Mango fa una nova passa endavant en la seva internacionalització. Si bé la companyia va entrar al mercat estatunidenc el 2006, l’aposta actual és expandir-se en aquest mercat, on ja té més d’una quinzena de nous punts de venda el 2023, especialment en l’oest i sud del país, i per primera vegada, obrirà botigues en els estats de Geòrgia, Texas i Califòrnia. “L’obertura de més de quinze nous punts de venda el 2023 suposa un pas significatiu en el nostre camí cap a la consecució dels objectius d’expansió de Mango als Estats Units, un dels nostres mercats clau en els pròxims anys. Ens permetrà també continuar reforçant la nostra presència de marca al país”, assenyala Daniel López, director d’expansió i franquícies de Mango.
Les noves botigues -tal com ha comentat la companyia en un comunicat aquest dijous- oferiran en exclusiva la col·lecció de Mango Woman, excepte en el cas de la nova botiga que Mango obrirà en l’estat de Geòrgia. La botiga, situada en el centre comercial Perimeter Mall (Atlanta), té una superfície de 570 metres quadrats i oferirà productes de les línies Woman i Man. Entre les obertures previstes per a enguany destaquen les noves botigues en l’estat de Texas, on la companyia obrirà punts de venda en centres comercials. També arriba la marca a l’estat de Califòrnia, on el grup preveu obrir botigues en alguns espais de compres. El comunicat de Mango posa especial èmfasi en un en concret per ser a Beverly Hills, el barri per excel·lència de les estrelles de Hollywood.
El 2024 una quarantena de botigues
L’any passat, Mango va posar en marxa el seu pla d’expansió als Estats Units, que preveu l’obertura de més d’una trentena de nous punts de venda durant els pròxims tres anys per a arribar a 2024 amb al voltant de 40 botigues, repartides entre els principals centres comercials del país i espais a peu de carrer. L’objectiu és que el país es converteixi en un dels cinc principals mercats del grup en termes de facturació mitjançant l’expansió de botigues físiques. Mango és present als Estats Units des de 2006. La companyia va reforçar la seva aposta pel mercat estatunidenc a la fi de 2017 amb la renovació de la botiga del SoHo i amb l’acord aconseguit amb Macy’s en 2019 per a fomentar el creixement en línia.