Les vendes de Puig van augmentar un 7,6% durant el primer semestre de l’any, fins als 2.299 milions d’euros, segons ha informat la companyia catalana a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). Per segments, va ser el de Fragàncies i Moda el que més facturació va aportar durant els sis primers mesos de l’any.
Pel que fa a les dades concretes del segon trimestre, l’evolució de vendes de març a juny va ser similar als tres primers mesos de l’any. El segment que més impacte va tenir en la facturació va ser Fragàncies i Moda, amb un total de 1.685 milions d’euros en vendes, aportant un 73% al total de la facturació de la companyia durant els primers sis mesos. En segon lloc, es troba el segment del Maquillatge, que va sumar un 15% de la facturació total amb unes vendes netes de 339 milions d’euros. Per últim, la Cura de pell va registrar unes vendes de 276 milions d’euros, un 13% del total de la facturació.

Perspectives per al 2025
En un comunicat, el president executiu de Puig, Marc Puig, ha celebrat les dades d’aquest primer semestre, assegurant que han mantingut “un creixement fort i constant” al llarg d’aquests dos primers trimestres. A més, ha assenyalat el sòlid exercici que han mantingut els segments de la companyia, el que segons Puig demostra “la salut i la resiliència” en aquest context canviant de la cartera de marques que arrepleguen.
De cara a les perspectives financeres per al 2025, l’empresa espera que el creixement de les vendes se situï entre un 6% i un 8% i un augment del marge Ebitda ajustat. “Aquestes perspectives reflecteixen la confiança de Puig en la seva estratègia al temps que consideren que l’actual context d’incertesa econòmica i geopolítica”, assenyala l’empresa en un comunicat.