Aragonès reclama fer “un Govern fort sense demora” per afrontar la crisi i l’autodeterminació

Junqueras insta els republicans a no “lamentar-se” per la repressió i treballar per la república catalana

El coordinador nacional d’ERC i candidat a la presidència de la Generalitat, Pere Aragonès, ha demanat aquest dissabte constituir “sense més demora” un Govern “fort” centrat en l’amnistia, l’autodeterminació, el progrés i la sortida de la pandèmia i de la crisi, i no pas un “simple intercanvi de responsabilitats”. A més, el president del partit, Oriol Junqueras, ha instat els republicans a “no queixar-se ni lamentar-se” per la “repressió” i a esforçar-se per fer possible la república catalana tot honorant així els que els han precedit en aquesta tasca, recordant els 90 anys d’història del partit.

Comentaris

    LLARENA dPENA 21/03/2021 5:44 pm
    El Perepresident és un miserable mentider i hipócrita que mai, mai, comen Junqueres, es mujaran per que la república catalana sigui una realitat. Avuí, aquests mentider demana als altres que es baixin els pantalons perquè ell pugui fer el que li roti excepte treballar per la independència. Confío que JUNTS x CAT, no caigui en la seva trampa i deixi la colla d'EAC (Esquerra Autonomista) que formin tripaartit amb els Comuns i el PSOE català ben amagadet (peró ben present) prquèe en Sánchez els i passi alguna engruna de tant en tant. Fora una bona manera de que EAC quedés definitivament retratada com a nou partit monarquic.
    Botifler de montesquiu 21/03/2021 2:13 pm
    Eugenio en el cel sigui més el Perich, es deuen fotre a vriure
    Octubrista 21/03/2021 11:37 am
    De vegades em pregunto si la solució menys dolenta no seria que JUNTS es retirés de les converses, deixar ERC fer el tripartit i limitar-se, els representants de JUNTS a la cambra a donar suport a les iniciatives positives per Catalunya, cas que se'n produís alguna, i votar en contra les demés. D'aquesta manera, JUNTS podria centrar tots els esforços en desenvolupar el Consell i els Consells Locals i posar en marxa l'Assemblea de Representants (intentant superar el previsible boicot que faria ERC), amb la vista posada a la formació d'un Govern a l'exili
      Ramon 21/03/2021 1:56 pm
      Hi ha una fórmula millor que quedar-ne ara al marge: fer-ho un cop vist que a la taula no es negocia l'autideterminació o, potser millor encara, que no arriba a haver-hi ni taula. En tot cas estem parlant del mateix: deixar ERC ben retratada.
      Dr Sallop 21/03/2021 12:29 pm
      Jo am pregunto perque mentiu tant : 1-O il-legal, consell republica una mentida, lleis desconexio fora de lallei, jo am pregunto, perque collons mentiu tant ! que ja no colaaaaaaaaaaaa!!!!
      Passar-se de savi 21/03/2021 12:00 pm
      Llavors podríem comprovar com les denominades estructures d'exili no serveixen per a res, i que les institucions de Catalunya són infinitament més operatives. També podríem comprovar com JxCAT se n'aniria en orris.
        ERC es españa, rey y constitucion des de la seva fundació 21/03/2021 12:37 pm
        mes operatives per matar, made Homrani, diputat i assassi, l'erc de sempre, del nefast i assassi Companys que va assassinar nois de 16 anys amb la quinta del biberó, tot per donar temps al nefast gobierno de españa tingues temps de fugir carregats de pasta i or. ERC es el que es , españa ,una, grande y española. i recordar que el pobre Macià va declarar declarar Catalunya 5 minuts independent, per despres tornar.la a integrar a la criminal españa, erc, quina verrgonya!!!
    LSO 21/03/2021 11:17 am
    Si ER no firma compromisos, por la independencia, Junts no debe formar parte de estos timadores, y si los firma y no los cumple, quedará bien retratados para su hundimiento.
    Rasputin 21/03/2021 11:11 am
    PSC illa presidente ERC aragones vicepresidente COMUNS Este es el gobierno que quiere ERC ? La BOMBA A PUNTO DE EXPLOTAR EPUEBLO DE CATALUNYA SE VA A. ALZAR Y OS ECHARA A TODOS A LA HOGUERA
    carroñero 21/03/2021 10:43 am
    ERC, con todas las que habéis liado , ¿Quién confía en vosotros ?, nadie . por eso , negro sobre blanco y con firmitas muu claritas, para que , en vuestro primer renuncio, salir a la luz, que lo que firmáis, lo incumplís.... y adiós votos
    Illa el nou Macià del Junqueras 21/03/2021 6:25 am
    Aragones es no res, pura miseria intel.lectual, repetidor de consignes que no enten, pur esclau del caudillo Junqueras de España.Sanchez. Erc es FEM ESPAÑOL. PROU NEGOCIAR amb aquests traidors. ILLA.ERC.COMUNA DE QUINQUIS, ESPAÑA PURA I DURA
    67
    22
    Respon
    ERC neta de junquerisme.psoe 21/03/2021 6:20 am
    Junqueras l'antindependista es lw vergonya d'ERC. Cal expulsar a aquest infiltrat i traidor. SALVEM ERC, FORA LASECTA ESPANYOLISTA DE JUNQUERAS i criatures Sol.rufianesques
    37
    50
    Respon
    Catalanets 307 de losers col·laboracionistes mantenin Apanya funcionant. 21/03/2021 1:06 am
    90 anys de partit i bla bla bla, 10 anys de pruches i bla bla bla.
    10
    20
    Respon
    Robert 20/03/2021 11:14 pm
    Dons apa caganer, si vols govern aviat comença a acceptar condicions i a signar acords i a demostrar que els compliràs. Perquè després de totes les traïcions que ER ha fet als presidents Puigdemont i Torra ningú es creu res del que pugui dir ER. I menys de que compleixi els acords que ha signat.
    71
    61
    Respon
      Anònim 21/03/2021 12:27 am
      Puigdemont se largó dejándolos a todos tirados,y no me refiero solo a sus compañeros del Govern,si no a todos los que confiaron en el,eso sí que es una traición,y la segunda colocar a la persona más inútil que ha habido al frente de la Generalitat.
      45
      35
      Respon
    Fer el pallasso 20/03/2021 10:52 pm
    Puigdemont no s'ha assabentat que a Catalunya hi ha unes institucions que governen el país, i que el seu xalet a Waterloo és una forma clara de fer el ridícul. No es pot fer política com si la Generalitat no existís.
    21
    91
    Respon
    El monstre de l'Aragonès 20/03/2021 8:37 pm
    L'Aragonès imitant en Macià sembla un acudit. Ridícul a més no poder. Aquest nan no té ni vergonya històrica.
    73
    63
    Respon
    Vendre fum 20/03/2021 8:28 pm
    Els muntatges de Puigdemont i tota la seva parafernàlia estrambòtica, impossibiliten o fan molt difícils els acords racionals, i són un fre a l'evolució del moviment independentista. Això de vendre la moto, i de voler governar al marge de les urnes no cola.
    11
    86
    Respon
    baldiret 20/03/2021 7:55 pm
    Algú m'ho ha fet notar. Ja es pot dir clarament, Junts proposa acordar un full de ruta i unes accions o actuacions concretes, ERC no es vol comprometre i menys firmar cap document que no estan disposats al seu compliment, la seva manera habitual és l'ambigüitat i fer confusió.
    116
    110
    Respon
      Anònim 21/03/2021 12:31 am
      También es posible que no quieran seguir dando falsas esperanzas a la gente,y prefieren dar pasos más seguros,proclamar otra República de unos pocos segundos,sería ya él no va más,aún hay gente riéndose.
        Montblanquí 21/03/2021 12:55 am
        Si Aragonés negociés de veritat, callaria en públic i parlaria en privat. Aquest només tira globus sonda per intentar cremar a Junts. Déu n'hi do del mal que han fet el PDeCAT i confluències privant a Junts de la majoria sobre aquesta trepa de botiflers que són ERC en general i en Aragonés en particular! Fa ja cert temps (abans de la pandèmia, quan en Pep Andreu encara era d'ERC) vaig tenir aquest "pajaru" a menys d'un metre de distància, davant del "bar Carnaby" de Montblanc i les arcades que em va provocar, apart de fer-me quasi vomitar el dinar, encara esdevenen llavor de males nits en recordar la ferum de traïdor que traspuava. Ras i curt, és una molt mala persona a qui li convindria recordar que "Roma no paga als traïdors".
        79
        70
        Respon
    Angelblau 20/03/2021 7:42 pm
    Blablabla .. i anar cobrant cada mes. Amb aquest mai passarem de la autonomia, si juguen el salari i la poltrona
    48
    36
    Respon
      ange bleu 20/03/2021 8:05 pm
      de l'argent, juste de l'argent, tout le reste est de la merde !!
      40
      42
      Respon
    Que trist lo d'erc 20/03/2021 7:36 pm
    Quins merdes esteu fets els d'erc! No posen en Tarradellas o en Companys per que és la línia que seguirà erc, claidicar.
    61
    58
    Respon
    Dr Sallop 20/03/2021 6:35 pm
    Quins collons !! la foto de la noticia se las trae !! l'avi Maciá ( epd ) i el petito Aragones am el mateig gest a la ma o sigui....que acabarem igual !! tots a la grenya !!!
    Pere Grau 20/03/2021 4:39 pm
    la crisi que ens portará l’autodeterminació !!
    Baldiret 20/03/2021 4:26 pm
    Es lleig dir això, però que el mateix que es proposa per "fer" de President a la vegada faci oposició es que ens pren per tontos. Es molt poca cosa aquest noi.
    92
    104
    Respon
    fideli 20/03/2021 3:42 pm
    FALÒRNIES... no volem res de la Conferència Episcopal española, collons!
    80
    75
    Respon
      Antoni 20/03/2021 5:51 pm
      Fer un govern fort? Perquè? Per continuar sent una autonomia, com sempre? Si fins ara, els partits independentistes, sou incapaços d'anar junts i només serviu per marejar la pobre perdiu i el poble! Els partits independentistes no voleu, ni us interessa, la independència i mai fareu res per aconseguir-la. No mentiu més!
      150
      161
      Respon
        Robert 20/03/2021 11:14 pm
        Dons apa caganer, si vols govern aviat comença a acceptar condicions i a signar acords i a demostrar que els compliràs. Perquè després de totes les traïcions que ER ha fet als presidents Puigdemont i Torra ningú es creu res del que pugui dir ER. I menys de que compleixi els acords que ha signat.
        65
        51
        Respon
    Ramon 20/03/2021 3:31 pm
    Perquè el Govern sigui fort, el PdCat ha de ser-hi. Artur Mas Conseller d'Exteriors.
    44
    90
    Respon
    Cal formar govern immediatament 20/03/2021 3:28 pm
    A Puigdemont no l'interessa un govern sense que ell faci de rei, ni els problemes dels catalans. Algú l'ha sentit parlar de la greu situació actual i de possibles solucions? Algú sap quina ideologia té, i quins interessos representa? Compte, que aquest tipus de personatges fan més mal que una pedregada.
    30
    177
    Respon
      baldiret 20/03/2021 8:34 pm
      Junts proposa acordar un full de ruta i unes accions o actuacions concretes, ERC no es vol comprometre i menys firmar cap document que no estan disposats al seu compliment, la seva manera habitual és l'ambigüitat i fer confusió. No ens vulguem enganyar
      38
      50
      Respon
    Maria 20/03/2021 3:01 pm
    Menteixen com sempre. Són paraules buides quan les acostumen a dir ells.
    36
    41
    Respon
    Raül 20/03/2021 2:42 pm
    Blablabla. Mes negociar sobre coses concretes i menys discursets.
      Maria 20/03/2021 3:37 pm
      Totalment d'acord!
        Maria 20/03/2021 6:01 pm
        Totalment d'acord amb en Raül.