La internacionalització centra les segones Enojornades a l’Institut del Cava

Es faran els dies 20 i 21 de febrer i estan obertes a professionals del sector del vi i del turisme enogastronòmic
Enoturisme del cava

 

Tornen les Enojornades a l’Institut del Cava dia 20 i 21 de febrer.  Amb un ambiciós programa, experts nacionals i internacionals aprofundiran en quines són les principals eines per arribar al client final i com s'ha d'actuar per adaptar-s'hi i millorar les estratègies en els diferents mercats, com Estats Units, Canadà, Llatinoamèrica i Rússia. També es parlarà de destinacions enoturístiques de referència com Itàlia i Xile i es presentaran iniciatives empresarials d'èxit i inspiradores.

 

Les Enojornades, que se celebraran al Centre d'Interpretació del Cava de Sant Sadurní d'Anoia, són un punt de trobada i coneixement entre professionals per tractar temes d'actualitat del sector del vi, especialment de l'enoturisme. Van dirigides a professionals de cellers, així com a professionals d'empreses del sector del turisme que tinguin un interès directe en el turisme enogastronòmic, ja siguin agències de viatges, cases rurals o serveis de restauració, entre d'altres.

 

En aquesta iniciativa de l’Institut del Cava hi participaran ponents com Zaida Semprun, directora de Hacedores The Experience Collection, Anna Sánchez, directora de Màrqueting estratègic de la Destinació Barcelona, Gabriel Guilera, cap de continguts de Turisme de Lleure i membre de l'equip de la Direcció General de Turisme Barcelona, Sean P. O'Rourke, co-fundador i CEO de EATour Specialist, Julio Botella, propietari de Julio Botella Travel, Alicia Ortiz, gerent d’Enoturismo Chile, Roberta Garibaldi, especialista en turisme enogastronòmic, Beatriz Vergara, directora d'enoturisme de González Byass, Enrique López, co-fundador i CEO de El Cavino del Vino i Francisco Retamero, co-propietari de Descalzos Viejos.

 

Les inscripcions es poden formalitzar a través del web enojornadas.com.