El vídeo, publicat a TikTok, mostra la jove preparant el beuratge que molts ja anomenen el hit de l’estiu. Amb només tres ingredients i un somriure El vídeo, publicat a TikTok, mostra la noia preparant la beguda que molts ja anomenen el gran èxit de l’estiu. Amb només tres ingredients i un somriure contagiós, ha conquerit mitja Espanya. Milers de persones han replicat la recepta, generant una onada de reaccions nostàlgiques, divertides i amb molt de gust de vacances.
La recepta de l’èxit: senzilla, fresca i viral
La protagonista del fenomen és una turista britànica que, en visitar un supermercat Mercadona, va trobar el que no sabia que necessitava. En veure el popular granissat de llimona Hacendado, va decidir experimentar. El va combinar amb un raig de ginebra, una llauna de Sprite i gel picat. El resultat? Un còctel espurnejant, refrescant i molt fàcil de preparar.
En el seu vídeo, explica amb naturalitat els passos, mentre la seva cara reflecteix una satisfacció autèntica. “Ens ha salvat l’estiu”, exclama. Una frase que ja s’ha convertit en lema de l’estiu 2025 per a molts.
Per què aquest còctel ens ha arribat al cor?
Més enllà del gust, hi ha quelcom que explica el fenomen. Aquest tipus de descobriments connecten amb el quotidià, amb allò simple que funciona. En ple auge de receptes complexes i begudes sofisticades, aquesta fórmula directa i econòmica triomfa precisament per la seva proximitat. És fàcil de replicar, accessible i nostàlgica per a qui estiueja a Espanya des de fa anys.
A més, aquest tipus de combinacions té aquell punt de picardia estiuenca: barrejar allò familiar amb un gir inesperat. Qui no ha improvisat alguna vegada amb el que tenia a mà? La diferència és que ella ho va gravar i ho va compartir amb desimboltura.
Les xarxes socials no han trigat a reaccionar
La resposta a TikTok i Instagram ha estat immediata. Milers d’usuaris no només han compartit el vídeo, sinó que han imitat la recepta i han pujat les seves pròpies versions. Alguns han afegit menta, altres han substituït la ginebra per rom blanc. Però tots coincideixen en el mateix: és la beguda de l’estiu.
Molts comentaris expressen admiració per la simplicitat del descobriment, mentre altres reconeixen haver ignorat aquest granissat durant anys fins ara. El granissat de llimona Hacendado, aquest clàssic del congelador espanyol, s’ha convertit de cop en un ingredient cool.
Altres productes de Mercadona que han causat sensació
No és la primera vegada que Mercadona es cola al centre de les tendències virals. Els seus productes de temporada, cosmètica i rebosteria han generat autèntics fenòmens socials els darrers anys. Des de la crema facial antiarrugues fins als snacks orientals, la cadena valenciana s’ha colat en la vida quotidiana… i en els mòbils de milions d’usuaris.
Ara, amb aquest còctel inesperat, reforça la seva posició com a proveïdor involuntari de moments memorables. Perquè, qui s’imaginava que un granissat congelat podria convertir-se en símbol d’un estiu?
Delícies virals i costums compartides
La història d’aquesta turista anglesa és, en el fons, una anècdota simpàtica que amaga un fenomen més gran. Parla de com els productes més quotidians poden convertir-se en experiències compartides, de com una beguda pot unir cultures a través de l’humor i la frescor.
En temps on les xarxes amplifiquen tot, els petits gestos guanyen protagonisme. I si aquest gest inclou un got ben fred, rialles amb amics i una mica de ginebra… millor.
Un glop d’estiu que uneix cultures
Des d’una prestatgeria de supermercat fins a milions de pantalles, aquest còctel ens recorda que allò simple també pot ser brillant. T’hi animes a provar-lo i compartir la teva versió?
Comparteix la teva recepta, etiqueta els teus amics i explica’ns: quin ha estat el teu gran descobriment estiuenc aquest any?