Nous vermuts, la moda que no es fa esnob

Fontalia, Barbarosso i el vermut casteller són les últimes propostes per a fer l’aperitiu

El bon temps es resisteix a marxar i els matins assolellats promouen l’hora del vermut llarga i distesa. Tant agrada fer el vermut que les novetats s’incorporen a l’oferta de l’aperitiu quan aquesta moda ja està ben consolidada entre diverses generacions i amb productes aptes per a la majoria de les butxaques. Ens trobem amb casos de repetidors, com és l’exemple del Celler Bellmunt del Priorat, propietari de la marca Dos Déus, i que ara sorprèn amb la nova marca Fontalia.

Presenten una versió jove del seu vermut amb dues ampolles, el Fontalia Dry Red, un vermut negre i sec, és a dir, amb poca addició de sucre, elaborat de manera tradicional amb una fórmula secreta de 38 botà nics. També hi ha el Fontalia Classic Red, un vermut negre que alleugera els mesos de pas per bóta dels seus antecessors Dos Déus i que repeteix fórmula secreta amb 38 botà nics. La presentació no deixa indiferent, disseny d’una ampolla moderna i divertida que crida l’atenció a ‘modernos’ i estetes. Tots dos tenen un preu aproximat de 6,95€.



WineissocialBarbarosso

article


sangria Mar & Sol lookZurraClarea


vermut casteller




Comentaris

envia el comentari