Albiach demana a ERC que abandoni un govern de “resignació” amb Junts

Els Comuns diuen que són "incompatibles" amb JxCat perquè volen una Generalitat "tutelada pel Consell per la República"

La presidenta d’En Comú Podem, Jéssica Albiach, allarga la mà al coordinador nacional d’ERC, Pere Aragonès, per formar un executiu progressista. Des de Sant Feliu de Llobregat, la líder dels comuns ha demanat a ERC que abandoni la idea de formar “un govern de resignació” amb JxCat. Albiach ha reiterat que els projectes de la seva formació són “incompatibles” amb Junts perquè volen una Generalitat “tutelada pel Consell per la República” i “convertir Catalunya en una Andorra del sud”. “El que no acabem d’entendre és perquè Aragonès vol insistir amb un govern amb JxCat perquè les relacions entre els dos partits no permeten tenir un govern fort i cohesionat com necessitem en aquesta situació de pandèmia i de crisi social i econòmica.

Comentaris

    molotov 09/05/2021 12:03 pm
    lo dia que explicaven les sumes i restes a l'escola va fer campana. no sab ni contar
    Josep 09/05/2021 10:53 am
    I a tú que et facin presidenta i a cobrar que son faves comptades.
    Eli 09/05/2021 7:06 am
    Ya vemos visto como habeis dejado barcelona ladrones,ocupats,pistolas,drigatas eso es ser de izquierda? Pues vaya mierda
    En Patufet astronauta 08/05/2021 9:07 pm
    Jéssica, no facis cas dels comentaris dels "demòcrates" indepens. Ets molt millor persona i politica que , per exemple, la Borràs. Ànims,!!!!!
    14
    81
    Respon
      Astriçd. 09/05/2021 8:48 am
      Falangistas de Albiach a l'acció. On es Pablo Iglesias? Falangistas erejonistas "demòcrates" franquistas de Albiach l'han fet fora. Farsantes.
    David 08/05/2021 6:25 pm
    Jo crec que el govern Podem - PSOE és un govern de resignació.
    Amb els comuns no podem 08/05/2021 4:43 pm
    La voltor kejika albiach, li ha faltat temps, està tan desesperada, que no sap ni que fer ni que dir. Però els catalans demòcrates, si que sabem perfectament que amb els comunerus, res de res
    Català 08/05/2021 3:53 pm
    Apa, a seguir les passes del teu coreligionari Iglesias. BANDARRA!!
    fat boy 08/05/2021 2:38 pm
    Mes resignacio que el Pablo Iglesias... I molt millor una Andorra del sud que una Extremadura del Nordeste.
      Astriçd. 09/05/2021 8:51 am
      Fora falangista Albiach con su "democracia" franquista podrida.
        Ricard 09/05/2021 11:02 am
        Definició perfecta: votar els Comuns es resignar-se a no protagonitzar la nostra vida.
    Narcís 08/05/2021 2:08 pm
    Vinga ... ves-te ' no a l' Opus i deixa de donar la llauna d' allò més barata ! PD : a treballar de kelly .. i sinó a l' obra, a la construcció i sinó a fer totxos davant forn en ple estiu !