Nestea tornarà a les prestatgeries dels supermercats i botigues l’Estat, ara de la mà de Damm. El grup cerveser català ha arribat a un acord amb Nestlé per encarregar-se de la fabricació i distribució de la marca líder del món dels refrescos de té. Segons han informat en un comunicat aquest mateix dimarts, tant la identitat com la recepta de la beguda romandran intactes. Damm centrara la producció a la planta de Salem, al País Valencià, “sota els mateixos estàndards de qualitat i amb idèntic perfil organolèptic” que els presents. La continuïtat garanteix, asseguren, que Nestea continuï “consolidat com la preferida dels consumidors en la categoria de te fred”. La línia productiva, anuncien, ja està activa, i les primeres llaunes arribaran a punts de venda i locals de restauració a partir de l’1 de gener.

Per al director general de Nestlé Espanya, Jordi Llach, “la nova etapa” de la mà de Damm “serà tot un èxit, i els consumidors celebraran poder continuar disposant de la seva marca de te preferida”: Per la seva banda, el director general de Damm, Jorge Villavecchia, considera l’entesa una “fita significativa” per al grup cerveser. Al seu parer, Nestea “ferorça la cartera de productes i marques” sota el paraigua de la companyia. “Estem convençuts que aquesta aliança permetrà reforçar la marca Nestea en el segment de begudes no carbonatades que té bones expectatives de creixement a futur”, apunta el directiu.

El director general de Nestlé Espanya, Jordi Llach, i el de Damm, Jorge Villavecchia / Damm

Coca-Cola queda enrere

L’acord amb Damm fa desaparèixer el risc que Nestea desaparegués dels supermercats i cadenes de distribució de l’Estat després del desencontre entre la propietària de la marca i Coca-Cola, encarregada de la fabricació i distribució de la beguda des de fa dues dècades. La multinacional estatunidenca deixarà de produir el te fred el 31 de desembre, fet que havia aixecat especulacions sobre la seva continuïtat. Amb el pacte amb la cervesera, doncs, Nestlé cgaranteix la continuïtat de la beguda que manté un fort rendiment en el segment de begudes refrescants no carbonatades.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa