Vueling afirma que la cancel·lació de vols “entra dins la normalitat”

Els passatgers es queixen a Twitter que de nou la companyia continua cancel·lant vols, avisant-los només 45 minuts abans d'embarcar

 

 

Els passatgers de Vueling s’han tornat a queixar de noves cancel·lacions de vols aquest dijous i divendres. A través de Twitter els viatgers han expressat la seva indignació davant les cancel·lacions i algun d’ells ha detallat que la companyia els ha avisat de la cancel·lació només 45 minuts abans d’iniciar l’embarcament. En general, els passatgers afectats expliquen que la companyia els ha deixat a terra sense rebre cap tipus d’informació. Per la seva banda, Vueling ha reconegut que en les darreres hores s’han cancel·lat vols però no ha volgut precisar quants. La companyia també ha apuntat que diàriament operen al Prat entre 300 i 400 vols i ha subratllat que la cancel·lació diària d’alguns vols “entra dins la normalitat”.

 

En relació als 14.300 passatgers afectats per les cancel·lacions de dilluns, la companyia ha indicat que hi ha clients que encara no han volat. Aquest dijous, la companyia va indicar que tots els passatgers afectats ja havien estat reubicats però que més de 2.100 (un 15%) encara no havien volat cap a les seves destinacions. La companyia va atribuir al caos de dilluns a una tempesta de 45 minuts, que va obligar a cancel·lar 86 vols, dels quals 29 a l’aeroport del Prat.

Nou comentari