MónEconomia
L’empresa d’hamburgueses catalana Vicio quintuplica la facturació en un any
  • CA

Vicio, la marca catalana d’hamburgueses per emportar, tancarà el 2022 amb unes vendes de 20 milions d’euros. Així ho ha fet públic l’empresa del guanyador de la setena edició de Masterchef, Aleix Puig, en un comunicat aquest divendres. Aquestes xifres fan que la facturació de la companyia es quintupliqui en comparació a l’any passat. “Estem molt contents de com està creixent l’empresa, del bon acolliment que tenim allí on operem i per haver superat les expectatives que teníem posades en el 2022”, ha assegurat Puig. Vicio ha aprofitat els bons resultats per presentar la seva pròxima ronda de finançament per continuar amb la seva expansió a d’altres mercats.

Tal com ha explicat la companyia, l’increment de les vendes de l’ensenya ve impulsat pel bon acolliment que ha brindat Madrid a la signatura des de la seva arribada al gener. Així, la seva facturació en la capital ja suposa el 47% del total de les vendes de la companyia. “Vicio ha mostrat un rendiment excel·lent i ens trobem ara en un punt clau per a la vida de la companyia. És moment de pujar la temperatura i precisament per això volem apostar per expandir la companyia, potenciar més tota la vertical tecnològica i aprofundir en el màrqueting i reconeixement de marca. Per a poder fer-ho com nosaltres volem, necessitem comptar amb un múscul financer que ens permeti aconseguir els nostres objectius”, ha explicat el cofundador i co-director general.

Nous establiments de Vicio

La companyia inicia ara una ronda de contactes amb diferents inversors amb l’objectiu d’aconseguir una injecció econòmica d’entorn dels 20 milions d’euros. Una ronda que servirà per a impulsar el seu full de ruta per créixer a Espanya, després que enguany hagi experimentat fora de les àrees metropolitanes de Madrid i Barcelona amb una obertura a Sabadell, però treballa per a obrir el 2023 un total de 17 nous locals i el seu desembarcament en set noves ciutats espanyoles.

A més, la signatura obrirà el seu primer restaurant de Vicio a Madrid, que estarà situat en ple centre amb una superfície de més de 550 metres quadrats, que estaran distribuïts en tres plantes. “Som una marca tecnològica que viu de la venda d’hamburgueses i estem decidits a continuar apostant pel delivery, però aquest mateix anirà acompanyat de grans flagships en les capitals on la marca brillarà en tots els seus aspectes, ha indicat. Segons Puig, la combinació de tots dos models és la fórmula que volen exportar al món, ja que creuen que és la combinació perfecta per al desenvolupament de la companyia.

Més notícies
Notícia: Cellnex perd 255 milions per costos financers però dispara els ingressos
Comparteix
Les amortitzacions i les despeses financeres pel crerixement internacional frenen els guanys de la companyia dirigida per Tobías Martínez, que no preveu tornar al positiu al curt termini
Notícia: Telefónica guanya 1.486 milions després de disparar un 11,2% els ingressos
Comparteix
En els primers nou mesos de l'any, la companyia ha facturat 29.793 milions, un 0,6% més que l'any anterior
Notícia: Coca-Cola ingressa 13.025 milions d’euros a Europa i el Pacífic
Comparteix
La companyia presidida per la catalana Sol Daurella dispara la seva facturació en prop d'un 20% i repartirà un dividend d'1,12 euros per acció al desembre
Notícia: Parlem ingressa 16 milions i espera tancar el segon semestre en positiu
Comparteix
La companyia atribueix el creixement a la forta captació de clients i a la baixa taxa de cancel·lació, d'un 1,1%

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Ricard a desembre 02, 2022 | 17:02
    Ricard desembre 02, 2022 | 17:02
    Es constata que a Madrid no saben l'origen de l'empresa. El nom ja procura dissimular-ho. Coses del racisme castellà.
    • Icona del comentari de: Pol a desembre 03, 2022 | 11:50
      Pol desembre 03, 2022 | 11:50
      Crec que vas molt errat, el "producte" és català, qui decideix el nom i com s'etiqueta son catalans. Son catalans qui d'entrada posen un nom (Quin nom !) al seu producte i ho etiqueten en espanyol... i ho exporten a Espanya. La Unió Europea és un mercat comú, per la qual cosa per a un "empresari" català el seu mercat "natural" és la "Unió Europea" si escull exportar solament a Espanya o a Madrid és perquè ell ho ha decidit. A veure si els catalans aprenem a utilitzar la nostra llengua i primer de tot ens adonem de qui son els principals entrebancs de la nostra llengua. Una prova en un centre mèdic privat, recepció i salutacions en català, segon pas presa de dades interlocució oral en català, el metge atén en català... recepta i prescripció mèdica escrita... en espanyol. generalment ni tant sols et demanen en la llengua en la qual vols la documentació. Encara ara per a molts catalans la seva llengua "escrita" no fa part d'ells. No hi ha quasi cap procés que el puguem fer totalment en català i la causa sovint, massa, som els propis catalans... No anem pas bé.
      • Icona del comentari de: Ricard a desembre 03, 2022 | 16:54
        Ricard desembre 03, 2022 | 16:54
        Llegeixi el que he escrit abans de parlar-me de la llengua catalana o de la llengua farsi. Mercès.
  2. Icona del comentari de: EldeGràcia a desembre 03, 2022 | 07:39
    EldeGràcia desembre 03, 2022 | 07:39
    A la fotografia es pot observar que tot està en castellà.
    • Icona del comentari de: Expea a desembre 03, 2022 | 09:35
      Expea desembre 03, 2022 | 09:35
      No tenen bosses amb el lema en català? Jo no penso provar-les.
    • Icona del comentari de: Guinardó a desembre 03, 2022 | 12:00
      Guinardó desembre 03, 2022 | 12:00
      Amb aquest nom, millor que no es noti que és un producte nostrat. Quina vergonya de país som...
      • Icona del comentari de: Català a desembre 03, 2022 | 14:38
        Català desembre 03, 2022 | 14:38
        Jo tampoc ho faré, guinardó. que se'ls fotin al capdavall d l'esquena. dense pasar per l' estómac, és clar.
  3. Icona del comentari de: Som patètics a desembre 03, 2022 | 11:57
    Som patètics desembre 03, 2022 | 11:57
    Si un individu que es diu Puig que se suposa que viu al seu país d'origen... i fabrica un "producte" amb aquest patètic nom, el seu eslògan és "esto és vició" i encara té una visió egoespanyolamadrid de l'economia malgrat que l'estat espanyol fa més de 36 anys que és dins de la UE i no se li ha acudit "experimentar" en àrees com València, Tolosa de Llenguadoc o Montpeller... ja ho diu tot d'on som. Aleshores no podem demanar a persones nouvingudes a les quals els propis catalans se'ls hi adrecen en castellà o espanyol, que facin el què no fem els catalans.
  4. Icona del comentari de: Pere a desembre 03, 2022 | 12:40
    Pere desembre 03, 2022 | 12:40
    És un vici i costum arrelat que els propis catalans arraconin la seva llengua i pròpia del seu país. Si els catalans no ens fem càrrec que la nostra llengua ha de tenir el mateix ús, reconeixement, presència, visibilitat, respecte, protecció, consideració, empatia, atenció... que altres llengües europees oficials a la UE com ho son el croat, el danès, l'eslovac, l'eslovè, l'estonià, el finès, el grec, l'hongarès, el letó, el lituà, el neerlandès, el suec, el txec, el búlgar o el romanès, i no cal dir el maltès i el gaèlic irlandès, ja podem plegar i deixar de fer el mec i de que ens sobti quan esportistes que se suposa que son connacionals nostres, diguin que el català no és una "llengua"... Ah ! Destrossar una llengua i inculcar-ne autoodi als parlants, costa relativament poc si es tenen les "eines" que ha tingut Espanya des de fa segles i principalment durant la dictadura de franco... una altra cosa és recuperar-la i que retorni a l'ús "normal" que correspon a qualsevol llengua, no minoritzada i comparable amb la nostra, a l'Europa del segle XXI.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa