Illa descarta rotundament una abstenció del PSC per facilitar la investidura d’Aragonès

Insisteix que com a guanyador del 14-F li toca a ell liderar una majoria d'esquerres

El candidat del PSC, Salvador Illa, descarta una abstenció dels diputats del PSC per facilitar la investidura de Pere Aragonès (ERC) i evitar així una repetició de les eleccions. “No passarà”, ha afirmat contundentment en una entrevista a La 1 de TVE. “Com hem de facilitar un govern quan hem guanyat les eleccions? I a més un govern que segueix proclamant la independència com a objectiu de la seva acció?”, ha preguntat. Illa reivindica que com a guanyador de les eleccions del 14-F li toca liderar una majoria d’esquerres. “Jo crec que penedir-se d’haver guanyat les eleccions no és convenient en democràcia. Jo vaig guanyar i em toca a mi articular una majoria d’esquerres”, ha insistit.

Comentaris

    Comun's,crostadrégimen78 12/05/2021 6:10 pm
    No volem fascistas de PesoE.
    Josep 11/05/2021 8:49 pm
    Tranquils, no us volem per res, ni fent abstenció, ni de cap manera, heu demostrat que no estimeu Catalunya des del moment que ja no serviu ni per defensar el dret d'autodeterminació que té tot poble, ho diuen els Drets Humans senyors!!!
    Psc, porqueria franquista del reventos i otros 11/05/2021 7:51 pm
    Arrimaditos, no pintes res, ets una marioneta vella i panxuda del caudillin Sanchez.155, i el que et mani faras. No tens res al cap, assassi de tantissima gent
    Anònim 11/05/2021 12:58 pm
    Ho ho ho, en Isla, que malament que dissimula !
    Josep 11/05/2021 12:32 pm
    Ministre de saluz, en una democràcia "plena", demòcrata de tota la vida, d'un partit on no hi ha hagut mai corrupció, en un país que és el millor del món, quina barbaridaz! quina carrera política!
    Serafi Bandarra i Grataconys 11/05/2021 12:29 pm
    ¿Vosaltres d' esquerres? abans ERC será independentista
    Dr Sallop 11/05/2021 12:05 pm
    Recordo, que tan el 1-Oct, les lleis de desconexio, i tota la martingala que es ba organitzar, tot ba ser il-legal !!
      Neng 11/05/2021 1:11 pm
      Ba ba ba , hauries de fer servir el corrector noi.
    Gavà 11/05/2021 12:00 pm
    Tota l’acció política d’ER i el PSOE està concentrada en la tasca de destruir Puigdemont. el Consell per a la República i JUNTS per aquest ordre. La coordina des de Madrid el ministre de colònies Miquel Iceta, més conegut com “mandonguilla”. Les coses, però, no els acaben d’anar bé perquè el Consell ha guanyat més afiliats el darrer mes que tot l’any anterior, alguns militants o ex-militants d’ER i no tots són infiltrats.
      Anònim 11/05/2021 2:24 pm
      Passa que la situació és molt inestable i mentre la mandonguilla ballarina mou la trona de Xànxes d'altres li mouen la seva. El BCE hi ha d'abocar calers dels contribuents europeus a cabassos, per evitar que la prima de risc es dispari. Iceta es va decantar per la Susana Díaz contra Xànxes i només ell deu saber si és un infiltrat de l'aparell presidit per Mr. X per punyalar Xànxes o si s'ha vengut la fidelitat a canvi de la trona de ministre. La única cosa que uneix el PSOE i ERC és la falera per destruir Puigdemont i el Consell
    Ramon 11/05/2021 11:55 am
    Si hi ha repetició electoral, els sociates tornaran a tenir la santa barra de prometre en campanya la immediatesa de la taula? Ho dubto moltíssim. Tornaran a tenir la santa barra de concedir tercers graus justament aquells dies? Impensable. Tornaran a escudar-se en la pandèmia per garlar que no s'ha de parlar d'altres coses com per exemple la independència? Ara ho tindrien molt més difícil. I tampoc no podrien repetir el casa per casa a Tavèrnia amb el que, segur, van fer tupinada directa. Després de l'hòstia que han rebut sociates i pudents a Madrid, que els ha deixat estabornits i amb les enquestes estatals ja pintant-los un escenari molt fosc, tampoc no pinta que els convingui gaire jugar-se-la aquí tant de seguida. La traïció d'ERC ja només no la veu un cec. La jugada bruta dels drets electorals a Junts per Catalunya no podrien repetir-la (ara, qui no tindria drets seria el PdCat que tant van promocionar per interès electoralista propi). Tot aquest reguitzell de marranades no podrien repetir-lo. Continuarien fent-ne, per descomptat. Per exemple, tornarien a sabotejar el vot dels nostres compatriotes a l'estranger. I segur que en campanya tornarà a donar la casualitat que hi "coincideix" alguna "notícia" judicial de l'anomenat "Cas Palau". Però l'escenari ens seria més falaguer als independentistes, que a Espanya-ERC.
    Dr Sallop 11/05/2021 11:53 am
    Ni l'ANC , ni OMNIUM , ni Cx la R, aquets ningu els ha votat, per tant, millor calladets, el poble mana, el poble es sobirá.
      valeri 11/05/2021 5:34 pm
      I el poble, en les darreres eleccions va decidir independencia.
        Dr Sallop 11/05/2021 5:57 pm
        Mentida ! el 52 % del 23 % de ciutadas am dret a vot.
          Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 12/05/2021 5:47 pm
          Veus ? en això li dono la raó al doctor erganiv ne sallop
    Joanka 11/05/2021 11:53 am
    Es fàcil d'entendre a l'enterramorts. 1) Va guanyar en vots, 2) Es farà una política espanyolista. Per fer politica espanyolista, això si en català, lo normal és que mani qui ha guanyat, encara que sigui per un escó només. A lo millor fins i tot l'enterramorts té més recolçaments que el xicot dels encarrecs del mossen. Total per fer la mateixapolítica que els espanyols lo normal és que JxCat no regali cap vot i aleshores no està tan clar que el xicot tingui més recolçaments.
    Dr Sallop 11/05/2021 11:52 am
    Ha de governar el qui ha guanyat les el-leccions o sigui el PSC , el poble ho ha decidit am els seus vots.
    Pep 11/05/2021 11:42 am
    Este pollo hará lo que le mande su patrón.
    borinot 11/05/2021 10:58 am
    la delegación del psoe son més d'anar de bracet de la ultradreta, l'incompetent i irresponsable ex ministro de sanidad de la una grande y libre, és molt de suciedad incivil anticatalana