Wallbox ha tancat el segon trimestre de l’any amb unes pèrdues de 16,7 milions d’euros. Una xifra que, malgrat mantenir-se en pèrdues, suposa una millora del 42,2% en comparació al mateix període de l’any passat. En canvi, en aquest segon trimestre de 2025, Wallbox ha assolit uns ingressos de 38,3 milions d’euros. Es tracta d’una xifra que s’emmarca correctament dins de les previsions projectades per la companyia, segons ha informat en un comunicat aquest dijous. En aquesta línia, Wallbox també situa el seu resultat brut d’explotació (Ebitda) ajustat en 7,5 milions negatius, amb una millora del 33% respecte al mateix període de l’any anterior, mentre que en l’acumulat semestral la millora aconsegueix el 38,2%. El marge brut s’ha mantingut estable al 37,8%.
Aquestes lleugeres diferències, malgrat que encara se situen en pèrdues en termes generals, demostren les oportunitats de creixement que està trobant la companyia. De fet, la companyia preveu per al tercer trimestre d’enguany uns ingressos d’entre 38 i 41 milions d’euros, un marge brut estimat d’entre el 37% i el 39% i un Ebitda negatiu d’entre 4 i 6 milions d’euros. Unes previsions que constaten el rumb a l’alça de la companyia.

Europa concentra la major part dels ingressos
Segons els resultats detallats per la companyia, durant el segon trimestre, Europa ha representat el gruix majoritari dels seus ingressos. En detall, un 68%, cosa que suposa 26,1 milions d’euros. Per altra banda, Amèrica del Nord -que va ser el gran impulsor del creixement de l’any passat- ha aportat el 30% dels ingressos aquest trimestre, amb 11,4 milions, xifra que es manté estable respecte al primer trimestre. Durant la roda de premsa posterior a la publicació dels resultats, el conseller delegat de Wallbox, Enric Asunción, ha destacat l’increment de vendes en països europeus com Espanya i Itàlia per la recuperació del mercat dels vehicles elèctrics en el continent. En aquest sentit, el conseller delegat de la companyia també ha destacat la seva voluntat d’augmentar la facturació a l’Alemanya: “Són bones notícies per a nosaltres, perquè Espanya i Alemanya són els nostres principals mercats europeus”, ha argumentat.