Junqueras diu que si Borràs fos d’ERC li haurien demanat que renunciés a ser candidata

El president d'ERC diu que no seria compatible amb estar imputada

El president d’ERC, Oriol Junqueras, ha assegurat aquest dimarts que si la cap de llista de Junts, Laura Borràs, fos militant d’ERC, l’organització li hauria demanat que renunciés a ser candidata per estar imputada. En una entrevista a La Sexta, el líder dels republicans ha defensat que ERC és una formació amb “90 anys d’història i sense cap cas de corrupció” i ha explicat la dinàmica interna dels republicans quan es produeix una imputació. Després que la cap de llista de la CUP, Dolors Sabater, hagi dit que si Laura Borràs continua imputada “evidentment que no” li podrien dona suport en una investidura, Junqueras ha evitat “jutjar” sobre el cas “en concret” que afecta a Borràs i ha expressat el compromís d’ERC contra la corrupció.

Precisament, en un acte d’ERC sobre habitatge la consellera de Justícia i candidata d’ERC, Ester Capella, ha evitat posicionar-se sobre una investidura de Borràs. Capella s’ha limitat a dir que ERC vol liderar un Govern “net” i “transparent” sense cap sospita de corrupció. També ha refermat la voluntat d’ERC de mantenir la taula de diàleg per avançar en l’amnistia i l’autodeterminació.

Durant l’entrevista a La Sexta, Junqueras ha tancat la porta a pactar amb el PSC, ha dit que no accepta lliçons d’independentisme de “ningú” i que no li “preocupen, ni li fan mal, ni li sorprenen” les possibles crítiques escrites en un llibre de l’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont.

Comentaris

    Marduix 02/02/2021 9:47 pm
    Per cert. Què hi fa MartaRovira a Suïssa ? Ni color amb els de Waterlo
      potser... 03/02/2021 8:41 am
      ...no vol que Fuigpelmón li encomani la covardia i mentides?
      Carta blanca,no 02/02/2021 9:58 pm
      Junqueras. Quan surtis mira de no insultar ningú. No tens carta blanca. Més respecte als encausats pels infectes tribunals que a tu t'han condemnat. Mostres poca empatia i això diu poc a favor teu
        Si noia, 03/02/2021 8:39 am
        uns van assumir els seus actes i els del que va suspendre la DUI en segons i va fugir. Fuigpelmón, tot un exemple de paraula, també va prometre tornar (només en campanya electoral) i encara l'esperem, li van regalar la inmunitat i no va tenir pebrots per visitar els presos polítics com si han fet molts europarlamentaris.
    Maria 02/02/2021 7:51 pm
    Lògicament Laura Borràs no seria mai d'ER encara que fós per no haver de suportar aquest "moro mussa" masclistes que es Junqueras. Sembla que l'estada a la presó li ha regirat el cervell.
    Ferrovial i TV3, junquerisme de corruptes espanyols 02/02/2021 6:16 pm
    Si ERCorruptes no fos corrupta hauria expulsat al QUINQUI JUNQUERASI GERMA IBEX35, FA DOS MESOS. SI TV3 NO FOS D'ERC, explicaria cada dia el cas del FERROVIAL JUNQUERAS, laMAJOR CORRUPCIÓ MAI VISTA i amb molts morts causats per el hermanito Junqueras. Laura de Cat.radio tens el carnet de Ferrovial.erc, com el corrupte Gordillo?
    11
    23
    Respon
      Os presento al nostrat Sonat 02/02/2021 6:40 pm
      No li tingueu en compte, no va passar l'examen de parvulari.
    Cge 02/02/2021 6:08 pm
    Noies i nois no cal tornar a fer cap acte en favor dels presos, perquè segons el Mossen Junqueras, es una sentencia justa, j la seva sentencia es mooooooolt justa oi que sí?
      Ramon 02/02/2021 6:36 pm
      Molt bon comentari. Només matisaria que el que diu aquest sonat, aquesta legitimació de la justícia espanyola, no hauria de perjudicar els altres presos i exiliats.
      29
      42
      Respon
        Ramoneta i puta 02/02/2021 6:39 pm
        Fill meu, avui ho has pres les pastilles abans de sortir del burdell.
    Ramon 02/02/2021 5:45 pm
    Si Laura Borràs fos d'ERC, ningú no li hauria demanat que renunciés a ser candidata perquè no l'haurien encausada. Als sabatots d'ERC no els encausen pas mai per fraccionar factures (ni tampoc a les esquerres sucursalistes, ja s'entén).
    59
    57
    Respon
      Rosa 02/02/2021 8:01 pm
      I si els encausen, com al Junqueras per rebelió i malversació, és que la justícia espanyola no és justa. Recordi que vostè està condemnat sr. Junqueras. A la sra Borràs ni tan sols l'han acusada de res.
      Si noi, 02/02/2021 6:38 pm
      si Laura fos d'ERC ja l'haurien expulsat quan hagues robat el primer llapis.
    Aragones, pedigree franquista, plega la!!!! 02/02/2021 5:39 pm
    Curios que de la Conselleria d'ECONOMIA I MESURADORS DE MAMELLES PUBLIQUES, que presidia el mig porno Junqueras, dels que manaven tots fossin encausats, menys el pollito Peret Aragones. Havien de fer les Estructures d'EstT i es van dedicar a mesurar mamelles. Aragones, de famiglia franquista no va esser encausat, com als bons temps de Franco, el pedigree franquista del nen compta molt. Aragones quina vergonya!!!!
    79
    73
    Respon
      Os presento al nostrat sonat 02/02/2021 6:36 pm
      No li tingueu en compta, pobre noi no va passar la prova ni per entrar a parvuls.
    Que torni el Sr. AUSAS, el millor Conseller d'ERC i amb molta diferència 02/02/2021 5:34 pm
    Quin pocasolta, el tonton Bernat Sole ha estat comdemnat i va a les llistes i com alcalde es encausat per permetre en l a residencia embutir velles a un soterrani inundable amb moltes morts. Perc cert, el millor consllerd'erc, ide moktes el Sr. AUSAS, una persaona exemplar com Don JUNQUERAS EL FDRROVIAL, atracos y muertes a destajo. Oriol amb una fiscalia honrada estaries encausat per robar i matar, tu i el germanet. Lliçons d'un criminal com tu, cap, miserable
    28
    43
    Respon
      Robert 02/02/2021 7:57 pm
      Ausàs aquest no és el que van pillar fent contraband de tabac a la Seu d'Urgell?. Vaja les mans netes d'ER!.
      Ramon 02/02/2021 5:51 pm
      Abans i tot del cas Ausàs, hi va haver aquell Conseller republicà d'avançada edat que d'un dia per l'altre va tocar el pirandó cap a l'Argentina amb sa secretària. Però no hauríem de fer massa sang d'aquella ERC, perquè tot i arrossegar les tres tares que li són endèmiques (caïnisme, ineptitud i tenir l'Espanya sociata per "amiga"), dins el que cap aquella ERC era patriota, nacionalista catalana i punta de llança de la defensa del català.
      65
      60
      Respon
        iluminans Ramoneta 02/02/2021 6:02 pm
        Qui és el Argentí? Ausas va plegar d'ERC quan va ser enxampat amb contraband de tabac, va ser jutjat condemnat i va cumplir condemna a presó, l'honora la seva actitud. Pots dir el mateix de la Famiglia?
          Ramon 02/02/2021 6:27 pm
          No, no, ja he dit que no vull fer sang amb l'ERC anterior a què els sociates els abduïssin i també ja n''explicat la raó. Parafrasejant al president Pujol, això no toca.
            Ramoneta i puta 02/02/2021 6:34 pm
            Fill meu, tirar la pedra i amagar la mà es de miserables covards. Has sortit a ton pare!
          Famiglia Junqueras, embutidos, taudes i viales sa 02/02/2021 6:18 pm
          De la FAMIGLIA JUNQUERAS,FERROVIAL, NO, si han robat i matat, com llad4sz i carnissers humans que son
    Perd el nord 02/02/2021 5:17 pm
    Seguint aquest criteri, quan es presentà a les eleccions europees, en Junqueres no només estava imputat, sinó que estava essent jutjat per la justícia espanyola. Però no es va retirar de cap de cartell. I ara que està condemnat en ferm per la justícia espanyola, quin és el valor de la seva paraula?
    23
    45
    Respon
      Tu si que has perdut el nord 02/02/2021 6:09 pm
      Per com menteixes deus ser corruptgent. Ni un nom, ni un cas, només fum com Laura Hagrid. Amplians les acusacions, així ho veura ERC i podrà fer net. Un partit de 90 anys i 0 casos de corrupció!
        fat boy 02/02/2021 9:13 pm
        Els d'ERC de Puigcerda sempre canten aquella canco que diu Quina canco cantarem, que tots la sapiguem?. La del contrabandista.
        Ramon 02/02/2021 6:29 pm
        Quina gran desgràcia per Catalunya, quina equivocació tan calamitosa, que el salt de la Crida a la política de partit monitoritzat per Jordi Pujol amb l'objectiu que hi hagués al Parlament un partit independentista es fes aprofitant les sigles ERC que altrament haurien passat a la història.
          Sam 02/02/2021 9:51 pm
          Erc potser sereu la llista més votada i tindreu la presidència d'una autonomia o una franquícia d'Ñ. Ja us ho fareu!
    Edgar 02/02/2021 4:53 pm
    ¿Es pot ser més miserable? Junqueras sap perfectament com es fabriquen proves, s'imputa i sentència a Espanya perquè ho hem patit tots, ell i tot l'independentisme. I ara ataca Borràs amb les mateixes armes dels fiscals espanyols per robar-li vots a JxCat. Miserable Junqueras posant-se a l'altura de Carrizosa o Albiach.
    104
    151
    Respon
      Els corruptgents estan on fire! 02/02/2021 6:11 pm
      Estan desbocats, veuen perdre les menjadoras, quedaran rera el PACMA.
      Ramon 02/02/2021 5:35 pm
      Ja t'ho responc jo: hi he estat donant-hi moltes voltes, ho he analitzat a fons i he arribat a la conclusió que no, no es pot ser més miserable.
      27
      82
      Respon
        Es clar que no es pot ser més miserable Ramon 02/02/2021 6:14 pm
        No hi ha ningú que't pugui superar en miseries...
          Ramon 02/02/2021 6:31 pm
          Per l'estat en el que està la màfia calabresa, és obvi que ja donen per fet el tercer lloc que fa tant i tant de temps que vaig pronosticar. Tercers i a distància.
    Vaja amb els corruptgents! 02/02/2021 4:49 pm
    Deuen haver sortit de dinar i pels comentaris van beguts.
    117
    94
    Respon
    No tinc paraules. 02/02/2021 4:38 pm
    ERC, feu llàstima. Però aixó sí, :"Aupa, aupa PSOE, AUPA AUPA SÁNCHEZ, AUPA, AUPA RUFIÁN"
    57
    87
    Respon
      Si noi, 02/02/2021 6:16 pm
      a més de sonat ets mut?
    Ramon 02/02/2021 4:28 pm
    Si Laura Borràs fos d'ERC simplement no l'haurien encausada.
    74
    102
    Respon
      Laura Hagrid està encausada per corrupte 02/02/2021 4:51 pm
      Si fos d'ERC no seria corrupta o estaria expulsada.
      67
      102
      Respon
        Maria 02/02/2021 8:04 pm
        La sra Borràs és investigada però el sr Junqueras està condemnat per malversació. Per la mateixa justícia. Quí és més culpable?
        Ramon 02/02/2021 5:38 pm
        No, no, la propera presidenta de la Generalitat, que ja era hora que fos una dona!, ha estat encausada per ser netament independentista. Fraccionaments, escandalosos, les administracions d'ERC en té i n'han corregut per les xarxes a dojo però no són motiu d'encausament perquè ERC forma part del 155.
        41
        42
        Respon
    Joana 02/02/2021 4:00 pm
    Sort que no és d'ERC perquè a ERC ni els he votat mai ni els penso votar. Presumeix de patit independentiste i en tants anys no han fet cap pas. Ja els hi va bé cobrant pels escons i para de comptar. I si va fallar la resposta a l'1 d'octubre que ens expliqui que va fer ell i la Sra. ROvira, cagar-se a les calces.
    86
    133
    Respon
      l'1-O va ser una performance 02/02/2021 4:26 pm
      Jo creia que anava en serio i vaig votar, després un poc honorable va suspendre la DUI en segons i va fugir, ara és conegut com Fuigpelmón.
      57
      108
      Respon
        Decidit 02/02/2021 9:43 pm
        Decidit. No voto Junqueres ni boja. Està condemnat, o sigui més que imputat! Els altres presos han parlat millor que ell
        Fora quintacolumnistes ! 02/02/2021 6:36 pm
        Tu ets un col·laboracionista espanyol, com en Ramon, ramoneges massa se't veu d'una hora lluny.
    joanrd 02/02/2021 3:59 pm
    Aquest home ha perdut l'oremus. Potser la investigació i imputació a Borràs l'ha fet un tribunal net i democràtic? Potser creus que el Marchena i companyia va fer un judici just que t´envià a presó? Fins on penseu arribar, Junqueras, en la deriva indigna del teu partit?
    78
    113
    Respon
      Jo et responc 02/02/2021 6:20 pm
      Espero que arribin fins a fer net de corruptes que portan 10 anys processant cap enlloc i cobrant dels meus impostos!
      Ramon 02/02/2021 5:41 pm
      Eh que sí, Joan? A mi també em fa aquesta sensació. Que ja està del tot tarumba. Però als netament independentistes ja ens va bé. Que mitinegi, que mitinegi! Però em veig a venir que els sociates se n'adonaran que cada cop que obre la boca enfonsa més ERC i li diran al Sol que li posi un morrió.
      Si noi, 02/02/2021 4:34 pm
      Borràs dirigia una menjadora corruptgent, l'institut de les lletres catalanes, els números no quadren i per això està investigada. També hi ha molts dubtes de la 'compra' d'un cotxe Jaguar.
      87
      50
      Respon
    Ramon 02/02/2021 3:56 pm
    Vet aquí per què tanta insistència en dir-li al Duran que fotés el camp: era perquè aquell paper volien interpretar-lo ells!
    90
    127
    Respon
      Ramoneta i puta 02/02/2021 4:35 pm
      Fill meu, no reneguis del teu pare.
      23
      10
      Respon
    uno que vive en Tabarnia 02/02/2021 3:52 pm
    vaja! el senyor vesteix amb una tunica blanca, un ciri a la dreta i un lliri a l,esquerra, i al cap una corona de llaurer, magnifica representacio de la passio de Sant Viçens d,els Horts, tot proclaman que el seu partit diria aixo i allo, pero devant de Madriz rendeixi pleitessia i acoti el cap, a! i portis be, si nooooooo
    39
    89
    Respon
      Vas veure el judici de la vergonya? 02/02/2021 4:38 pm
      Els que ho vam veure vam constatà amb orgull que TOTS ELS PRESOS POLÍTICS van deixar en evidència la justícia postfranquista que hi ha a la monarquia bananera, al nivell d'Ankara.
    joanka 02/02/2021 3:45 pm
    Depen... si fos de la cupula del partit amiga de qui talla el bacalla... erñ hauria fer una 'investigació interna' i l'haurien exhonerat de tot com han fet als acosadors sexuals que guardan a les seves files. L'oriol es veu que dw tan estar injustamenr encarcelat ha perdut de vista la realitat. Pel mateix raonament seu.. a ell els varen jutgar i comndenat hauria de deixar de donar la vara davant d'erñ i sembla que el seu partit no esta d'acord. Millor que deixi de donar consells que erñ ni creu ni fa complir entre els seus correligionaris.
    43
    87
    Respon
      Si noi, 02/02/2021 4:42 pm
      ERC, 90 anys de partit i cap cas de corrupció. Corruptgència en 40 anys de vida n'acumula un munt, des de Pujol fins Laura Hagrid. Ha estat calificada com organització criminal per delinquir, La Famiglia és molt gran, moltes boques de vagos per alimentar, viuen de mentir i processar cap enlloc.
      95
      52
      Respon
    Jo també li demanaria 02/02/2021 3:44 pm
    Està fent una campanya de trileros, pèsima. Començar el primer dia dient que si guanya i hi ha més del 50% independentista reactivarà la DUI és de capsigranys. No deuen haver trobat ningú millor, estàn a presó.
    43
    19
    Respon
      No deuen haver trobat ningú millor, o potser només en quedan a presó 02/02/2021 4:46 pm
      La Laura fa campanya de trileros, avui ja s'ha desdit del que va dir ahir, la tonteria de reactivar la duimamb més del 50%. Ens esperen dos setmanes de rucades i mentides, riurem molt. Donde esta la bolita?
      66
      27
      Respon
    Georgiana 02/02/2021 3:43 pm
    Aquest es el problema Sr. Junqueras, que vostes ERC, esculleixen a dit els seus candidats i "l'organitzaciió“ els esculleix. La Sra. Borras ha passar per un process de Primarias i la gent l'ha escullida (sabent perfectament que esta imputada). Sap greu sentir-li dir aquestes acusacions sabent com s'encarnissa el Suprem amb el tercer grau amb tots vosaltres. En democracia la gent esculleix els seus representants i no els partits! Sap greu sentir-li dir, que si que la jutja de corrupció, on es, on ha deixat la presumpció d'innocencia? voste i el seu partit que diu ser “net” i “transparent” donant per bona "una corrupciió" que no s'ha probat i molt menys jutjat. Si noi si, fes-li's la feina bruta.
    80
    127
    Respon
    Ramon 02/02/2021 3:37 pm
    ERC repetirà tercer lloc i gràcies. Tothom ho sap i és profecia.
    46
    116
    Respon
    pep 02/02/2021 3:36 pm
    Ho diu el que està a preso condemnat per un Tribunal per Malvarsament Públic. Aquest paio hi és tot ? FERROVIAL Junqueras, FERROVIAL.
    35
    81
    Respon
      Si noi, 02/02/2021 6:29 pm
      si és per malversació, el capo va fugir a Waterloo, després de suspendre la DUI.
    Ramon 02/02/2021 3:16 pm
    ERC, com sempre, fent seguidisme miserable i aprofitat de la guerra bruta d'Espanya contra el nacionalisme català. Però, això sí, si mai passés que Espanya tingués ERC per l'objectiu català a abatre i li obrissin algun dossier dels que ara romanen closos, llavors ens reclamarien moltes solidaritats. Laura Borràs no és encausada per res que hagi fet sinó per ser netament independentista. Fraccionaments, qualsevol conselleria d'ERC en fa a dojo, descarats i (de moment) impunes.
    64
    114
    Respon

Nou comentari