El Grup Parlem ha publicat aquest dimecres els resultats definitius auditats de l’exercici de l’any 2024, en els que es confirma que la companyia catalana ha facturat 49,7 milions d’euros aquest any anterior. Aquests resultats representen un increment del 9,5% respecte a l’exercici anterior i compleix amb les previsions establertes per la companyia.
A més, l’EBITDA recurrent de l’exercici del 2024 s’ha situat en els 5,5 milions d’euros, el que representa un augment del 80% respecte als resultats del 2023.
Per altra banda, el Grup Parlem ha generat el 2024 un flux de caixa operatiu positiu, amb un total de 685.624 euros, augmentant els registres del 2023 en 1,5 milions d’euros. A més, el resultat d’explotació de la societat Parlem Telecom ha estat positiu, d’1 milió d’euros, el que contrasta amb les pèrdues de 400.000 euros que van veure el 2023.

Augmenta la base de clients del Grup Parlem
Pel que fa a la base de clients del Grup Parlem, s’han aconseguit més de 82.000 nous usuaris, un 28% més que l’any anterior, superant les 225.000 unitats generadores d’ingressos. L’ingrés mitjà per client es troba en 37,73 euros, mentre que l’índex d’abandonament es manté en l’1,5%.
De cara a aquest any 2025, Parlem preveu augmentar la seva facturació fins als 54 milions d’euros, augmentant un 9% els resultats del 2024. A més, també es preveu que l’EBITDA arribi als 6 milions d’euros, el que equivaldria a un creixement del 16,3% respecte al 2024.
La companyia preveu arribar a aquests increments a través de l’optimització dels costos d’adquisició de clients, la digitalització interna mitjançant l’ús d’intel·ligència artificial, i l’aposta per la qualitat i la proximitat en el servei al client. L’objectiu de Parlem és assolir a finals de 2025 un resultat net positiu per primer cop en la seva trajectòria