La multinacional de perfumeria i moda Puig acaba d’inaugurar la torre Puig T2, el nou gegant de 20 plantes i 21.000 metres quadrats que s’alça imponent a l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès). El nou edifici d’oficines, que acollirà 500 treballadors, veu la llum una dècada després que la multinacional catalana construís la primera torre de la seva seu corporativa. El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha presidit un acte d’inauguració que ha comptat amb la presència del ministre d’Indústria, Jordi Hereu; de l’alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat, Núria Marín; del delegat del Govern a Catalunya, Carlos Prieto; i del cap de l’oposició, Salvador Illa. També hi ha assistit Felip VI.
El president del grup, Marc Puig, ha remarcat que la construcció de la nova seu reforça “l’aposta” de la companyia per Barcelona. La torre acollirà el hub d’operacions de la multinacional de la cosmètica, que inclourà un centre d’innovació amb divisions d’innovació aplicada, prototipatge i tecnologia d’experiència aplicada al món olfactiu. La torre Puig T1, que també acull 500 empleats més, està destinada a l’oficina corporativa, les oficines centrals, el centre de perfumeria, els equips de les marques o el departament dedicat al mercat espanyol. Puig ha evitat fer cap referència a un possible sortida a borsa de l’empresa després de mesos d’especulacions.

“Qui pensaria el 2014 que en tan poc temps necessitaríem una segona torre. Aquest nou espai és una clara demostració de la nostra aposta per Barcelona”, ha afirmat, cofoi, Marc Puig. El nou gratacels de la companyia ha estat dissenyat per l’estudi GC Architects, està recobert de vidre i l’estructura genera un sistema de terrasses que permeten gaudir de les vistes panoràmiques sobre la ciutat. També disposa de sis ascensors intel·ligents i tres plantes d’aparcament. En la cartera de la multinacional destaquen marques com Rabanne, Carolina Herrera, Charlotte Tilbury, Jean-Paul Gaultier o Nina Ricci. El 2022 l’empresa va obtenir uns ingressos rècord de 3.602 milions d’euros i està present a més de 150 països.