Lidl ho ha tornat a fer. La cadena alemanya ha llançat dues noves terrines de gelat amb sabors que ningú no esperava… i que estan arrasant a les seves botigues. Amb un preu de només 2,99 €, aquestes delícies han conquerit els paladars més curiosos i s’estan esgotant dels congeladors.
Cola i crispetes amb caramel salat. Aquests són els nous sabors que estan desfermant la bogeria entre els amants del gelat. Una combinació atrevida, amb tocs nostàlgics i un toc gurmet que ha agafat per sorpresa als consumidors. I és que no només destaquen pel seu sabor, sinó per una estratègia clara: oferir qualitat i originalitat a un preu que pocs poden igualar.
Dos sabors inesperats que estan triomfant
Quan pensem en gelat, els clàssics com vainilla, xocolata o maduixa solen venir al cap. Però Lidl ha volgut anar més enllà. La seva nova terrina de sabor cola juga amb la memòria gustativa de moltes generacions, evocant una de les begudes més populars del món. Refrescant, lleugerament gasosa i dolça, aquest gelat s’ha guanyat un lloc en el cor dels més nostàlgics.
D’altra banda, el gelat de crispetes amb salsa de caramel salat sorprèn per l’equilibri entre el dolç i el salat. La textura cremosa es barreja amb notes cruixents, i el caramel aporta aquell toc final que converteix cada cullerada en una experiència deliciosa. Un sabor digne de qualsevol botiga gurmet, però accessible al lineal de congelats d’un supermercat.
Un preu que ha desfermat la bogeria
El preu és un dels factors clau d’aquest fenomen. Les terrines de 500 ml es venen per 2,99 euros, molt per sota del preu habitual d’altres gelats amb sabors més “premium”. Aquesta diferència ha estat determinant perquè molts consumidors s’animessin a provar-los per pura curiositat… i hi tornin.
En un context d’inflació i preus a l’alça, oferir una experiència tan sorprenent per menys de tres euros és una jugada que ha captat tota l’atenció. Gelat gurmet a preu de supermercat? Sí, i sense perdre qualitat.
La reacció a xarxes i botigues físiques
La viralitat no s’ha fet esperar. A plataformes com TikTok i Instagram, els vídeos mostrant el descobriment d’aquests nous gelats han acumulat milers de visualitzacions en pocs dies. Comentaris com “Necessito tastar aquest de crispetes ja!” o “El de cola és com tornar a la meva infància” es repeteixen a les xarxes socials.
Però no tot queda a internet. A les botigues físiques, les terrines s’esgoten ràpidament, cosa que demostra que la tendència online s’ha traslladat directament al punt de venda. Hi ha supermercats on és gairebé impossible trobar-ne cap unitat després del migdia. Un senyal clar que el producte ha connectat amb el consumidor.
Gelats gurmet a preu ‘low cost’?
Lidl fa temps que treballa per posicionar la seva marca pròpia com a sinònim de qualitat. Ho ha demostrat amb les seves línies Deluxe o Gelatelli, i ara ho confirma amb aquesta aposta per sabors poc convencionals. No és només una qüestió de novetat; és una manera d’apropar al gran públic propostes que abans semblaven reservades a botigues especialitzades o marques exclusives.
El disseny de les terrines també acompanya: envasos cridaners, amb estètica moderna i colors vius, que conviden a endur-se’ls a casa. Tot això reforça la percepció que no s’està comprant “qualsevol” gelat, sinó una experiència diferent.
El secret de l’èxit de Lidl
El cas dels nous gelats de cola i crispetes és només un exemple més de l’enfocament que Lidl està duent amb mestria: identificar tendències, adaptar-les amb rapidesa i oferir-les al millor preu. Aquesta fórmula, senzilla en aparença, ha demostrat ser altament efectiva.
El consumidor actual busca alguna cosa més que productes: vol sorpreses, vol experimentar sense gastar gaire, i Lidl s’ha convertit en un referent per a aquells que volen provar coses noves sense por a equivocar-se.
I tu? Ja has tastat algun d’aquests sabors inesperats? Quin creus que serà la pròxima proposta que triomfarà als congeladors?
Comparteix aquest article amb els teus amics i explica’ns: t’atreviries amb un gelat de sabor diferent?