Cs crida l’unionisme a concentrar-se l’11 de juny a Barcelona contra els indults

Martín Blanco subscriu que Arrimades vagi a la plaça de Colón amb PP i Vox

El portaveu de Cs al Parlament, Nacho Martín Blanco, ha fet una crida a l’unionisme a concentrar-se l’11 de juny a les 19 hores davant la delegació del govern espanyol a Catalunya en contra la intenció de l’executiu de Pedro Sánchez de concedir indults als presos de l’1-O. En roda de premsa des del Parlament, Martín Blanco, ha defensat que aquesta protesta a Barcelona és “compatible” amb la que es farà dos dies més tard, el 13 de juny, a Madrid. I ha subscrit la decisió de la presidenta del partit liberal, Inés Arrimadas, d’assistir a la plaça de Colón al costat del líder del PP, Pablo Casado, i dels dirigents de Vox.

Comentaris

    d'on no n'hi ha no en raja 02/06/2021 1:17 pm
    el facha martin blanco no podria deixar de fer el seu paperet, brama martin, exhibeix el teu franquisme. Per cert la cunilera, aviseu-la, que si podria afegir. Ah i aprofita per demanar almoina, per pagar les factures
    Català 01/06/2021 5:23 pm
    Aixó!. Que vingui la Arrimadas. El fracàs està assegurat.
    RAMON A 01/06/2021 5:16 pm
    Jo em pregunto si no tenim cap tipus de tractament per aquesta pobre gent
    L'OBSERVADOR ASTORAT 01/06/2021 5:12 pm
    Plaza de Oriente (Fascismo-Franquismo 1.0) - Plaza de Colón (Fascismo-Franquismo 2.0). El Fascismo-Franquismo 1.0 i 2.0), no se crea ni se destruye, sólo se "TRANS....FUGA" (PP, C's, VOX, SCC, UPyD-e.p.d.............)
    Ricard 01/06/2021 4:11 pm
    Els racistes anticatalans volen seguir tenint el dret de tancar a la presó els adversaris polítics que no poden derrotar. Si, a l'atur, canalles.
    FUERA LA OLIGOCRACIA 01/06/2021 3:59 pm
    Le darias un indulto a un maltratador, a un violador un asesino por aselo por primera vez?
    14
    44
    Respon
      odisea 01/06/2021 4:46 pm
      Si fueran fascistas como ciudadanos seguro que no ,porque los democratas que estan en prision por dejarnos votar son inocentes,y por eso les votamos ,fuera de veste pais los mal nacidos y anticatalanes.querer tener un gran pais ,y con futuro para todos ,no solo para unos cuantos sinverguenzas.
    Àngel Drach 01/06/2021 3:28 pm
    El Ciudadano's és segons vosaltres un "partit liberal"? Carai!!!!.
      FUERA LA OLIGOCRACIA 01/06/2021 4:00 pm
      Srr liberal o democrata no significa saltarse la lei o si🤔?