MónEconomia
El nou ‘gegant’ de l’Hospitalet: Puig inaugura una nova seu de 20 plantes

La multinacional de perfumeria i moda Puig acaba d’inaugurar la torre Puig T2, el nou gegant de 20 plantes i 21.000 metres quadrats que s’alça imponent a l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès). El nou edifici d’oficines, que acollirà 500 treballadors, veu la llum una dècada després que la multinacional catalana construís la primera torre de la seva seu corporativa. El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha presidit un acte d’inauguració que ha comptat amb la presència del ministre d’Indústria, Jordi Hereu; de l’alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat, Núria Marín; del delegat del Govern a Catalunya, Carlos Prieto; i del cap de l’oposició, Salvador Illa. També hi ha assistit Felip VI.

El president del grup, Marc Puig, ha remarcat que la construcció de la nova seu reforça “l’aposta” de la companyia per Barcelona. La torre acollirà el hub d’operacions de la multinacional de la cosmètica, que inclourà un centre d’innovació amb divisions d’innovació aplicada, prototipatge i tecnologia d’experiència aplicada al món olfactiu. La torre Puig T1, que també acull 500 empleats més, està destinada a l’oficina corporativa, les oficines centrals, el centre de perfumeria, els equips de les marques o el departament dedicat al mercat espanyol. Puig ha evitat fer cap referència a un possible sortida a borsa de l’empresa després de mesos d’especulacions.

Una treballadora de la multinacional Puig a la nova torre Puig T2 a l’Hospitalet / ACN

“Qui pensaria el 2014 que en tan poc temps necessitaríem una segona torre. Aquest nou espai és una clara demostració de la nostra aposta per Barcelona”, ha afirmat, cofoi, Marc Puig. El nou gratacels de la companyia ha estat dissenyat per l’estudi GC Architects, està recobert de vidre i l’estructura genera un sistema de terrasses que permeten gaudir de les vistes panoràmiques sobre la ciutat. També disposa de sis ascensors intel·ligents i tres plantes d’aparcament. En la cartera de la multinacional destaquen marques com Rabanne, Carolina Herrera, Charlotte Tilbury, Jean-Paul Gaultier o Nina Ricci. El 2022 l’empresa va obtenir uns ingressos rècord de 3.602 milions d’euros i està present a més de 150 països.

Més notícies
Notícia: Puig bat tots els rècords i assoleix els 3.600 milions d’ingressos
Comparteix
A més la companyia familiar catalana ha registrat un benefici total de 400 milions d'euros
Notícia: La Generalitat busca recuperar la propietat de les seves oficines
Comparteix
El Govern planteja un canvi de política patrimonial per ser propietària del 68% de la seva superfície de treball i anuncia la construcció d'una torre a Fira Gran Via per al 2027
Notícia: El lloguer d’oficines a Barcelona es desploma un 37% el primer semestre
Comparteix
Les zones d'alta qualitat augmenten la seva demanda, mentre que la perifèria de la ciutat cau per sota del 30% de contractació
Notícia: T-Systems s’expandeix a Barcelona amb unes noves oficines al 22@
Comparteix
La multinacional alemanya aprofita el Mobile World Congress per aprofundir l'aposta per la capital del país

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Vilatà. a febrer 15, 2024 | 09:41
    Vilatà. febrer 15, 2024 | 09:41
    Esgarrifós. Abans que viure en un lloc així, millor l'altre barri. De debó.
  2. Icona del comentari de: De peus a terra a febrer 15, 2024 | 10:39
    De peus a terra febrer 15, 2024 | 10:39
    Esteu segurs que l’acte l’ha presidit el president de la Generalitat? Al plafó de l’acte només hi ha el logotip de Puig i que sus Majestades los Reyes inauguran la Torre Puig T2, i a la foto de l’acte, l’Aragonès no està pas al centre de la foto, i fins i tot i ha imatges del president fent cua per donar la mà als reis. Encara viviu en una realitat paral•lela?

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa