millor que ho anem assumint. I qui cregui el en diàleg amb aquests fanàtics suposo que també cada any fa de genolls fins Lorda.
    espanya, cínic país 04/02/2021 5:03 pm
    Ara el gobierno, li diu als russos que deixin anar als presos polítics com Navalni, i aquí les presons plenes de presos polítics i perseguint a demòcrates per tal de.seguirles.omplint