Artadi: “Preocupa que la sortida d’Iglesias serveixi de coartada per no resoldre el conflicte català”

La portaveu de Junts assegura que la decisió del líder de Podem demostra la "inestabilitat" de la política espanyola

“Ens preocupa que la sortida de Pablo Iglesias torni a servir de coartada a Pedro Sánchez per no buscar una solució política i democràtica al conflicte”. És la reacció de la vicepresidenta i portaveu de Junts, Elsa Artadi, després que el líder de Podem hagi anunciat que surt del govern espanyol per disputar la presidència de la comunitat de Madrid a Isabel Díaz de Ayuso (PP). En una roda de premsa telemàtica, Artadi ha dit que desconeix si la “transformació” del govern espanyol va lligada a un calendari electoral, però ha afegit que es “demostra” la “inestabilitat” de la política espanyola. “Segur que serà una nova excusa per aparcar la resolució del conflicte”, ha insistit sobre la relació de Catalunya amb l’Estat. En aquest sentit, Artadi ha subratllat que la decisió d’Iglesias també respon a la “incapacitat” de Sánchez de mantenir viu el govern de coalició i d’arribar a acords.

Comentaris

    Lobeno 16/03/2021 10:32 am
    Lady 155
    Pajaritu 15/03/2021 9:34 pm
    No existe un conflicto entre España y Cataluña. Lo que existe es un conflicto entre catalanes. Xenófobos, racistas supremacistas e independentistas lazis contra hombres de bien. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    60
    117
    Respon
      Els catalans ens portem bé entre nosaltres... 16/03/2021 10:33 am
      ...el que no aguantem es als xarnegos que venen a donar pel cul, pensant-se que estan a Espanya! ¿Hombres de bien? ELS MEUS COLLONS CATALANS!!!
    Enveja 15/03/2021 9:26 pm
    Sabeu què ERC ? Que ja us ho fareu amb la taula de diàleg mentre feu fàstics de jxcat. I cureu-vos l'enveja que us surt per tot arreu. Apa déu. Ja avisareu quan tingueu govern. Passo, que jo ja he votat.
    Catalanet 15/03/2021 8:22 pm
    Nois /es amb aquesta pijeria -Artadi, Borràs i demés no podeu anar en lloc. S'admeten apostes a veure quans dies triga la Borràs a bixarse les calçes per no anar a Wad Ras. Artadi no te oportunitat, si no encara mes rapida que l'altre.
    48
    120
    Respon
      ERCATOLICS CORRUPTES DE COLAU.DESC 15/03/2021 9:05 pm
      Al menysporta calces, no com l'espanyolistaTorrente de España queno potava ni calces ni calçotets. ERCorrupcio Colau.Ferrovial
    Clara 15/03/2021 7:53 pm
    Sabeu perfectament que la independència de Catalunya no s,obtindrà a través de Madrid ,però la qüestió és anar marejant la perdiu i anar cobrant la sopa boba.
      A Clara 15/03/2021 8:04 pm
      Quina raó tens...
    jaux 15/03/2021 7:28 pm
    MADRID PER ELLA SOLA ÉS UN ESTAT. LA RESTA DEL TERRITORI ESPANYOL ÉS UN SATÈLIT SUPEDITAT ALS INTERESOS D'AQUESTA CIUTAT-ESTAT. lA MENTALITAT MADRILENYA FA QUE EL SEU ESTAT SIGUI ENTÈS COM A ESPAÑA, PER TANT TOT ÉS MADRID. NO ELS HI CAL LA MOGUDA DE PODEMOS PER FER COARTADES. NO ELS HI CALEN COARTADES ARTADI. SIGUEM MÉS GENT D'ESTAT I NO FEM LECTURES DE PERFIL BAIX.
      jaux 15/03/2021 7:51 pm
      visca la república catalana
      144
      2
      Respon
    Joan el realista 15/03/2021 6:47 pm
    Encara creus en el diàleg amb España?. Sou una banda de mesells. No us doneu conta que ·España mai, però mai s'asseurà per tractar aquest tema. Tot això es creure en els Reis Mags.
    Aturem el Boti desc colau, lladres comuns 15/03/2021 5:29 pm
    Artadi, que esperes ha exigir el cessament de la Corrupta Colau de DESChorizos.? Preso per la lladregota Colau ja!!! DESC HA ROBAT MES QUE MILLET
    Resoldre el "conflicte" català és molt fàcil 15/03/2021 3:24 pm
    Que els polítics catalanets com tu, Artadi, entrin en raó i deixin de confrontar amb un estat a qui no poden guanyar i es comportin com a éssers humans intel·ligents i no com a adolescents adoctrinats i creients en falses religions nacionalistes.
    44
    174
    Respon
      Si noi, 15/03/2021 3:43 pm
      quedat tu amb els nacionalistes muy y mucho ejpaÑoles que els indepes catalans volem tornar a tenir un país Democràtic sense fexistes.
      83
      15
      Respon
    josep 15/03/2021 2:45 pm
    Sempre victimistes, aixi va el pais.
    no seria cap novetat, és el pa de cada dia 15/03/2021 2:34 pm
    el gobierno de la españa de una y no cincuenta y una, sempre té excuses de falsos demòcrates i mai té cap raó demòcrata
    Observador 15/03/2021 2:25 pm
    Si no haguéssiu fet tants escarafalls i haguéssiu aprofitat la taula de diàleg en lloc de marcar paquet com canalla adolescent, potser ja estarian al carrer.
    14
    20
    Respon
      Ricard 15/03/2021 2:45 pm
      O potser no.
        Potser no 15/03/2021 3:20 pm
        Però ofereixes res millor que seure i parlar? Per ara no ha funcionat, i els anys a presó van pasant...
    Ricard 15/03/2021 2:13 pm
    No hi ha com ser optimista amb els castellanistes. Ho envejo.