La DO Cava consulta a sis experts internacionals sobre el seu Pla Estratègic

Pedro Ballesteros, Ferran Centelles, Sarah Jane Evans, Richard Juhlin, Fernando Mora i Tom Stevenson han aportat els seus coneixements sobre la zonificació i la segmentació que vol impulsar el Consell Regulador
La DO Cava ha consultat a sis experts internacionals sobre el seu Pla Estratègic
La DO Cava ha consultat a sis experts internacionals sobre el seu Pla Estratègic

 

El Consell Regulador del Cava ha convidat a sis especialistes mundials en vins escumosos a examinar el seu projecte de segmentació i zonificació. L'objectiu del projecte de segmentació i zonificació de la Denominació d'Origen Cava és ressaltar la qualitat, la diferenciació, l'origen i el prestigi del Cava. Pretén proporcionar als líders d'opinió, professionals del vi, sommeliers i consumidors, més informació sobre aquest vi, el seu origen i les característiques de la vinya, així com promoure la sostenibilitat.

 

Els experts consultats són el Master of Wine Pedro Ballesteros, el sommelier Ferran Centelles, la Master of Wine i escriptora, Sarah Jane Evans, l'expert en xampany, Richard Juhlin, l'enòleg i Master of Wine, Fernando Mora i l'expert en escumosos, Tom Stevenson.

 

  

Per Javier Pagés, president del Consell Regulador del Cava, "aquest experts contribuiran, amb la seva visió internacional, els seus anàlisis d'experts i les seves propostes, sens dubte, a millorar el resultat final del projecte de segmentació i zonificació, davant el repte de ressaltar la diferenciació qualitativa, l'origen i el prestigi del Cava”.

 

 

Segons explica la DO Cava en un comunicart, "després d’un llarg període d’èxit i un fort desenvolupament i creixement als mercats internacionals, el cava es troba actualment en un procés de transformació per enfrontar-se als reptes del mercat global de vins escumosos". El projecte de segmentació i zonificació de la DO és un dels tres pilars del Pla Estratègic, juntament amb l’enfortiment de la garantia de la marca cava i de la promoció per augmentar el seu prestigi i fomentar el seu consum tant a nivell nacional com internacional.