Enoturisme Penedès incrementa un 33% les reserves i un 16% la facturació durant el 2017

El consorci per promocionar i comercialitzar el turisme del vi del Penedès treballarà per adequar el territori a la singularitat del producte enoturístic
Un instant de la jornada en la que s'ha fet balanç d'aquest 2017 d'Enoturisme Penedès

Enoturisme Penedès va organitzar aquest dijous 25 de gener, la trobada anual per fer balanç de l’exercici 2017 i plantejar reptes per 2018.

 

Amb la participació de més de 150 persones entre cellers, empreses turístiques i d’allotjament i administracions com ajuntaments o diputacions es van posar sobre la taula les xifres i els projectes de 2017.

 

La directora dEnoturisme Penedès, Núria Sala, explicava en declaracions a Vadevi, que les accions que s’han desenvolupat des del punt de vista de la promoció han estat molt positives, i de fet es nota en el números. S’han incrementat un 33% les reserves i la facturació ha pujat un 16% respecte l’any anterior. 


 

Aquest increment arriba, tot i haver detectat un descens en les reserves en els mesos d’octubre, novembre i desembre. Sala explicava que “no es pot dir amb seguretat que aquest descens sigui conseqüència de la situació política a Catalunya perquè també va coincidir amb uns canvis en la plataforma de comercialització del consorci".

 

A la mateixa jornada es van plantejar els reptes pel 2018 que se centraran bàsicament en trobar l’equilibri entre el territori i el producte enoturístic. 

 

Es farà amb el desplegament del pla de màrqueting que preveu tota una sèrie d’accions per donar notorietat a la marca Penedès com a destí turístic. Però alhora contribuir amb la millora d’infraestructures i dels recursos turístics. “No som una destinació turística per naturalesa”, deia Sala, “però farem que ho esdevingui”.





Comentaris

envia el comentari