Els errors més comuns a l’hora de perdre greix abdominal

Els hàbits són importants a l'hora d'aconseguir perdre greix

 

 

Tot i les dietes a les quals molts se sotmeten quan arriba el bon temps, hi ha vegades que no s’aconsegueix reduir la quantitat de greix abdominal que es desitja. I és que l’abdomen és la part més difícil de reduir, ja que el greix acumulat és més sòlid.

 

En molts casos, els hàbits de vida no ajuden a fer-ho possible. Per això, aquestes són les coses que has d’evitar si vols que la dieta per cremar greix abdominal funcioni.

 

No fer alguns àpats.

Cal fer diferents àpats durant el dia per mantenir el metabolisme actiu. A més, no fer alguns àpats et pot fer menjar més per la gana acumulada.

 

Estressar-te.

És habitual que l’estrès o la tristesa facin menjar més del necessari. Opta per fer una migdiada, o prendre un gran got d’aigua, evitant caure en la temptació de menjar aperitius rics en greixos.

Desvetllar-te.

Els metges recomanen dormir un mínim de 7 hores diàries, ja que és el temps perfecte perquè treballi el metabolisme.

 

Vida sedentària.

Estar assegut moltes hores, no caminar el suficient, o no fer una rutina d’exercicis setmanal, és un dels grans enemics a l’hora de cremar greixos.

 

No menjar fruita i verdura.

Més enllà de les vitamines, fibra i minerals que aporten aquests aliments, ajuden a mantenir el cos hidratat.

 

Beure refrescos cada dia.

El gran contingut de sucre que tenen fa que el metabolisme hagi de treballar molt més ràpid del que hauria, fet que condueix a l’obesitat.

Nou comentari