El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
Una de cada dues ofertes de viatges és més cara del que anuncia
  • CA

 

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) adverteix que una de cada dues ofertes de viatge amaguen un preu superior a l’anunciat. Ho fa després d’haver realitzat un estudi de les ofertes de 16 de les plataformes de reserva més utilitzades, recollint un total de 463 ofertes.

 

En l’estudi, totes les pàgines web de viatges incrementen el preu anunciat abans que finalitzi el procés de compra, de mitjana, una de cada dues vegades.

 

Segons l’anàlisi, el sobrecost mitjà dels viatges en oferta a internet és del 40%. Els principals motius d’aquest sobrecost acostumen a ser les taxes (10%), les despeses de gestió (25%) i el sistema de pagament utilitzat (3%), tot i que en la majoria dels casos (70%) no hi ha cap explicació.

A més, les ofertes acostumen a tenir moltes limitacions, pel que fa a dates, aeroports o equipatge.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa