Un tècnic de Treball estripa contra els comptables d'Unipost

Badal va rebutjar una factura perquè era "incorrecta" pel període i l'import

 

 

 

L'advocat de Dolors Bassa, Mariano Bergés, ha respirat una mica alleugerat. Aquest dimarts ha passat per l'estrada un testimoni que podria haver estat una bomba. Un tècnic del Departament de Treball, David Badal, que era l'encarregat de posar el segell de vist i plau a les factures que arribaven a la conselleria. Ha estat l'encarregat de comentar i testificar el rebuig a les factures d'Unipost, l'empresa de correu privat embolicada en la malversació.

 

 

Badal ha assegurat que el setembre del 2017 va rebutjar una factura d'Unipost perquè el període era "incorrecte", d'un sol dia, i l'import era "inusual". En la seva declaració davant del Tribunal Suprem, Badal ha carregat contra la comptabilitat de l'empresa. De fet, ja estava en concurs de creditors. 

 

 

Badal ha explicat que no era la primera vegada que l'empresa de missatgeria feia errors en la facturació. "Si no era cada mes era cada dos", ha dit després de bufar a preguntes de Bergés. Badal ha assegurat que no va comentar res sobre aquesta factura amb cap dels seus superiors però sí amb els seus companys. Un fet que ha estranyat l'advocada de l'Estat, Rosa Maria Seoane. Ara bé, ha destacat que tampoc va rebre cap instrucció, ni cap retret per part de ningú per haver-la rebutjat.

 

 
 

Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?