Segura Viudas vol ‘despertar’ la seva marca

La cava comença una nova etapa que aposta per la gamma premium del cava i per això deixarà de fer alguns productes

Òscar Puig responsable de márqueting de Segura Viudas durant la presentació d'aquest dimecres
Òscar Puig responsable de márqueting de Segura Viudas durant la presentació d'aquest dimecres | M.R.F.

Sota el lema “Respecte per les arrels”, Segura Viudas comença una nova etapa en la que se centrarà en caves premium, és a dir de gamma més alta i en la innovació i la sostenibilitat.

Aquest és un dels aspectes que s’ha donat a conèixer aquest dimecres en una presentació online que ha fet el celler. Óscar Puig, responsablede marqueting ha estat l’encarregat d’explicar que “la marca Segura Viuda estava una mica adormida i ara la volem despertar. Ho faran deixant de fer algun producte que potser no encaixa del tot en la nova línia del celler i també amb un canvi d’imatge.

S’ha presentat el nou disseny del Segura Viudas Brut Reserva, el cava que més ven el celler i que vol seguir la imatge general de la marca perquè que sigui més homogènia. Es remarca l’escut de Segura Viudas i serà una etiqueta una mica més austera.

Aquest és un dels productes estrella de la campanya de Nadal que enguany es preveu difícil i complicada per la crisi econòmica derivada del coronavirus. Es tracta d’un cava elaborat amb raïms propis de la mateixa finca però també amb raïm de compra. Treballen amb prop de 500 viticultors de proximitat. Cap d’ells està més lluny d’un radi de 50 quilòmetres.

La venda es fa un 70% a hotels i restaurants,una opció que ara mateix no és viable, i un 80% a l'estranger. Puig explicava que la desigualtat de mesures i incidiènca de la pandèmia arreu del món, ha permès poder exportar el que ha permès que la situació no sigui tan crítica com podria haver estat.

D’altra banda i com han fet la majoria de cellers, han activat la venda online, a través del Club Cuvée del Grup Heinkel Freixenet que és al qul pertany Segura Viudas, tot i que recorden que la venda online no compensa encara el que no s’ha servit a bars i restaurants.

En aquest sentit el responsable de márqueting de Segura Viudas diu que aquesta nova etapa ha de servir també per fer un canvi i per aconseguir que el consum sigui cada vegada més domèstic.

TENS TELEGRAM? Vols ser el primer a rebre les últimes notícies sobre els vins catalans? Clica aquí per subscriure't al nostre canal de Telegram

Comentaris

envia el comentari