MónEconomia
Les vendes de Puig augmenten fins als 2.299 milions d’euros el primer semestre

Les vendes de Puig van augmentar un 7,6% durant el primer semestre de l’any, fins als 2.299 milions d’euros, segons ha informat la companyia catalana a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). Per segments, va ser el de Fragàncies i Moda el que més facturació va aportar durant els sis primers mesos de l’any.

Pel que fa a les dades concretes del segon trimestre, l’evolució de vendes de març a juny va ser similar als tres primers mesos de l’any. El segment que més impacte va tenir en la facturació va ser Fragàncies i Moda, amb un total de 1.685 milions d’euros en vendes, aportant un 73% al total de la facturació de la companyia durant els primers sis mesos. En segon lloc, es troba el segment del Maquillatge, que va sumar un 15% de la facturació total amb unes vendes netes de 339 milions d’euros. Per últim, la Cura de pell va registrar unes vendes de 276 milions d’euros, un 13% del total de la facturació.

El nou logotip de Puig / PUIG

Perspectives per al 2025

En un comunicat, el president executiu de Puig, Marc Puig, ha celebrat les dades d’aquest primer semestre, assegurant que han mantingut “un creixement fort i constant” al llarg d’aquests dos primers trimestres. A més, ha assenyalat el sòlid exercici que han mantingut els segments de la companyia, el que segons Puig demostra “la salut i la resiliència” en aquest context canviant de la cartera de marques que arrepleguen.

De cara a les perspectives financeres per al 2025, l’empresa espera que el creixement de les vendes se situï entre un 6% i un 8% i un augment del marge Ebitda ajustat. “Aquestes perspectives reflecteixen la confiança de Puig en la seva estratègia al temps que consideren que l’actual context d’incertesa econòmica i geopolítica”, assenyala l’empresa en un comunicat.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa