Vins Vinents exposa els reptes de comunicar el vi en temps de coronavirus

L’Incavi proposa una jornada tècnica dirigida a cellers i professionals de la comunicació del vi pel proper 15 de juliol
Vi online
 

Les dificultats de la nova normalitzat presenten nous reptes pel sector vitivinícola i un d’ells és la comunicació, és per això que des de l’Incavi i en el marc del debat estratègic Vins Vinents, s’ha organitzat una jornada tècnica online per parlar sobre la comunicació del vi en temps de la Covid-19.

Serà dimecres dia 15 de juliol de les 10 a les 12h dirigida a viticultors, elaboradors i professionals de la comunicació del vi. Durant la jornada es presentarà l’estudi del Baròmetre del Vi Català a Instagram, elaborat pels periodistes David Jobé i Judith Cortina; i es faran dues sessions formatives, una sobre comunicació i màrqueting estratègic amb Glòria Vallès, professora a EAE Business School i Ostelea, i una altra de màrqueting digital amb amb Patricia Golferichs, directora de l’Agència Vilateral.

En el context actual davant la crisi sanitària de la Covid19, el sector del vi català -com la major part de sectors productius del país- s’ha vist greument afectat, amb un descens de vendes locals i nacionals i amb afectacions a l’exportació dels vins. Per això és important definir noves estratègies que permetin revertir o millorar la situació generada per la nova realitat. En aquest sentit, l’objectiu d’aquesta sessió és compartir idees, estudis i plataformes que puguin contribuir a millorar la situació del vi català a través de la comunicació.

Les inscripcions es poden fer seguint aquest enllaç.

Vins Vinents

El passat mes d’abril, el comitè científic va decidir posposar les sessions presencials de les jornades monogràfiques dels grups de treball davant la situació de la pandèmia de la COVID19, però des d’alguns dels grups de treball s’ha anat avançant i treballant de forma telemàtica, mostra d’això és aquesta jornada prevista pel proper mes de juliol.