La CUP demana el vot per “frenar” l’entrada de Vox al Parlament

Dolors Sabater presenta la CUP com "l’única candidatura que suma a la independència totes les sobiranies"

La candidata de la CUP a les eleccions del 14 de Febrer, Dolors Sabater, ha tancat la campanya demanant el vot per “frenar” l’entrada de Vox al Parlament, partit amb el qual la formació anticapitalista s’estaria disputant diversos escons. En un acte celebrat dijous al vespre a la Plaça de Trafalgar de Badalona, Sabater ha carregat contra els partits amb els quals es disputaria més votants, Junts per Catalunya, Esquerra i En Comú-Podem, i ha presentat la CUP com “l’única candidatura que suma a la independència totes les sobiranies”. El número dos de la candidatura, Carles Riera, ha demanat a JxCat i ERC si “continuaran mercadejant amb el territori i els serveis públics posant-los en mans de les empreses de l’IBEX-35”.

Comentaris

    A l'aguait 13/02/2021 12:37 pm
    A bones hores els bada-badocs donen les seves solucions per acabar-ho d'emmerdar tot !
    fat boy 13/02/2021 11:01 am
    Em pensava que ereu aqui per la independencia, no per fer politica espanyolitzant. Ja vam fer el pressec el 1936 parant el Franco quan hauriem d'haver aprofitat per fotre el camp amb el mateix argument. I aixi ens va anar.
    Doctor Strangelove 13/02/2021 10:31 am
    Lola Sabatot! Doc.
    Observador 13/02/2021 10:13 am
    A EsCUP: Si, noi. Aquesta xusma d'illetrats que son els polítics s'han inventat una gramàtica d'us propi. Res d'hiperònims, res de sintaxi reglamentària. En una paraula, allò que un amb moltíssima més autoritat que jo , qualificà d'" Igualitarisme cretinoide"..
    EsCUP 13/02/2021 8:24 am
    Aquesta gent tenen obsessió per canviar el gènere i el plural de les paraules. "Totes les sobiranies"? No en sabem assolir una i en tindrem diverses? Voteu les Sabaters, que també en deu haver-hi a grapats. Unes classes de gramàtica és el que necessiten aquesta colla d'"ignorantas".
    Veterà antifranquista. 13/02/2021 8:09 am
    D'ençà que vaig veure com la vostra Anna Gabriel (que a Suïssa es quedi) votava al costat del PP contra el president Mas (que no m'inspira cap simpatia) Abans em quedo a casa que votar-vos. Maleïts sieu!.
    Veterà antifranquista. 13/02/2021 8:09 am
    D'ençà que vaig veure com la vostra Anna Gabriel (que a Suïssa es quedi) votava al costat del PP contra el president Mas (que no m'inspira cap simpatia) Abans em quedo a casa que votar-vos. Maleïts sieu!.
    quina enganyifa q sou 12/02/2021 11:40 pm
    us vaig votar pensant q fariau i fariau fer el q pertocava x ser lliures .... i tot va ser una volada d coloms...inclús us heu anat al congrés a cobrar, a parar l mà com els altres.....ja podeu tenir la candidata q volgueu i parlar en femeni tant com vulgueu q SOU UNA ENGANYIFA!!!!!
      fideli 13/02/2021 10:06 am
      ni reivindicació nacional ni res... no serviu. adéu nois...