Donec Perficiam diu que Catalunya no és independent perquè “ens han venut”

Consideren que els partits "van mentir, menteixen i seguiran fent-ho perquè no tenen intenció d'arriscar res"

L’associació octubrista i unilateralista Donec Perficiam assegura en un comunicat que treballa per “consolidar una alternativa real, compromesa i independentista” que faci “allò que els partits no van fer”, és a dir, complir amb el mandat de l’1 d’Octubre i proclamar la independència de manera unilateral. En el text, fet públic en motiu de la commemoració de l’1 d’octubre de 2017 Donec Perficiam denuncia que els partits “van mentir, menteixen i seguiran fent-ho perquè no tenen intenció d’arriscar res”.

Mantenen que després del referèndum d’autodeterminació de l’1 d’octubre de 2017 Catalunya no és independent “perquè els nostres líders i representants polítics ens han venut des del primer moment”. Així, consideren que han “traït” l’independentisme i acusen els partits i els seus líders de “no tenir dignitat ni deixar-nos-la tenir com a país”. “Ja ens van enredar fa 4 anys i que ara han rebaixat el discurs de la independència fins a demanar l’amnistia i l’autodeterminació”, denuncia Donec Perficiam.

“Només ens manca l’estatut d’autonomia i ja seríem on ells se senten còmodes, on érem fa quaranta anys i gestionant les engrunes”, afegeix l’associació “octubrista” abans de reafirmar-se en què “no volen saber res dels veïns opressors” -Espanya- si no es “per repartir actius i passius”.

Donec Perficiam alerta que “hi ha molta feina a fer” i insta l’independentisme a organitzar-se per “superar els partits actuals, anomenats independentistes, i construir alternatives vàlides que ens facin avançar cap a la independència”. L’associació admet que “no serà fàcil”, però es mostra esperançada: “Si ho volem, és possible”.

Al comunicat també denuncien que la repressió de l’Estat “no s’atura” i es fa en tots els àmbits: “És repressió contra qualsevol, sense pausa, sense vergonya”. L’objectiu de l’Estat, asseguren, és “acabar amb el nostre poble, la nostra cultura, la nostra persistència”. “Som una nosa que volen destruir, fer desaparèixer”, adverteixen.

Comentaris

    ja 30/09/2021 5:09 pm
    tenen raó.
      Ferran 01/10/2021 8:15 am
      Absoluta.!
    Sup Marcos 30/09/2021 10:30 pm
    Totalmente de acuerdo.
    Evarist 30/09/2021 10:40 pm
    doncs ja estem tardant a revoltarnos, sense sang no farem la independència.
    Vendetta 30/09/2021 10:40 pm
    Es axi tenen rao
    Guillem Ben-Aviat 30/09/2021 10:57 pm
    "els nostres líders i representants polítics ens han venut" Una desqualificació general, sense excepcions ni matisos, sembla excessiva. Pel demés, d'acord en tot
    Veterà antifranquista. 01/10/2021 2:20 am
    Completament d'acord.
    Català 01/10/2021 7:31 am
    Ben cert; els partits polítics no volen la independencia. Cap ni un. No vull pas dir que els diputats al Parlament ens enganyin ja d'entrada. Però quan tasten la poltrona, el sou.... Caram!. Aleshores només malden per conservar aquestes prebendes. I nosaltres, el Poble, som tan babaus de seguir anant a votar. "És que vindran les forces espanyolisters a ocupar els escons del nostre Parlament!". Cert, però: i què?. HI haurà cap diferència?. No, és clar.
    Català 01/10/2021 7:31 am
    Ben cert; els partits polítics no volen la independencia. Cap ni un. No vull pas dir que els diputats al Parlament ens enganyin ja d'entrada. Però quan tasten la poltrona, el sou.... Caram!. Aleshores només malden per conservar aquestes prebendes. I nosaltres, el Poble, som tan babaus de seguir anant a votar. "És que vindran les forces espanyolisters a ocupar els escons del nostre Parlament!". Cert, però: i què?. HI haurà cap diferència?. No, és clar.
    Carles BCN 01/10/2021 8:20 am
    Els de DF no són fanàtics, el següent....senzillament no se la juguen ja que hi va el patrimoni i por d anar a presó, no és gaire complicat entendre. Segur que ni ANC ni DP se la jugarien oi?
    Doctor Strangelove 01/10/2021 10:13 am
    Però si ajuntant tots els de Donec Porficiam em surt que tenen una neurona! Difícil d'explicar, però cert! Doc
    Donec Perficiam 01/10/2021 12:11 pm
    Absolutament cert que Caspaña ens vol aniquil-lar, però prou que necessiten els nostres diners i els impostos perque aixó representa el 23% del seu PIB, i evidentment aquesta és la única raó per la que no permeten que marxem. Ni unidad, ni teritori, ni hòsties. Faràn "el que calgui" per no perdre l'orgull davant d'Europa i no ser un estat en caiguda econòmica lliure. Només veig dos camins per a deslliurar-nos de la podrimenta Caspañola, una DUI i tancar territori fins que peti tot i ens donin suport internacional, o anar a Europa i "exigir" fer el referendum català el mateix dia que el d'Escocia, amb o sense permís de Caspaña. A veure si tenen pebrots de negar-lo.
    Gonzalo 01/10/2021 1:19 pm
    Sois como aquella ranchera que decía así....llorar y llorar....llorar y llorar....