MónEconomia
Parlem adquireix Pinergia i comença a operar als Pirineus amb xarxa pròpia

El Grup Parlem basa la seva estratègia d’ampliació en l’adquisició de petits operadors catalans del territori. Tot i que no sempre opera des de la mateixa marca, el seu objectiu és aglutinar la major part possible del territori per controlar les telecomunicacions als Països Catalans. És per això que aquest dijous ha anunciat la compra de la unitat de negoci de telecomunicacions de la cooperativa Pinergia. L’acord permetrà a Parlem oferir serveis de telefonia mòbil i fibra òptica a l’àrea dels Pirineus amb xarxa pròpia i radioenllaç. Aquest moviment empresarial s’ha dut a terme després d’una ampliació de capital de l’empresa de més de 4 milions d’euros i segons ha comunicat la mateixa operadora catalana, “posa de manifest la voluntat del grup de telecomunicacions català d’integrar operadores locals de tot el territori per millorar encara més la seva penetració i proximitat arreu de Catalunya”.

Els serveis de telecomunicacions que oferirà a partir d’ara el Grup als Pirineus es duran a terme a través de la marca Xartic, que ja forma part del grup de telecomunicacions català i està consolidada a les comarques de la Garrotxa, l’Alt Empordà, el Ripollès i la Cerdanya. L’actual equip de la unitat de telecomunicacions de Pinergia s’integrarà dins l’estructura de Parlem, però la marca amb la qual s’operarà serà Xartic. Amb aquesta nova adquisició, actualment, la divisió telco del Grup Parlem compta amb un total de quatre marques: Parlem Telecom, Aproop (País Valencià), Parlem Wicat (Pallars) i Xartic. Després de l’operació, Pinergia conservarà les seves altres unitats de negoci: serveis energètics i ambientals, que continuarà operant amb normalitat.

Ernest Pérez-Mas, fundador i CEO de Parlem Telecom / Mireia Comas
Ernest Pérez-Mas, CEO de Parlem Telecom / Mireia Comas

La millor companyia de telecomunicacions pels usuaris

Per a Parlem la satisfacció del client és el seu màxim objectiu. La seva aposta pel català i el tracta de tu a tu amb els usuaris l’han fet posicionar com a una de les millors empreses de telecomunicacions. De fet, ha estat reconeguda recentment per l’última enquesta de satisfacció de l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU), que l’ha situat, per segon any consecutiu, com l’operadora més ben valorada de tot l’Estat pels mateixos usuaris.

Més notícies
Notícia: El parc de lloguer barceloní es duplica en menys de 15 anys
Comparteix
Excepte el 2020 a conseqüència de la pandèmia, els pisos per llogar han incrementat cada any del 2009 al 2023 a la capital catalana
Notícia: Colonial descarta altres “operacions similars” a l’entrada de Criteria
Comparteix
La immobiliària considera que hi haurà "brots verds" al mercat i treballa per trobar "projectes per créixer" , però desestima més grans compres d'accions com la del hòlding de Fundació 'la Caixa'
Notícia: Catalunya capta el 3,5% dels fons d’innovació de la Unió Europea
Comparteix
Pere Aragonès destaca que "som la tercera regió europea" en captació de recursos en aquest àmbit
Notícia: Airbnb desvincula la crisi d’accés a l’habitatge dels pisos turístics
Comparteix
La companyia s'ofereix a treballar amb l'executiu espanyol en el registre únic d'immobles destinats al lloguer de curta durada

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa