La informació publicada és esbiaixada i no ha estat contrastada amb les fonts solvents en cap moment, de manera que fa constar qüestions que no són certes:
No és cert que Catalunya “no sap què fer amb les bateries dels seus cotxes elèctrics”, ja que la planta d’A3, Aprofitament i Assessorament Ambiental S.L. està completament facultada pel tractament de les bateries del cotxe elèctric en estar homologada per l’Agència de Residus de Catalunya per al reciclatge d’aquest residu de liti, entre altres materials, segons la resolució administrativa núm. d’expedient B1RA200295 del 21 de juny del 2023 amb el codi oficial de Gestor de Residus de Catalunya núm. E-1429.13.
No és cert que el procés per tractar aquestes bateries de vehicles elèctrics no té una direcció clara, ja que hi ha moltíssimes empreses que ja han iniciat el procés de reciclatge a Europa i A3, Aprofitament i Assessorament Ambiental S.L. és la primera d’aquesta classe a Espanya que està duent ho està duent a terme i amb èxit.
No és cert que el sistema de reciclatge de les bateries per al cotxe elèctric estarà llest pel 2035, ja que funciona a la perfecció el 2023 a A3, Aprofitament i Assessorament Ambiental S.L., primera empresa que a Espanya ja ho està duent a terme i amb èxit.
Aquest article suposa l’exercici del dret a rèplica de l’empresa A3, Aprofitament i Assessorament Ambiental S.L. respecte de les informacions publicades pel Món Economia el passat 3 de novembre del 2023.