Adéu als Wine Days 2019, que traspassen fronteres gràcies a Twitter i Instagram!

S'han aconseguit més de 2,4 milions d'impactes en les xarxes gràcies al blog trip Somdemallorca
Els
xxx
Wine Days és molt més que vi: Cultura, esport, patrimoni, música, paisatge... | DO Binissalem

  Wine Days 2019 s’acomiada amb activitats que lliguen la natura i el món del vi. La II MARXA NÒRDICAWINE DAYS WD, organitzada pel CRDOBinissalem en col·laboració amb la federació balear de Muntanya i Escalada i el Comitè de Marxa Nòrdica, i Vins Nadal ha estat un èxit enguany amb la sort que el temps ha permès fer exercici sense patir la calorada de les darreres setmanes.

  

Amb rècord de participació, unes 70 persones es concentraren en el celler Vins Nadal, a Binissalem per a fer un recorregut de 4 o 10 km per camins i vinyes de la DO Binissalem. Els participants han recuperat forces amb un dinar al restaurant Can Arabi, on han pogut desgustar un arròs brut o fideus de vermar acompanyats amb els vins del celler.

  

Amb els dorsals s'ha realitzat un sorteig d'ampolles de vi genèric de la DO Binissalem.
xxx
Visita teatralitzada a Can Gelabert per viure "Bearn" de viu en viu | DO Binissalem

 

Simultàniament, a la Casa Museu LlorencVilallonga, hem pogut gaudir d'un matí "cultur-vi ral": “Primavera al jardí”, amb una visita teatralitzada a la casa museu, amb escenes i personatges de l'obra de Vilallonga, “Bearn”; un taller collage vintage per a nens, un taller de tast i degustació de vins de la DO Binissalem i un concert de jazz de Maria Pasqual & Co, al jardí.

  

També hi ha hagut l'excursió a Santa Eugènia amb torrada  Vinya Taujana, "Les aromes de Son Roig" al celler d’Antoni Nadal Ros B&V; portes obertes i visita especial WD  a bodegues i cellers. I per tancar l’edició d’enguany un arròs cuinat pel mestre arrosser Kike Martí, al celler de  José L. Ferrer, a Binissalem.

 

xxx
Portes obertes als cellers de la DO Binissalem | DO BInissalem
 

 A més, i amb l'ajut de les noves tecnologies, Wine Days ha aconseguit més de 2,4 milions d'impactes en les xarxes socials gràcies al blog trip Somdemallorca. L'esdeveniment organitzat per Agència Comic i la DO Binissalem amb el suport de Economiademallorca i la Fundació Mallorca Turisme, ha difós la cultura del vi i l'enoturisme arreu del món.

  

Només en Twitter es va aconseguir realitzar 2,3 milions d'impactes per a arribar a un total de més de 171.000 comptes a través de més de 1.500 tuits.

  

Instagram va ser l'altra xarxa social que es va utilitzar per a comunicar l'esdeveniment i a través d'ella es van generar més de 101.000 impactes que van arribar a més de 45.000 comptes. Tot això gràcies a les 70 imatges i vídeos penjats en aquesta xarxa social mitjançant fotos i stories.

  

A aquests números se'ls haurà de sumar posteriorment les lectures que totalitzaran els posts penjats en els diferents blogs de viatges dels bloguers de la Asociació Balears Travel Blogueres que ha tornat a col·laborar amb l'esdeveniment.

  

Aquests números vénen a confirmar la bona acceptació que ha tingut aquesta iniciativa, realitzada per segona vegada per la DO Binissalem amb la finalitat de donar difusió a les activitats dels Wine Days però, alhora, aconseguir difondre la cultura del vi i l'enoturisme cap a l'exterior com

  

un atractiu de gran potencial.

 

xxx
Les activitats dels Wine Days han estat ben presents a les xarxes socials | DO Binissalem