MónEconomia
L’empordanesa Gelati Dino obrirà dos nous establiments aquest setembre

Gelati Dino, empresa empordanesa de gelats artesans italians, obrirà aquest mes de setembre dos establiments. A Madrid, la companyia amb seu a Empuriabrava (Empuriabrava) estrena un local de 120 metres quadrats al carrer Princesa, que té producció pròpia i una zona de degustació. D’altra banda, a Doha, comptarà amb un pop-up (un punt de venda de durada curta) al centre comercial Mall of Qatar. L’objectiu d’aquestes obertures és doblar l’actual nombre de punts de venda el 2030, els quals ara mateix ja sumen més d’una trentena.

“L’acollida de la marca i dels nostres productes està sent molt positiva en aquesta zona”, ha assegurat el director de marca de la companyia, Stefano Rosso, que ha subratllat que volen “continuar creixent” als països que formen part del Consell de Cooperació del Golf Pèrsic: Aràbia Saudita, Bahrain, Oman, Emirats Àrabs Units, Kuwait i Qatar. Tot i això, aquests nous establiments són el primer pas d’una expansió que la companyia ha confirmat que acabarà el 2030. D’altra banda, el director de la marca ha afirmat que Doha “és una zona que aprecia el producte europeu. Nosaltres estem treballant per construir una base operativa important a Qatar que ens serveixi per a poder subministrar a la resta de països del golf”.

45 anys i més d’una trentena d’establiments

Són cinc les obertures que Dino ha dut a terme aquest any, amb noves gelateries a Perpinyà, Calafell, Madrid i dues a Doha. La companyia catalana vol seguir creixent en els mesos vinents i té la intenció d’augmentar el ritme. L’objectiu és tenir entre 60 i 70 botigues l’any 2030, amb una expansió “important” a França i un creixement a les comarques de Tarragona.

Les botigues serveixen, de mitjana, un gelat cada sis segons i s’ubiquen sobretot arreu de la Costa Brava i a ciutats com Girona, Barcelona i Madrid. També n’hi ha a Torremolinos (Màlaga), Saragossa, Marràqueix (Marroc), Perpinyà (França), Doha (Qatar) i des del passat mes de juny a Calafell (Tarragona). A través de la marca Pavese Gelato Creativo, distribueix gelats a la restauració, amb sabors tradicionals com per exemple vainilla, xocolata o sorbets de fruita, i gastronòmics: foie mi-cuit de Collverd o pebre de Sichuan. Dino també ofereix gelats fets a mida pels xefs i l’empresa treballa per a restaurants amb estrella Michelin que busquen sabors curiosos i únics.

Més notícies
Notícia: Eines denuncia la “manca de cultura electoral” a la Cambra de Terrassa
Comparteix
Els independentistes assumeixen que no hi haurà accions contra La Teva Cambra per l'ús indegut dels logos de la Cambra: "no saben què fer amb situacions no previstes"
Notícia: Europa vigilarà sis big tech per evitar abusos de poder al mercat digital
Comparteix
Google, Meta, Apple o Amazon seran considerats 'gatekeepers' que hauran de complir una sèrie de normes especials sota la nova Digital Markets Act
Notícia: Cellnex ingressa 631 milions amb la venda d’emplaçaments a França
Comparteix
La signatura emmarca l'operació en els acords aconseguits entre les companyies a principis del 2022
Notícia: Els fons creditors escullen Rafael Villaseca com a nou president de Celsa
Comparteix
La nova propietat ha decidit apostar “per una figura reconeguda i de consens amb l'administració”

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Pol a setembre 06, 2023 | 16:59
    Pol setembre 06, 2023 | 16:59
    Quina cosa més ridícula anomenar un empresa catalana gelati Dino, una mostra més de la manca de personalitat i d'identitat dels catalans. Malgrat qun soc consumidor d'aquesta empresa, m'han tingut enganyats durant anys, creia que era una empresa italiana. Aquesta poca-soltada també ens la podem trobar fabricants de roba i altres productes... Quina pena de país.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa