MónEconomia
Vicio preveu duplicar les seves vendes fins a superar els 40 milions d’euros

L’hamburgueseria delivery barcelonina, Vicio, preveu duplicar les seves vendes el 2023, fins a superar els 40 milions d’euros, després d’aconseguir una facturació de 20 milions d’euros el 2022. La start-up creada pel guanyador de la setena edició de Masterchef, Aleix Puig, encara una nova etapa apostant per l’obertura de restaurants físics a l’estat espanyol. Actualment, la companyia té el seu primer local físic a Barcelona, però ha obert un nou restaurant a Madrid, on ha realitzat una inversió d’un milió d’euros.

“La gent ens porta demanant restaurants físics des que vam néixer. Les dark kitchens estan molt bé, però quan acceleres l’expansió del negoci el restaurant físic pes molt més i d’aquí aquest model de restaurant físic i híbrid que volem exportar a tothom. Hem vingut a canviar les regles del joc”, ha explicat Puig durant la presentació del nou espai a la capital espanyola. A l’obertura del local madrileny li seguirà al desembre el primer restaurant de la signatura a Barcelona, to i que ja hi té un espai on no només es poden demanar hamburgueses sinó menjar-hi.

Pel que fa al 2024, preveuen l’obertura de fins a 15 locals per les ciutats en les quals ja tenen presència. Per a fer front a aquesta expansió, l’empresa dedicarà el 90% de la recent ronda de finançament de 17 milions d’euros, que va estar liderada per Iris Ventures i en la qual van participar els futbolistes Leo Messi i Antoine Griezmann i els vehicles inversors de Javier Rubió. Puig ha destacat que els pilars claus de la companyia són “el producte, la marca i la tecnologia”. “La clau és ser molt ràpid, per la qual cosa tenim un gestor de comandes propi, però el producte és la base i ha de ser bo”, ha indicat.

Un vici internacional

Respecte a la possibilitat de portar les seves hamburgueses fora d’Espanya, el cofundador de la marca no el descarta. “En la companyia tenim la broma de voler anar a Miami, però creuar el toll no és fàcil. Ens ha arribat propostes per tot el món i coses molt estranyes, però aquest format és molt reproduïble en altres països”, ha reconegut. “Estem farts de marques que ens embadaleixen i després el producte no està a l’altura, per això el millor màrqueting és el boca a boca, i després està la marca i el soroll que fem en la societat. Enamorem al client amb alguna cosa més que una simple transacció”, ha explicat.

Més notícies
Notícia: BNEW tanca la quarta edició amb més de 12.500 assistents
Comparteix
Pere Navarro ha anunciat que des del CZFB ja estan treballant en la cinquena edició de l'esdeveniment
Notícia: Cau el preu de la gasolina per primera vegada des de principis d’estiu
Comparteix
El dièsel, per contra, continua en alça i suma ja tretze setmanes de repunts
Notícia: Som Connexió preveu ingressar 3,5 milions i arribar als 27.000 clients
Comparteix
La cooperativa telefònica busca incrementar un 6% la seva facturació
Notícia: El preu de l’oli d’oliva es dispara un 75% en només un mes
Comparteix
Facua ha detectat que un 36% de les marques estudiades d'oli s'han encarit en l'últim mes

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa