Puig ha anunciat la compra d’una “participació majoritària” de la companyia de cosmètica molecular Dr. Barbara Sturm, la fundadora de la qual mantindrà una petita quantitat d’accions de l’empresa que va posar en marxa el 2014. El gegant català de la perfumeria reforça així la seva posició competitiva en el sector de la cura de la pell amb una marca “reconeguda a escala mundial” que ha desenvolupat canals digitals de venda i una xarxa internacional de balnearis i boutiques.
Amb la incorporació de la firma alemanya, Puig consolida la seva cartera de marques de bellesa prèmium i li permetrà impulsar l’expansió internacional del seu negoci amb establiments a Düsseldorf (Alemanya), Londres (Regne Unit), Nova York (EUA), Miami (EUA), Los Angeles (EUA), Dallas (EUA), Jakarta (Indonèsia) i Singapur. El president executiu de la multinacional catalana, Marc Puig, ha destacat que l’empresa alemanya es caracteritza per donar un “enfocament científic en la cura de la pell i els seus tractaments d’alta eficàcia”.

Tractaments de qualitat amb base científica
La doctora alemanya Barbara Sturm ha explicat que va fundar l’empresa per oferir tractaments excepcionals amb una base científica i ha celebrat l’acord amb Puig, amb qui comparteix l’esperit emprenedor i un compromís ferm amb la innovació, la qualitat del producte i el coneixement. “Estem preparats per presentar els nostres productes per a la cura de la pella a un públic més ampli”. Cap dels productes de la companyia té fragàncies sintètiques ni conservants agressius o parabens, es testen en assajos sense crueltat animal i són “adequats per a tota mena de pells i necessitats”.
Sturm va ser pionera en l’ús de tractament antiinflamatori amb antecedents en investigació ortopèdica i l’any 2002 es va especialitzar en el sector de l’estètica. Va crear un tractament MCF, un facial de plasma ric en plaquetes, i l’MC1, una crema hidratant a mida basada en plasma que aprofita el poder de les proteïnes del propi cos per facilitar la regeneració cutània.