Ernest Maragall veu “inacceptable” el “menysteniment” de Borràs cap a Torrent

El diputat d'ERC defensa que s'ha d'anar a impulsar l'amnistia des del Congrés perquè el PSC és una "sucursal"

El diputat d’ERC al Parlament Ernest Maragall ha admès que en els últims dies hi ha hagut “situacions incòmodes” i ha fet referència al fet que la recent escollida presidenta del Parlament, Laura Borràs, no fes cap esment del fins ara president, Roger Torrent. “El menysteniment que es va fer de Torrent no em sembla gens bé. Em sembla bastant inacceptable. El silenci en aquest cas va ser clamorós en el sentit negatiu“, ha afegit en una entrevista al programa ‘Planta Baixa’ de TV3. D’altra banda, Maragall ha justificat que es vagi al Congrés a impulsar una llei d’amnistia perquè, segons ha dit, el PSC és una “sucursal”.”Més val anar a l’original i no a la còpia”, ha argumentat. Per a Maragall, hi ha les condicions per tirar endavant la llei d’amnistia si hi ha voluntat política del PSOE, que és qui té la “clau de volta”.

Maragall, que va exercir com a president de la Mesa d’Edat el dia de la constitució del Parlament, ha criticat que en el seu primer discurs, Borràs no cités Torrent en cap moment. De fet, la nova presidenta de la cambra catalana es va declarar hereva de Carme Forcadell assenyalant que el seu objectiu és reprendre la feina allà on la va deixar l’expresidenta empresonada.

El diputat d’ERC no ha entrat a valorar les negociacions per investir Pere Aragonès i formar el pròxim govern argumentant que el pacte és “massa important” com per no guardar discreció. I ha augurat que s’exhaurirà el termini legal per investir el president de la Generalitat, que acaba divendres 26 de març. I és que, segons Maragall, les parts acostumen a utilitzar el temps com un “element de la negociació”. Tot i així, s’ha mostrat convençut que s’arribarà al 26 amb un “bon acord”.

Comentaris

    LLARENA dPENA 17/03/2021 5:40 pm
    Encara és va quedar curta. En Torrente ha estat un politic miserable que només ha treballat pels interessos del seu partit i dels de l'estat Escanyol fent-li sempre el joc brut a la judicatura eescanyol.a Ha estat un miserable i ha desligitimat el Parlament Catalá. El seu coimportament ha desitjat molt el de la Carme Forcadell, i ha estat indigne de ser el máxima responsable del Parlament. I vosté, un altre miserable d'EAC (Esquerra Autonomita de CAT) deixi d'una vegada de dir les miseries habituals de la majoria dels membres dels que heu esdevingut nous autonomistes si es que no ho heu estat sempre, si es que encara li resta un mínima de vergonya i dignitat. Ni que sigui per respetar el seu cognom i el del seu germà, Pasqual.
      Tu ets cec o només borni? 17/03/2021 6:34 pm
      ERC, 90 anys de partit i 0 cassos de corrupció política. Corruptgència, 40 anys de corrupció i processisme cap enlloc. Els indepes sabem distingir entre un Priorat i un Don Simon.
    Un català 17/03/2021 5:21 pm
    Votar ? SI, per descomptat que si, però votar bé i votar bé no és votar els enemics de Catalunya, votar és votar MASSIVAMENT a Junts i fidels a Catalunya no aquells que tanquen polítics no aquells que diuen una cosa 'a favor de Catalunya però a l'hora fan els sord i de "dicho digo diego"
      Si noi, 17/03/2021 6:30 pm
      si t'agrada la corrupció, vota corruptes: Juntx pel Sou son els que abans es deien Corruptgència, la part neta va anar al PDCat.
    Ferran 17/03/2021 5:08 pm
    En el PSC estabas de sobra, ahora eres un viejo jubilados
    GAVANENC 17/03/2021 4:59 pm
    Vinga, tornem-hi anem foten merda.....Es increible que no apreneu, hem sembla de l'ho mes penós. Al final os enviarem a la merda
      També ha dit un'altra perla 17/03/2021 5:33 pm
      Ha dit que Colau està patint una persecució política per part de la Fiscalia. La Borràs noooo clar!!!
      Observador 17/03/2021 5:18 pm
      Tu has après? Quan ho fan corruptgents contra ERC com és el cas del convers a neocon Cotarelo no veig tants escarafalls. Què canvies d'opinió segons la ideologia de la persona? La resposta sembla ser SI, vals com a jutge a la monarquia bananera de ejpaÑistán!
    Ramon 17/03/2021 4:57 pm
    Quina indecència, ERC, la mateixa ERC que fa sistemàtic, aprofitat i miserable seguidisme de tota la guerra bruta espanyola contra el nacionalisme català, contra l'únic independentisme que tem, ara va i considera que l'encausament de la Colau és "persecució política". Això només es mereix expressions de les que no passen la censura.
      Ramoneta i puta 17/03/2021 5:19 pm
      Fill meu, coneixes ta mare però no ton pare. Has vist com t'assembles a Duran i Lleida?
    Ciutadà de Catalunya. 17/03/2021 3:29 pm
    Vinga a barallar-vos.... A les properes eleccions no m'hi espereu. Votar, ja es veu, és absolutament inútil.
      Si noi, 17/03/2021 6:38 pm
      Si ho haguesis dit quan el processista Miss Catalunya ens va donar la costellada de tres respostes, o quan Fuigpelmón va suspendre en segons la DUI i va fugir, o quan Pujol robaba a tres mans, o quan el pallasso Torra només feia el ridícul i crispava tothom, o... No estariam en aquest impàs processiste.
    Ciutadà de Catalunya. 17/03/2021 3:29 pm
    Vinga a barallar-vos.... A les properes eleccions no m'hi espereu. Votar, ja es veu, és absolutament inútil.
    20
    20
    Respon
    Gal maragal, feixisme com cal 17/03/2021 3:28 pm
    Maragallde Colau, tu tambe has robat? 1ue esperes ha demanar preso perla choriza Colau? Tete del Gal, de laLoapa i d'erc, nazional.soc8alisme de veritat, plega ja, espanyol
    14
    27
    Respon
      Corruptgència , corrupció i processisme com cal 17/03/2021 6:41 pm
      Potser volies dir això? O recordar-nos el Palau de la Música?
    Ramon 17/03/2021 3:17 pm
    Doncs mira per on, a mi em sembla el millor gest que li recordo a Laura Borràs. L'indigne Torrent s'ho té ben meresxut.
    37
    49
    Respon