[VÍDEO] Un 'Secret del Penedès' és en Bernat que treballa la vinya amb cavalls

"Penedès Secret, no ho diguis a ningú", és la nova campanya de màrqueting que acaba de presentar el Consorci de Promoció Turística del Penedès
Penedès Secret

Aquest setmana en un entorn únic i singular del Penedès, entre molins paperers i el camí del Riu, el Consorci de Promoció Turística va presentar la campanya de màrqueting turístic “Penedès Secret no ho diguis a ningú”  a Sant Pere de Riudebitlles. Un acte amb molta assistència que va començar amb un recorregut pels carrerons de la vila fins arribar al Moli de Cal Xerta i l’espai HD Riudebitlles, on es van descobrir els primers secrets del Penedès a través d’una exposició que anirà recorrent els municipis de la comarca.

 

La campanya té com a objectiu seduir al visitant a través de les curiositats i anècdotes del territori i  perquè els penedesencs i penedesenques siguin els amfitrions de la destinació.

 

Dimecres es varen desvetllar els 10 primers Secrets del Penedès, fruit de les converses, entrevistes i trobades amb els seus protagonistes i altres agents del territori, que junts han fet possible que aquests secrets siguin encara més especials. Un d'ells, és el Secret del Bernat, que treballa la terra de la vinya amb cavalls. 

 

 

Penedès Secret, vol ser un repositori de secrets per descobrir el territori, alguns coneguts per força gent, d’altres gairebé guardats amb pany i clau i que només coneixen els afortunats de la zona. Mica en mica, secret a secret, s’aniran descobrint al públic i aviat esdevindran un punt de partida per mostrar també tota l’oferta turística del Penedès, tant d’agents públics com privats, per tal que el visitant pugui reservar i trobar propostes relacionades.

 

En Xavier Lluch president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès i l’Alcalde de Sant Pere de Riudebitlles Joan Llort, coincidien en destacar la importància del turisme en el territori, el dinamisme de la campanya i l’oportunitat que tenim per seguir millorant i respectant l’entorn perquè tant el resident com el visitant es senti a gust al Penedès.

 

Nuria Sala directora del consorci feia èmfasi en els 3 reptes que ha d’assolir la campanya: que sedueixi al visitant, que sigui curiosa i personal i que no tingui data de caducitat i per tant, oberta i viva per a tots els agents del territori públics i privats.

 

Aquesta campanya s’ha desenvolupat des del Consorci amb l’empresa Aquells nois tan simpàtics i el suport de la Diputació de Barcelona.