MónEconomia
Elha Laser Center, l’empresa catalana que busca democratitzar la depilació
  • CA

La innovació és un dels mantres que més s’han estès pels diferents sectors. Gràcies a les noves tecnologies, la nova era d’empreses modernes s’ha fet un lloc en pràcticament tots els gremis. De fet, en molts casos la innovació forma part del creixement empresarial i s’acaba lligant a la millora de la vida dels usuaris, sobretot en el sector serveis. És per això que les empreses que més triomfen són aquelles que sorgeixen de cobrir necessitats bàsiques d’una manera més senzilla. En el món de l’estètica, per exemple, la innovació ha jugat un paper clau en la salut dels clients. Elha Laser Center és una companyia catalana dirigida per Álvaro Romero Zabaleta, que ha entrat en el mercat amb l’objectiu de democratitzar la depilació làser.

El 2015, l’any de naixement de la companyia, el sector es trobava en un punt molt incipient, amb preus elevats que el feien poc accessible per a gran part del públic. En aquest sentit, la companyia catalana va intentar entrar en un nínxol de mercat molt tancat amb una missió clara: abaixar els preus i acostar el servei a tothom. “Gràcies al nostre servei d’alta qualitat amb tecnologia làser de díode a un preu assequible, Elha Laser Center ha experimentat un creixement molt accelerat”, han explicat fonts de la companyia en una entrevista al Món Economia. Precisament, amb aquesta necessitat d’acostar-se a tothom, la companyia ha aconseguit consolidar-se “com una de les empreses líders en depilació làser a Espanya, amb més de 130 centres propis repartits per tot el territori”, han assegurat.

La imatge d'una de les màquines que s'utilitza durant una sessió de depilació làser d'Elha Laser Center / Cedida
La imatge d’una de les màquines que s’utilitza durant una sessió de depilació làser d’Elha Laser Center / Cedida

Una de les coses que fa Elha Laser Center una companyia triomfadora en el sector és que ofereixen el servei de depilació làser més efectiu a preus competitius per sessions individuals, sense necessitat de comprar bons. D’aquesta manera, els clients poden escollir la quantitat de sessions que fan. “Comptem amb la tecnologia làser de díode més avançada del mercat, amb una potència de 6.000 W i un capçal refrigerat per reduir el dolor al mínim possible”, remarquen des de la companyia catalana. A més, per fer que el seu servei sigui encara més personalitzat treballen amb centres propis: “No operem amb un model de franquícia per garantir un control estricte de la qualitat del servei”, afegeixen.

Amb un total de 450 treballadors, distribuïts entre tots els centres i les oficines centrals a Girona, la companyia ja ha aconseguit un total 600.000 clients des del seu inici. Segons expliquen les fonts d’Elha Laser Center, això es considera “un dels indicadors de satisfacció més elevat de tot el mercat” i ho atribueixen a “la qualitat del servei”. A més, conclouen que gran part dels seus nous clients venen recomanats, una mostra -segons la companyia- de la consolidació del mercat. Per tant, amb l’actual situació del mercat espanyol, la companyia està preparant una expansió al mercat italià.

Un servei no només per dones

El públic que ha consumit productes relacionats amb la depilació sempre han estat dones. Durant dècades, els anuncis publicitaris han anat dirigits al públic femení han deixat de costat el masculí. Part de la democratització de la depilació també exigeix trencar amb els tabús. Lamentablement, la gran majoria de la clientela d’Elha Laser Center encara són dones, però, “cada cop hi ha més homes que utilitzen els serveis de depilació làser”, expliquen des de la companyia.

Més notícies
Notícia: Santacreu avisa que el nou model de finançament català és “poc concret”
Comparteix
En una entrevista amb l'agència ACN, el president de la Cambra de Comerç de Barcelona diu que espera que la negociació per als pressupostos de la Generalitat arribin a bon port
Notícia: La recerca per un horitzó sostenible: tecnologia i economia en alta mar
Comparteix
Catalunya té un miler d'empreses que es dediquen a l'economia blava, les quals facturen en conjunt 5.556 milions d’euros i donen feina a 23.876 persones
Notícia: Hyundai i Skoda segellen un acord per desenvolupar “mobilitat sostenible”
Comparteix
Les dues companyies signen un memoràndum d'entesa per "aportar solucions innovadores i ecològiques"
Notícia: La inversió estrangera a Catalunya es duplica durant el segon trimestre
Comparteix
Entre els mesos d'abril i juny de 2024, la xifra s'han enfilat fins als 743,5 milions d'euros

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa