'Terra Alta, terra teua', la campanya de la DO Terra Alta que protagonitza Ivan Massagué

La iniciativa pretén donar a conèixer la comarca a través dels seus vins
Ivan Massagué és el protagonista del nou espot de la Terra Alta
Ivan Massagué és el protagonista del nou espot de la Terra Alta | Youtube

          

La Denominació d’Origen Terra Alta estrena aquest dijous una nova campanya de comunicació destinada a augmentar la notorietat dels vins de la comarca sota el distintiu de qualitat de la DO Terra Alta.

Amb el lema Terra Alta, Terra Teua, la campanya gira al voltant d’un espot que busca despertar en l’espectador tant l’interès pels vins de la DO com pel patrimoni paisatgístic, arquitectònic i cultural de la comarca.

Per a la realització de l’espot, des de la DO Terra Alta s’ha apostat per l’actor Ivan Massagué, per la seva vinculació al territori i la passió i el respecte que mostra sempre per aquestes terres del sud. Ell és el tercer protagonista, juntament amb el paisatge i el vi, d’un espot que és tota una fita a la comarca de la DO Terra Alta, ja que el projecte ha sumat forces, tant de l’àmbit públic com del privat, i compta amb el suport del Consell Comarcal, dels ajuntaments de la comarca i d’associacions empresarials de la restauració i del turisme rural.

Proximitat, qualitat i autenticitat

Els eixos fonamentals de la nova campanya passen per promoure criteris de proximitat, qualitat i autenticitat. El consum de productes de proximitat és, ara més que mai, de vital importància per contribuir a mantenir el sector, però també per salvaguardar l’activitat agrària de la zona i el seu paisatge.

Pel que fa a l’autenticitat, els vins de la DO Terra Alta fa anys que marquen la diferència amb la Garnatxa Blanca com a bandera. Ara, la DO Terra Alta vol fer partícip al consumidor de la seva manera de fer i de la seva passió, compartint els seus vins però també gaudint del paisatge que els fa únics.