Pluja de fulletons de La Carretera del vi a hotels i restaurants

Se n’han repartit més de 30.000 per promocionar aquesta wine road

Durant el mes d’agost s’han repartit 30.000 fulletons promocionals de La Carretera del Vi. La distribució, feta per una empresa especialitzada, s’ha fet en més de 130 hotels, restaurants i oficines de turisme entre Sitges i Tarragona. A més, també s’han distribuït entre els cellers i els establiments turístics i de restauració dels municipis que formen part de la wine road.

La iniciativa ha comptat amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i els ajuntaments d'Olèrdola, Sant Martí Sarroca i Pacs del Penedès. Amb aquesta iniciativa, La Carretera del Vi vol donar a conèixer la seva proposta enoturística entre els milers de turistes que estiuegen durant aquest mes a les platges de la costa central i la costa daurada.

L’objectiu és consolidar la proposta com a ruta enoturística de referència. Al fulletó, que s'anirà reposant als diversos punts de distribució, s’hi pot trobar informació sobre el traçat i una petit mapa on apareixen situats els diversos cellers. També s’inclouen les dades de cadascun d’ells per a facilitar la ruta als enoturistes.

Èxit del passaport físic

Des del mes de maig, tots els enoturistes de La Carretera del Vi poden adquirir des de fa uns mesos el passaport físic als cellers que formen part del traçat. Aquesta eina permet gaudir de diversos avantatges durant les visites enoturístiques, a l’igual que l’app premium de la wine road. El passaport físic s'entén com un souvenir de la ruta, ja que els turistes poden tenir-lo de record després d'haver finalitzat la ruta. Els cellers integrants del traçat destaquen la bona acceptació que ha tingut per part dels winelovers.