6 aliments que engreixen més del que creus

No cal eliminar-los, però sí limitar el seu consum

 

Pot ser que tinguis una alimentació sana i facis esport, i tot i això no aconsegueixis perdre pes. I és que hi ha aliments que creiem que són molt saludables però, en realitat, engreixen més del que sembla.

 

Els cereals.

Substituir els dolços per cereals pot ser menys saludable del que sembla, per l’alt contingut en sucre que tenen. Si es vol un esmorzar realment saludable, el més sa és prendre blocs de civada integral. No són tan saborosos, però la bàscula ho agrairà.

 

Les amanides.

Tots associem l’amanida a un àpat lleuger i saludable. Però no sempre és així. Les amanides poden ser una bomba calòrica depenent dels ingredients que portin, sobretot quan porten pollastre, cansalada, salses, o altres.

 

Els aliments light.

Si bé és cert que porten menys greixos que els aliments no light, acostumen a portar més sucres, additius i sal. Per la qual cosa, a llarg termini, acaben sent pitjor que els aliments normals. El millor és prendre aliments no processats.

El pa blanc.

El pa és bàsic, però el seu ingredient bàsic, la farina, engreixa. El que més engreixa, és el pa blanc, fet amb farines refinades. Per això és més recomanat prendre la versió integral.

 

El Sushi.

És sa, però l’arròs, les saldes i les tempures engreixen. No cal prescindir del sushi, però sí prendre’l en petites quantitats.

 

El formatge.

Els formatges curats són una bomba calòrica. Cal evitar-los, a excepció del formatge fresc, que és el més lleuger.

Nou comentari