Parlem Telecom és, per segon any consecutiu, l’operadora de comunicacions més ben valorada de l’Estat, segons l’enquesta de satisfacció que l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU). L’organisme ha preguntat entre més de 14.000 dels seus socis que han decidit que la telco catalana encapçali el rànquing de satisfacció general dels clients, amb 86 sobre 100 punts, tenint en compte els serveis de veu i de dades. Segons l’OCU, els clients premien amb la seva fidelitat que faci bandera de “l’atenció propera, personalitzada, amb serveis de qualitat i en català” i a més valoren, “la vinculació de l’operadora amb el territori”.
L’enquesta de l’OCU, que segons explica la companyia de telecomunicacions de Catalunya en un comunicat, és neutral i aliena als operadors. “Destaca també el lideratge de Parlem en atenció als clients de telefonia mòbil i d’Internet a casa (fibra òptica)”, ha anunciat l’empresa. De fet, una de les coses que els consumidors han valorat més positivament de Parlem és la seva aposta per una atenció al client personalitzada amb “serveis de qualitat i amb identitat distintiva”. La companyia catalana millora les dades de tots els operadors en la categoria de satisfacció, només PepePhone aconsegueix empatar a 81 punts en termes d’ús de dades.

La millor companyia en termes de connexió a casa
La valoració dels consumidors no és l’únic reconeixement que la companyia s’emporta a casa. Parlem també assoleix el lideratge en la qualitat de connexió d’internet de casa i el màxim reconeixement dels usuaris quant a l’atenció al client i la gestió i presentació de les factures, superant les teleoperadores més petites i deixant a molta distància els grans grups, que se situen als últims llocs. En aquests dos aspectes, les diferències entre operadors són molt àmplies i Parlem torna a encapçalar el podi amb 93 i 94 punts, respectivament.