MónEconomia
La catalana Hannun augmenta un 12% els ingressos fins al setembre
  • CA

La catalana Hannun, dedicada a la comercialització en línia de decoració i mobles sostenibles i artesanals a Europa, va registrar unes vendes netes de 5 milions d’euros en els nou primers mesos d’enguany. Això suposa un increment del 12% respecte al mateix període de l’exercici anterior, segons la informació no auditada remesa per la companyia al BME Growth.

Així mateix, les comandes rebudes i els nets de reemborsaments, van créixer fins als 5,3 milions d’euros en els nou primers mesos de l’any, un 18,4% més que fa un any, mentre que va registrar un resultat brut d’explotació (Ebitda) ajustat negatiu de 2,29 milions d’euros, un 41,7% menys.

Només en el tercer trimestre de 2023, els ingressos van disminuir un 5,5%, fins a 1,5 milions d’euros, motivat per un increment dels temps de lliurament, que va ser provocat, en part, per la introducció de nous productes en les categories de taules i sofàs. D’altra banda, les comandes rebudes, nets de reemborsaments, van superar els 1,7 milions d’euros en el tercer trimestre, representant un creixement d’aproximadament l’11% en relació amb el mateix període de l’any passat, “pràcticament en línia amb el pla de negoci de la societat”, ha assegurat Hannun.

Aposta pels marketplaces

Per altra banda, la companyia continua la seva aposta de diversificació de canals de venda, sobretot a través de diversos marketplaces. De fet, en el tercer trimestre de 2023, el 14% de les vendes de la companyia provenen d’aquest canal. Segons el CEO d’Hannun, Joan Álvarez, “en aquest trimestre hem complert amb el nostre pressupost, la qual cosa suposa un pas més en la consolidació de la nostra rendibilitat operativa i expansió de l’activitat del Grup.”

Hannun pretén continuar amb la seva estratègia de creixement mentre incrementa la seva eficiència a escala operativa, consolidant la seva posició en el sector en l’àmbit europeu sense deixar de costat els principis de sostenibilitat que li són associats, com l’ús de fusta recuperada en la fabricació de les seves peces com a factor diferenciador. A més, es tracta de la primera marca de mobiliari i decoració espanyola a formar part de la comunitat d’empreses certificades B-Corp que construeixen un món més sostenible i inclusiu.

Més notícies
Notícia: Els desorbitats ingressos necessaris per llogar un pis a Barcelona
Comparteix
Un estudi d'Idealista situa la capital catalana com la ciutat més exigent de l'Estat per mantenir l'estabilitat financera a l'hora d'accedir a un arrendament
Notícia: La valenciana GrowPro aixeca 1,5 milions per a l’expansió internacional
Comparteix
L'emergent dedicada al sector de viatges renova la confiança del fons madrileny K Fund i posa els ulls a mercats com Austràlia, Nova Zelanda o el Canadà
Notícia: Josep Maria Albet (celler Albet i Noya): “A la Rioja els pagesos van amb Mercedes”
Comparteix
ENTREVISTA al propietari del celler Albet i Noya, una empresa familiar pionera a Catalunya en la producció de vi ecològic i reconeguda per la seva mirada sostenible
Notícia: La tecnològica francesa Skello crea 55 nous llocs de treball a Barcelona
Comparteix
La companyia francesa preveu continuar ampliant el seu equip a Barcelona en els pròxims mesos

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa