El vi de les Balears actiu, però seguint les restriccions

Ofertes per venda online i missatges d’esperança omplen les xarxes de cellers i denominacions d’origen

 

El sector del vi de les Balears està confinat com tothom, però les xarxes socials permeten una certa activitat. Ja sigui per oferir fer arribar el vi a casa de la gent o bé per fer alleugerir aquest tancament forçós.

 

La DO Binissalem ha obert un concurs de fotografia centrat en el maridatge. Per això demana que es facin arribar fotografies dels menjars casolans que s’estan elaborant aquests dies d’incertesa.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

CONCURSO "COMO EN CASA" #DOBinissalemComoEnCasa Sube una o más fotos a tu Instagram, con una o más de tus comidas caseras durante el Estado de Alerta en que nos encontramos. Puede ser de cualquier momento de la elaboración. Desde la presentación de los ingredientes hasta el emplatado. Se trata de un concurso vinculado a la situación excepcional actual, por lo que se valorarán varios factores más allá del meramente gastronómico, como situaciones/momentos, comentarios, personajes, atrezo, ingredientes, etc. CÓMO? 1- Sube tu foto y etiquétanos @dobinissalem 2- Utiliza los hashtags #DOBinissalemComoEnCasa #EsteVirusLoParamosUnidos 3- Reta a dos amigos mencionándolos. BASES 1- El tema gastronómico se encontrará siempre presente. 2- No hay límite de fotos por usuario. 3- El concurso es de ámbito nacional. 4- Se decidirá por sorteo aleatorio mediante la asignación a cada imagen de un número correlativo. 5- Fecha del 18 de marzo de 2020 al 31 de marzo de 2020 6- Los participantes deberán ser seguidores de @dobinissalem 7- Los participantes deberán tener cuentas públicas (NO PRIVADA) PREMIOS 3 lotes, de 6 botellas cada uno, de bodegas de la D.O. Binissalem. Habrá 3 ganadores que recibirán el mismo premio. #Concurso #Foodie #Vino #Mallorca #Covid19 #Coronavirus

A post shared by D.O. Binissalem - Mallorca (@dobinissalem) on

 

Des del celler Miquel Oliver proposen compartir imatges. Amb què marides el teu temps? demanen i que qui vulgui els faci arribar fotografies de com es fa passar el temps tancats a casa. 

 

 

N’hi ha que miren més enllà i fan propostes per quan tot aquest episodi de confinament s’acabi. Microceller Son Crespí anuncia que obrirà la possibilitat de fer esport a la seva vinya, tal com estan fent ells mentre la treballen. 

 

 

Des de Menorca, el celler Binifadet afirma que ara els brindis són les noves besades. Tenint en compte que es demana a tota la població que no mantingui contacte, proposen que com a mostra d’afecte es faci un brindis amb una copa de vi.

 

 

Vins Nadal vols donar un missatge d'esperança i a través d'Instagram mostraran com va creixent una planta de premsal blanc. Com la natura continua viva aliena a la crisi del coronavirus.

 

 

 

A Bodegas Angel volen que aquest confinament sigui una mica més fàcil i per això proposen vendre vi a distància per tal que ningú s’hagi de desplaçar. A més fan ofertes en funció de la compra que es faci. Els vins es duran a domicili seguint totes les mesures higièniques i de seguretat que han marcat les administracions per evitar el contagi del coronavirus.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

OFERTA🔝🔝🔝!!!!Queremos amenizarte los días en casa...una buena copa de vino....En Bodegas Angel no podemos estar tanto tiempo alejados de nuestros clientes y amigos más cercanos, pero como sabemos que no podéis venir a visitarnos, hemos pensado que lo mejor es que vayamos a “visitaros” nosotros. Y no puede haber una visita sin vino, y como sabemos que hay que apretarse el cinturón, lo haremos a un precio muy especial, con descuentos de hasta el 50%. Blanc de Blanca 2018 a 6 euros iva incluido Angel Rosat 2018 a 6 euros iva incluido Angel Negre 2018 a 6 euros iva incluido Angel Gran Seleccio 2015 a 9 euros iva incluido Pedido mínimo de 1 caja (6 botellas), pero si además pides 2, 3 cajas o más, tienes un precio aún más especial. Y puedes combinar las botellas como a ti te guste sin coste añadido. **Envíos incluidos únicamente con entrega en Mallorca** Entregas en 24/48 horas. 2 cajas 10% de descuento extra. 3 cajas o más 20% de descuento extra. Haz tu pedido por email en [email protected] o por teléfono 971180118

A post shared by Bodegas Angel (@bodegasangel) on