El Govern plantarà Sánchez a l’acte del Liceu

Considera que Sánchez hauria d'haver traslladat primer la seva proposta per a Catalunya al Govern abans de fer-ho en un acte públic

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, no preveu assistir el dilluns a l’acte del president del govern espanyol, Pedro Sánchez, al Gran Teatre del Liceu de Barcelona, en el qual exposarà la seva estratègia de “retrobament” amb Catalunya, que inclou la defensa dels indults als presos polítics. Fonts de Presidència de la Generalitat han explicat a Europa Press que Aragonès no acudirà a l’acte perquè ja tenia prevista una visita institucional a les Terres de l’Ebre que “mantindrà”. Ara com ara no ha transcendit si hi haurà representació del Govern a l’acte de Sánchez davant unes 300 persones de la societat civil, però Laura Borràs també ha declinat la invitació. Aragonès, se suma, així, a la presidenta del Parlament de Catalunya, Laura Borràs, que també ha declinat l’assistència i ha retret a Sánchez que l’Estat mantingui la via repressiva contra l’independentisme.

Aragonès ha rebut aquesta tarda la invitació i fonts de Presidència indiquen que seria bo saber prèviament que dirà Sánchez a la conferència, de tal manera que, subratllen, poguessin determinar si a banda de l’acte de propaganda hi ha algun tret destacable.

En aquest sentit, consideren que si el mandatari espanyol té alguna proposta concreta per abordar el conflicte entre Catalunya i l’Estat seria lògic que la compartís amb l’executiu català, representant de la ciutadania catalana, abans de fer-la pública en un acte com el de dilluns. A banda, també recorden que Aragonès ja tenia prevista la visita territorial a l’Ebre, i s’ha preferit mantenir-la davant les incògnites esmentades

El vicepresident tampoc hi anirà

El número dos del Govern, el vicepresident Jordi Puigneró, ha anunciat a través de Twitter que tampoc anirà a l’acte de Sánchez. En un missatge concís al president del govern espanyol indica: “Indults sí. Propaganda no. La propera vegada li agrairia que adrecés la carta al vicepresident del Govern de Catalunya. Per cert no vindré”. Puigneró acompanya la piulada amb una fotografia de la invitació, adreçada a “don Jordi Puigneró i Ferrer” sense que aparegui enlloc el càrrec que ocupa al Govern.

Comentaris

    Fàstic 18/06/2021 6:28 pm
    Arlet="chulo"
    Ramon 18/06/2021 6:43 pm
    Feu-me confiança: el tripartit no se'n sortirà. És impossible que se'n surtin. Però, això sí, cal que ho fem bé per respondre al fiasco de "la taula" quan i com caldrà.
    77
    111
    Respon
      Personatge 18/06/2021 6:53 pm
      Cap confiança. Des de l'ultradreta carca. immobilista i xenòfoba i la teva fòbia malaltissa, no n'encertes cap ni una. Sí a la independència.
        Ramon 18/06/2021 7:26 pm
        Res no em podria contrariar més, personatge, que la confiança me la fessis tu que al teu costat una escopeta de fira és de precisió. Això ho tenim molt ben encarat. Espanya-ERC no se'n sortirà.
          Personatge 18/06/2021 7:59 pm
          Es pot ésser més estúpid que desitjar que una part de l'independentisme no se'n surti ? Tu Ramon no ets un independentista, és un immobilista espanyolista com una casa, la independència del nostre país és incompatible amb l'ultra extremadreta, que tu tant admires i ens ho fas saber sovint, la qual condueix sempre a Espanya, un carreró sense eixida o altrament dit cul-de-sac. Al capdavall ets com el patètic José Bou el paio dels setze cognoms, ex legionario de la cabra i ex FN... de "Vique" o "Vich". T'agradi o no, per a aconseguir la independència també hi farà falta gent que tu odies miserablement.
            Ramon 18/06/2021 8:13 pm
            Parafrasejant aquell saltador d'alçada, i tu m'ho preguntes, si hom pot ser més estúpid?
            19
        Temps del masclista SerginSol 18/06/2021 7:37 pm
        Grog, personage racista i Sol masclista. Erc el ZOO de la bruticia masclista. Vilaltacom es que encara no has expulsat wl masclista i racista Sergi Sol, cansalada junqueril
        12
        61
        Respon
          FORA EL MASCLISTA SERGI SOL DE TV3.CAT RADIO 18/06/2021 8:24 pm
          Sanchís, per que vas contractar al masclista i racista Sergi Sol d'ERC? I al cridaner Heredia? Els hi cobreu molt per fer propaganda d'erc, masclisme i xuleria del moZZo?
          11
          41
          Respon
    Jeroni Munyós 18/06/2021 6:50 pm
    Des d'Espanya intenten presentar i vendre la mesura de gràcia, com un avenç cap a la resolució del conflicte hispano-català, però, és pas així. És poca-solta "perdonar" a qui no ha comès cap delicte. Dilluns vinent el premier espanyol fingirà un fals capteniment envers el moviment independentista el qual continua reprimit i perseguit pel deep state espanyol. Cal continuar i no defallir, si molts de catalans ho volem, entre tots aconseguirem la independència,
    Ramon 18/06/2021 7:30 pm
    Feu-me confiança, que deia Carod: Espanya-ERC no se'n sortirà.
      Feu-me confiança ho deia Miss Catalunya 18/06/2021 8:15 pm
      I ens va donar una costellada de 3 respostes per fer content al cerillo, ton pare. Després va trencar lo pactat d'eleccions inmediates per forçar la unitat amb xantatges i ell de cap. Gràcies CUP per enviar-lo a la paperera de la història.
      137
      51
      Respon
        Grog,massa sangria.155 18/06/2021 8:27 pm
        Borratxos no!!!!!
    Ramon 18/06/2021 7:31 pm
    L'única sortida que tenen els antipujolistes és oferir pujolisme, no em direu que no és bonic.
      Tripartits d'esquerres,butifarres pel tardà 18/06/2021 8:05 pm
      Comparar al Sr. Pujol, amb la vulgaritat junqueras es propi de les esquerres vulgars espanyoles i ferrovials.ibex35.
      15
      68
      Respon
        Ramon 18/06/2021 8:16 pm
        Aquesta és precisament la delícia de la situació. Que les rates antipujolistes valgui la redundància hauran d'oferir justament allò que tota la vida van combatre. L'altre dia ja parlaven de mals tractes econòmics.
    Sanchito.155, mortadel.la 155 18/06/2021 7:34 pm
    Sanchez el bobo, al liceu a fer de ballarina, serà un exit, Pobre dement sanchito, es senzillament un don nadie, que ha comprat al rufian de junqueras per 155 caques de gos
    32
    56
    Respon
    Ramon 18/06/2021 7:38 pm
    Si Carod fes ara fes la passa que ell ja sap, Catalunya se n'oblidaria completament de tot allò, d'aquell període.
      Temps de brutícia d'esquerres espanyoles psoe.erc.comuna.wc 18/06/2021 8:08 pm
      En Maragall,no el travesti Tete d'erc, va tractar al Carod o Carallot-Rovira com si fos el seu majordom o el seu gos. Maragall era un aristocrata porciolític, i als rucs, els tractava pel que eren
      19
      61
      Respon
    Ramon 18/06/2021 7:58 pm
    Ningú no pot dubtar que els sociates han donat a llurs mariatxis republicans el guió precís de quines "marcades de paquet" els consenten i en quin moment fer-les.
    20
    105
    Respon
      Ramon 18/06/2021 8:46 pm
      Però això no ve d'ara, eh? L'escopinada del Rufián al Borrell ja fou una d'eixes marcades de paquet guionitzades pels titellaires que mouen els fils d'ERC. Per exemple. En realitat les circumstàncies tenen molt en comú amb les del Septenni Negre 2004-2010. Ho tenim molt ben encarat. Falta que sapiguem jugar bé les cartes, és clar.
      20
      47
      Respon
    Ramon 18/06/2021 8:34 pm
    En el supòsit que la taula aquella acabi mai escenificant-se, es donarà la coincidència que el darrer llibre dels dos negociadors en cap foren escrits per sengles afroamericans. Dos fraus. En el frau republicà, "Junqueras" enumera els problemes que va trobar-se el Procés. Un d'ells, diu "Junqueras", l'espai mediàtic globalment contrari al sentiment i desig del poble català. I precisa "Junqueras" que, de tots els mitjans, el més danyí de tots, La Vanguardia. Concretament La Vanguardia a la que dies enrere ERC homenatjava del bracet de l'empresariat botifler.
    121
    173
    Respon
      Ramon 18/06/2021 9:08 pm
      Però hi ha reciprocitat, eh? No només ERC (Sigles Usurpades) estima La Vanguardia. També La Vanguardia estima ERC (Sigles Usurpades).
      13
      43
      Respon
        Josep 18/06/2021 9:50 pm
        Aquest Sánchez, amb perdó, és curt de gambals, i a sobre un provocador, un cínic. Com pot pretendre fer aquests jocs maquiavèl·lics? Clar, de tan remoure i fer activisme propagandístic pensa que taparà la repressió i la veritable violència destat, a tot un poble que l'únic que desitja és decidir sobre el seu futur, i ho vol fer aquest poble de forma democràtica, amb el dret de sufragi d'autodeterminació. Si una persona vol tenir el dret a decidir la seva vida, igual ho han de decidir les comunitats lligades a una historia i una cultura, i si al final és que No doncs perfecte, que decideixi la següent generació. Basta ja de misseries polítiques, a qui voleu enganyar!!
        246
        1
        Respon
    Ramon 18/06/2021 8:38 pm
    ERC s'ofereix a ser el Terç de Montserrat... però sense el component catalanista.
    173
    194
    Respon
    joandomenec 18/06/2021 8:39 pm
    Però Farchanchez farà alguna proposta per a Catalunya? A banda de vendre la merda d'indults té alguna altra proposta? Aquest govern "republicà" és una colla d'imbècils.
    65
    48
    Respon
      Ramon 18/06/2021 8:49 pm
      Per poc que ofereixin, ja serà letal per l'interès electoral sociata a Espanya. Ja no diguem si a sobre ERC ens ho ven com un èxit. Però, és clar, si ERC no ho ven com un èxit tornem al 2010. Els tenim ben agafats per l'entrecuix. Quins resultats electorals tan ideals que hi va haver. No em direu que no és bonic!
      71
      89
      Respon
    Georgiana 18/06/2021 8:53 pm
    Al Presidente del Gobierno, demas vasallos, títeres y bufones de la corte: Vosaltres hostes que us auto-convideu a actes quan sabeu que no sou benvinguts, teniu la gosadia de convidar els representants del poble que fustigeu dia i nit per generacions, us dic: Si veniu i em feu carícies i no me'n soleu fer, és que em voleu fotre o m'heu de menester. No us volem d'amfitrions, no us necessitem! Feu pudor a naftalina!
    L'OBSERVADOR ASTORAT 18/06/2021 8:53 pm
    El Palau de la Música (1960) amb el Feixisme-Franquisme 1.0, ara el Liceu (2021), amb el Feixisme-Franquisme 2.0. NO SURRENDER !!!!
    115
    48
    Respon
      Tots el del govern del 155 al Liceu! 18/06/2021 9:46 pm
      I amb una mica de sort potser torna a cremar...
      130
      43
      Respon
    Josep 18/06/2021 9:55 pm
    Aquest Sánchez, amb perdó, és curt de gambals, i a sobre un provocador, un cínic. Com pot pretendre fer aquests jocs maquiavèl·lics? Clar, de tan remoure i fer activisme propagandístic pensa que taparà la repressió i la veritable violència destat, a tot un poble que l'únic que desitja és decidir sobre el seu futur, i ho vol fer aquest poble de forma democràtica, amb el dret de sufragi d'autodeterminació. Si una persona vol tenir el dret a decidir la seva vida, igual ho han de decidir les comunitats lligades a una historia i una cultura, i si al final és que No doncs perfecte, que decideixi la següent generació. Basta ja de misseries polítiques, a qui voleu enganyar!!
    292
    64
    Respon
    Vendetta 18/06/2021 10:40 pm
    Uy els processistes ke malotes, urkinaona srs urkinaona
    117
    326
    Respon
    Delfí Artós 18/06/2021 11:00 pm
    Espanya és un estat cec de venjança i ressentiment, l'ús del lawfare i el deep state contra els catalans farà que tard o d'hora s'enfangui i doncs, la seva reputació mundial se'n ressenti. El polític espanyol, Perez Rubalcaba ja ho va advertir als seus col·legues espanyols: "El estado [espanyol] pagará el coste de quitar de en medio a Puigdemont." La qüestió és si l'estat espanyol farà com sempre, que passa dels advertiments d'estats demòcrates i d'organismes internacionals als quals pertany. Espanya no ens convé, necessitem la independència.
    Gavanenc 18/06/2021 11:14 pm
    El míting de dilluns vinent de Pedro Sanchez a Barcelona, s'intitula "Reencuentro: Un proyecto de futuro para toda Espana". No cal afegir-hi res més.
    Erc las chachas del caudillo Sanchez de Franco.155 19/06/2021 5:57 am
    El Tardà amb l'iceta de braçet a primera fila del Liceu.155. ERC ES PSOE, ES TETE il maraGAL.155
    10
    60
    Respon
    Gerardo 19/06/2021 8:07 am
    Felicito al Sr. Sanchez y el Sr. Junqueras por la Entesa en la cocordia constitucional. Unidos y de izquierdas, ganará España y Cataluña
    21
    78
    Respon
      Ni en els teus somnis més humits... 19/06/2021 10:15 am
      La concordia constitucional s'acaba a la meseta perquè la sacrosanta prostitució escaÑola la van fer els fexistes pels fexistes. No trobaràs cap pres polític català que comparteixi les teves mentides i bajanades.
      devera 20/06/2021 5:03 am
      catalunya no és espanya no. visquen els paisos catalans lliures i sobirans
    En Patufet astronauta 19/06/2021 9:17 am
    Pedro Sánchez gran politic, això es el que posa nerviós a més d'un (i de dos)
    14
    61
    Respon
      Pedro Sánchez gran politic??? 19/06/2021 10:20 am
      No m'ho va semblar amb el ridícul que va fer anunciant una reunió amb Biden aquesta setmana i després el vam veure 20 segons corrent al seu costat com un venedor de loteria a la Plaza del Sol.
      Gali Boadella Montserrat 19/06/2021 6:13 pm
      Patufet: Es un bon acudit per riure tot el cap de setmana
    El Govern d'ERC + JuntsxCash ... 19/06/2021 11:28 am
    ..... segueix demostrant una vegada i una altra la seva nul·la educació i la seva total manca de sentit d'estat. En política cal empassar-se coses, t'agradi o no, i si no les empasses quan toca no serveixes per polític.
    Joan de Canyamars 19/06/2021 7:20 pm
    Igual se li acudeix de oferir un nou estatut molt ampla, com ara el que el parlament de Catalunya va aprovar i que en Zapatero va dir "apoyaré el estatuto que aprueve el Parlament de Catalunya". Resultat: després d'encarregar-se de retallar-lo a les dies Càmeres Espanyoles i aprovades en referèndum legal pel poble de Catalunya. Resulta que el TC. el va retallar i va deixar clar, que mai cap Estatut podrà ser com el que hauríem volgut. Per tant, cap promesa per millorar les relacions amb l'estat espanyol, podrà ser. Ja ho varen deixar clar. L'única manera de tenir bones relacions amb Espanya, és un bon veïnatge entre iguals, mai la submissió que volen de nosaltres. Salud i República.
    Afortunadament els catalans no tenim "gallardia" 19/06/2021 10:23 am
    Tenim collons, ho vam demostrar l'1-O enfront dels piolines enviats pels gallardos a atonyinar avies i doncelles. I ho tornarem a fer!!!
    39
    21
    Respon
    Quim 19/06/2021 11:45 am
    Fa anys que Espanya està més que perduda.
    Els collons els van tenir els iaios 19/06/2021 11:33 am
    Els altres milhomes i mildones només els vau utilitzar com a escuts humans. Si haguéssiu tinguts ous de veritat no hauríeu permès que cap policia golpeges gent gran; i ho vau permetre per generar relat de l'1-O. No hi ha res més miserable que això, indepes. Que caigui sobre la vostra consciència.
    Si noi, 19/06/2021 12:46 pm
    son tant milhomes els piolines que només s'atreveixen a pegar avis i magrejar doncelles